Xiaomi(ithalatçı garantili) ürünleri satın alacakların dikkatine!!!

fergezer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Feyzi
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
37
Konum
TOKAT
Katılım
26 Aralık 2016
Konular
5
Mesajlar
14
Tepkime puanı
7
Puanları
3
(Facebook'taki Xioami grubuna yazdıklarımı burdada paylaşmak istedim.)

Merhaba arkadaşlar;

Bu gönderiyi grupta yapılan hepsiburada, n11 gibi internet sitelerinden Xiaomi cihazları alırken güvenilir mi ? alınabilir mi? gibi konuları yaşadıklarımla da örneklendirerek anlatmaya çalışacağım.

Uzun bir yazı oldu başlıklara ayırdım o yüzden!

On numara satıcı nasıl olur ?

Arkadaşlar öncelikle herkes şunu çok iyi bilmeli ki, bir satıcı size ürün gönderdiğinde gelen üründe bir sorun çıkmadığında o satıcı ‘’çok iyi satıcı’’ ‘’on numara satıcı’’ olmuyor. Siz bir ürünü aldığınızda para veriyorsunuz ve satıcı size almış olduğunuz ürünü, sorunsuz bir şekilde ulaştırmak zorundadır. Eğer ulaştıramıyorsa yani size sipariş ettiğiniz telefon yerine hıyar gönderdi diyelim. Bu satıcı ‘’kötü satıcı’’ değil direk dolandırıcı veya sahtekârdır. Bunun dışında sorunlu ürünler çalışmayan veya ara ara belli sorunlar çıkaran ürünler gelebilir. İşte satıcının iyi olması güvenilir olması bu raddeden sonra ortaya çıkar. Yani bir satıcıya bizim iyi diyebilmemiz için kesinlikle gelen üründe bir problem olması ve müşterinin bu sorununu gidermekle alakalı yapmış oldukları hizmet doğrultusunda biz satıcıya ‘’on numara’’ satıcı diyebiliriz.

Hepsiburada satış mantığı nasıldır ?

Hepsiburada bildiğim kadarıyla daha önceden sadece kendi mevcut bulunan stoklarından satış yapan bir firmaydı. Ancak günümüzde site hem kendi satış yapıyor hem de başka satıcılarında bünyelerinde ürün satmasına müsaade ediyor. Kendi dışındaki satışlarından satış başına belirli bir komisyon ücreti alıyor. Bu siteden bir ürün aldığınızda diğer satış sitelerinde olan 3 günlük onay para süresi diye bir şey olmuyor. Parayı direk cebe gidiyor. Arkadaşlar hepsiburada’dan bir çok ürün aldım. Çoğunda problem yaşamadım. Taki mi5 alana kadar. Bu sorunu diğer bir başlıkta anlatacağım. Ama ondan önce hepsiburadayla ilgili çok önemli bir konuya değinmek istiyorum. HB’de şöyle bir sistem var arkadaşlar bu güzide sitemiz maalesef her yorumu yayınlamıyor. Yani kendileriyle alakalı olumsuz yoruma ben hiç sitelerinde denk gelmedim belki vardır ben denk gelmemişimdir. Baya bir yorum okudum yalnız
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Genel anlamda olumsuz yorum yayınlamadıklarını biliyorum. Buda ürün alırken sizi çok yanıltabilir. Bir takım sorun yaşayan kişilerden haberiniz olmaz.

N11 satış mantığı nasıldır ?

N11 bünyesinde bir çok satıcı barındırıyor arkadaşlar. Bunlarda bu onay süreçli para transveri dediğimiz bir sistem bulunuyor. Siz ürün aldığınızda paranız n11 sitesinin havuz hesabında bekletiliyor ve ürün size ulaştıktan sonra onay süreci içerisinde onaylarsanız para satıcının hesabına transver işlemleri sağlanıyor. Bunu zaten çoğu kişi biliyor. Onay sürecinde onaylamadığınız ürünler süre bitince otomatik onaylanıyor. Buranın hepsiburadaya göre bir avantaji hem satıyıcıla alakalı hemde siteyle alakalı olumsuz yorumlarınız yayınlanıyor. Ve satıcıya puan verebiliyorsunuz bu ölçüde genel puanlama ortalaması çıkıyor.

Hepsiburada’dan aldığım Mİ5’le alakalı yaşadığım sorun!

Biz bu telefonu iş yerinden 2 arkadaş aldık. Arkadaşta sorun yok o gayet mutlu
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Benim cihaz problemli geldi. Olay şu, dokunmatik ara ara takılmalar yapabiliyor. Bu takılmayı yaptığı zaman algısı azalıyor ve siz baya bastırarak vs sayfa geçisi vs sağlıyabiliyorsunuz. Ekranın her bölgesinde kendisini hissetiyor. Yeniden başlatınca bu sorun düzeliyor yani yazılımsalda olabilir donanımsalda. Mesale son 3 gündür hiç takıldığına denk gelemedim. Birde bunun haricinde telefonun alt kısmında ‘’sadece mesajlarda farkettim bu durumu’’ mesaj atmak için alt kısımdan klavyeyi çıkarmamız için metin gir kısmının alt kısımlarında algılamıyor. Bunu yeniden başlatsanda fabrika ayarlarına dönsende çözemıyorsun.
Cihazı kullandığım ilk gün fark ettim ben bunu. Belki üzerinde cam film yapıyordur diye düşündüm ve ikinci günde aynı durumla karşılanca cam filmi kaldırım direk denedim baktım sorun başka hemen HB yi aradım. Garantiye göndermeniz gerekiyor dediler. Gönderdim, gönderirken sorunun sürekli olmadığını bildiğim için ürün sorun yaptığında arkadaşımın mi5 ni yanına koyarak video çektim ikisininde dokunmaya verdikleri tepkileri gösterdim. Yani sorunu kanıtladık bir anlamda. Bunu hem arayıp HB’ye hemde EVOBT adlı garanti firmaya telefonda söyledim. Bunun dışında sorunları yazdığım kağıda video çektiğimi izlenmesi gerektiğini yazdım. Firmalara iyi niyetimi göstermek için ‘’ürünü çok beğendiğimiz derdimin gereksiz sebeplerle iade değil sadece sorunsuz bir ürünle değişmesini’’ söyledim.

Arkadaşlar telefon sorun görülemedi kalibrasyon ayarı yapıldı diyerek geri geldi. 2 gün kullanım sonrasında yine aynı sorun ve sıkıntının devam ettiğini fark ettim. Öncelikle yaşamış olduğum bu sorunları yazarak HB’de ürün altına yorum attım. Yorum 1 haftadır onay bekliyor
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
HB’yi aradım durumu anlattım dedim ki ‘’video ile kanıtladım ben sorunu’’ demekki bunu saymıyorsunuz o zaman ben sorunu nasıl kanıtlayabilirim bana bir yol gösterin dedim. Papağan gibi tekrar ediyolar servise göndermemiz lazım. Başkada bir önerileri yok. İçinizden HB’yi haklı bulanlar olabilir. Servis işini düzgün yapmayabilir veya haksızlık yapabilir. Ancak burada adı giden HB’dir. Buna bir önlem almaları gerekir. En azından bünyesinde sadece ön sorunu tanımlayan bir ekip bulundurabilirler vs örneklebilir.

14 günlük cayma bedelinden falan bahsedebilirsiniz. Siz sormadan ben söylüyüm arkadaşlar ürünü garantiye gönderirken Tüketici Hakem Heyetine mail attım. Hakem heyetinden bir müdür yrd. Dönüş yaptı bu 14 gülük iade hakkında yazıştık. Paketi vs açılmamış ürünler kapsamına girdiğini söyledi. Yani bu konuda ben satıcılara hak veriyorum şimdi telefon kontrol bantları açılmış kullanıyorsun beğenmeyerek geri gönderiyorsun. Bu ürünü kim alır böyle düşünmek lazım sana daha önce birinin 3-5 gün kullanıp iade ettiği telefonu gönderseler sen kabul edermisin? Ben etmem eminim kimsede etmez. Neyse müdür yar. Üründe sorun var dedim ilk olarak garantiye göndermem gerektiğini ordan gelince sorun devam ediyorsa direk hakem heyetine başvurabilceğimi ilettiler.
Pazartesi hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Artık ordan bir netice alabilirmiyim görüceğiz. Sonuç çıkınca sizlere bununla ilgili yaşadıklarımıda anlatmayı düşünüyorum.

Ben HB’de bu sıkıntıyı yaşadım arkadaşlar değerlendirme ve takdir sizindir. Bu doğrultuda ürün alabilirsiniz. N11 de bu ürünü Turucumağaza satıyor. Bu satıcıdan hiçbirşey almadım ama grupta alıp benim yaşadığım sıkıntı yaşıyan bir arkadaşa şahit oldum. Bilginiz olsun.

Baya uzun bir yazı oldu ama tamamen sizlerle yardımcı olmak adına paylaştım bunları herkese hayırlı alışverişler diliyorum!
 

meyztaz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
metin
Cihazım
mi5
Yaş
22
Konum
İzmir
Katılım
13 Aralık 2016
Konular
8
Mesajlar
21
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Madem şikayetciydiniz firmadan savcılığa başvurcaktiniz hakkınızı aricaktiniz bende mi5 aldım Hepsiburadadan gayet memnunum nerdeyse 1.5 ay oldu nedense n11 i de övmüşsünüz acaib (;
 

756

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
tekin güngör
Cihazım
xiaomi mi 5
Yaş
42
Konum
gaziantep
Katılım
9 Ocak 2017
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
ekrana basınca algılamam ne yazık ki bende de var.10 gün oldu.firmayla görüşemedim hala
arkadasın taktigini yapacağım.paylasım için sagol.n11 delta garantili
 

f.oksuz

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
fatih
Cihazım
LeMax2 6/128
Konum
RİZE
Katılım
6 Ocak 2016
Konular
15
Mesajlar
343
Tepkime puanı
107
Puanları
58
aldığınız ürünler yenilenmiş ürün olabilir mi acaba? (sitede belirtilmese bile olabiliyor malesef)

ayrıca hb da üzerinden telefonu servise yollayın. siz telefonu hb daya gönderin, hb da servise yollasın. bunun için hb da talep açılıp kargo kodu vs. isteniyordu. tam hatırlamıyorum şimdi. telefonunuz 4 sefer aynı veya farklı sorunlardan dolayı, hb da üzerinden servise yollarsanız eğer, hb da para iadesi yapacaktır size büyük ihtimalle. telefonu servise 4.kez gönderirken faturası ve tüm parçalarını içine koyun. paranız iade olduktan sonra istediğiniz yerden istediğiniz telefonu alabilirsiniz.
 

YahyaArslan52

Premium Üye
Premium Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yahya
Cihazım
HuaweiMate10
Konum
Çekmeköy
Katılım
28 Şubat 2015
Konular
10
Mesajlar
690
Tepkime puanı
299
Puanları
78
(Facebook'taki Xioami grubuna yazdıklarımı burdada paylaşmak istedim.)

Merhaba arkadaşlar;

Bu gönderiyi grupta yapılan hepsiburada, n11 gibi internet sitelerinden Xiaomi cihazları alırken güvenilir mi ? alınabilir mi? gibi konuları yaşadıklarımla da örneklendirerek anlatmaya çalışacağım.

Uzun bir yazı oldu başlıklara ayırdım o yüzden!

On numara satıcı nasıl olur ?

Arkadaşlar öncelikle herkes şunu çok iyi bilmeli ki, bir satıcı size ürün gönderdiğinde gelen üründe bir sorun çıkmadığında o satıcı ‘’çok iyi satıcı’’ ‘’on numara satıcı’’ olmuyor. Siz bir ürünü aldığınızda para veriyorsunuz ve satıcı size almış olduğunuz ürünü, sorunsuz bir şekilde ulaştırmak zorundadır. Eğer ulaştıramıyorsa yani size sipariş ettiğiniz telefon yerine hıyar gönderdi diyelim. Bu satıcı ‘’kötü satıcı’’ değil direk dolandırıcı veya sahtekârdır. Bunun dışında sorunlu ürünler çalışmayan veya ara ara belli sorunlar çıkaran ürünler gelebilir. İşte satıcının iyi olması güvenilir olması bu raddeden sonra ortaya çıkar. Yani bir satıcıya bizim iyi diyebilmemiz için kesinlikle gelen üründe bir problem olması ve müşterinin bu sorununu gidermekle alakalı yapmış oldukları hizmet doğrultusunda biz satıcıya ‘’on numara’’ satıcı diyebiliriz.

Hepsiburada satış mantığı nasıldır ?

Hepsiburada bildiğim kadarıyla daha önceden sadece kendi mevcut bulunan stoklarından satış yapan bir firmaydı. Ancak günümüzde site hem kendi satış yapıyor hem de başka satıcılarında bünyelerinde ürün satmasına müsaade ediyor. Kendi dışındaki satışlarından satış başına belirli bir komisyon ücreti alıyor. Bu siteden bir ürün aldığınızda diğer satış sitelerinde olan 3 günlük onay para süresi diye bir şey olmuyor. Parayı direk cebe gidiyor. Arkadaşlar hepsiburada’dan bir çok ürün aldım. Çoğunda problem yaşamadım. Taki mi5 alana kadar. Bu sorunu diğer bir başlıkta anlatacağım. Ama ondan önce hepsiburadayla ilgili çok önemli bir konuya değinmek istiyorum. HB’de şöyle bir sistem var arkadaşlar bu güzide sitemiz maalesef her yorumu yayınlamıyor. Yani kendileriyle alakalı olumsuz yoruma ben hiç sitelerinde denk gelmedim belki vardır ben denk gelmemişimdir. Baya bir yorum okudum yalnız
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Genel anlamda olumsuz yorum yayınlamadıklarını biliyorum. Buda ürün alırken sizi çok yanıltabilir. Bir takım sorun yaşayan kişilerden haberiniz olmaz.

N11 satış mantığı nasıldır ?

N11 bünyesinde bir çok satıcı barındırıyor arkadaşlar. Bunlarda bu onay süreçli para transveri dediğimiz bir sistem bulunuyor. Siz ürün aldığınızda paranız n11 sitesinin havuz hesabında bekletiliyor ve ürün size ulaştıktan sonra onay süreci içerisinde onaylarsanız para satıcının hesabına transver işlemleri sağlanıyor. Bunu zaten çoğu kişi biliyor. Onay sürecinde onaylamadığınız ürünler süre bitince otomatik onaylanıyor. Buranın hepsiburadaya göre bir avantaji hem satıyıcıla alakalı hemde siteyle alakalı olumsuz yorumlarınız yayınlanıyor. Ve satıcıya puan verebiliyorsunuz bu ölçüde genel puanlama ortalaması çıkıyor.

Hepsiburada’dan aldığım Mİ5’le alakalı yaşadığım sorun!

Biz bu telefonu iş yerinden 2 arkadaş aldık. Arkadaşta sorun yok o gayet mutlu
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Benim cihaz problemli geldi. Olay şu, dokunmatik ara ara takılmalar yapabiliyor. Bu takılmayı yaptığı zaman algısı azalıyor ve siz baya bastırarak vs sayfa geçisi vs sağlıyabiliyorsunuz. Ekranın her bölgesinde kendisini hissetiyor. Yeniden başlatınca bu sorun düzeliyor yani yazılımsalda olabilir donanımsalda. Mesale son 3 gündür hiç takıldığına denk gelemedim. Birde bunun haricinde telefonun alt kısmında ‘’sadece mesajlarda farkettim bu durumu’’ mesaj atmak için alt kısımdan klavyeyi çıkarmamız için metin gir kısmının alt kısımlarında algılamıyor. Bunu yeniden başlatsanda fabrika ayarlarına dönsende çözemıyorsun.
Cihazı kullandığım ilk gün fark ettim ben bunu. Belki üzerinde cam film yapıyordur diye düşündüm ve ikinci günde aynı durumla karşılanca cam filmi kaldırım direk denedim baktım sorun başka hemen HB yi aradım. Garantiye göndermeniz gerekiyor dediler. Gönderdim, gönderirken sorunun sürekli olmadığını bildiğim için ürün sorun yaptığında arkadaşımın mi5 ni yanına koyarak video çektim ikisininde dokunmaya verdikleri tepkileri gösterdim. Yani sorunu kanıtladık bir anlamda. Bunu hem arayıp HB’ye hemde EVOBT adlı garanti firmaya telefonda söyledim. Bunun dışında sorunları yazdığım kağıda video çektiğimi izlenmesi gerektiğini yazdım. Firmalara iyi niyetimi göstermek için ‘’ürünü çok beğendiğimiz derdimin gereksiz sebeplerle iade değil sadece sorunsuz bir ürünle değişmesini’’ söyledim.

Arkadaşlar telefon sorun görülemedi kalibrasyon ayarı yapıldı diyerek geri geldi. 2 gün kullanım sonrasında yine aynı sorun ve sıkıntının devam ettiğini fark ettim. Öncelikle yaşamış olduğum bu sorunları yazarak HB’de ürün altına yorum attım. Yorum 1 haftadır onay bekliyor
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
HB’yi aradım durumu anlattım dedim ki ‘’video ile kanıtladım ben sorunu’’ demekki bunu saymıyorsunuz o zaman ben sorunu nasıl kanıtlayabilirim bana bir yol gösterin dedim. Papağan gibi tekrar ediyolar servise göndermemiz lazım. Başkada bir önerileri yok. İçinizden HB’yi haklı bulanlar olabilir. Servis işini düzgün yapmayabilir veya haksızlık yapabilir. Ancak burada adı giden HB’dir. Buna bir önlem almaları gerekir. En azından bünyesinde sadece ön sorunu tanımlayan bir ekip bulundurabilirler vs örneklebilir.

14 günlük cayma bedelinden falan bahsedebilirsiniz. Siz sormadan ben söylüyüm arkadaşlar ürünü garantiye gönderirken Tüketici Hakem Heyetine mail attım. Hakem heyetinden bir müdür yrd. Dönüş yaptı bu 14 gülük iade hakkında yazıştık. Paketi vs açılmamış ürünler kapsamına girdiğini söyledi. Yani bu konuda ben satıcılara hak veriyorum şimdi telefon kontrol bantları açılmış kullanıyorsun beğenmeyerek geri gönderiyorsun. Bu ürünü kim alır böyle düşünmek lazım sana daha önce birinin 3-5 gün kullanıp iade ettiği telefonu gönderseler sen kabul edermisin? Ben etmem eminim kimsede etmez. Neyse müdür yar. Üründe sorun var dedim ilk olarak garantiye göndermem gerektiğini ordan gelince sorun devam ediyorsa direk hakem heyetine başvurabilceğimi ilettiler.
Pazartesi hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Artık ordan bir netice alabilirmiyim görüceğiz. Sonuç çıkınca sizlere bununla ilgili yaşadıklarımıda anlatmayı düşünüyorum.

Ben HB’de bu sıkıntıyı yaşadım arkadaşlar değerlendirme ve takdir sizindir. Bu doğrultuda ürün alabilirsiniz. N11 de bu ürünü Turucumağaza satıyor. Bu satıcıdan hiçbirşey almadım ama grupta alıp benim yaşadığım sıkıntı yaşıyan bir arkadaşa şahit oldum. Bilginiz olsun.

Baya uzun bir yazı oldu ama tamamen sizlerle yardımcı olmak adına paylaştım bunları herkese hayırlı alışverişler diliyorum!

GECMIS OLSUN oncelıkle telefonlar teknelojık aletler oldugu ıcın arızalı da cıkabılıyor tabıkı hepsiburada dan son 4 yıl ıcınde 40 bın tl lık alısverıs yapmısımdır sımdıye kadar sorun yasamadım . dedıklerının dogruluk payı yuksek malesef kı elektıronık aletlerde gerı almada sıkıntı cıkartıyorlar ılla mahkeme ye gıtmek lazım bunu kosuyorlar.

n11 havuz sıstemı oldugu ıcın aldıktan sonra bozuk cıkarsa n11 kendısı ıle de gorusulse cozum olayı hp buradaya gore 1 tık ılerıde elektronık aletler ıcın gecerlı tabıkı .

ınsallah en kısa surede telefonun duzelır keyıflı bır sekılde kullanmaya devam edersın.
 

Metin

(:
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
37
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.806
Çözümler
7
Tepkime puanı
7.362
Puanları
338
Ben hepsiburada.com'dan 2 kez telefon aldım, hiçbir sorun yaşamadım.
 

1dost

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
T.D.
Cihazım
Xiaomi 12
Katılım
1 Eylül 2014
Konular
26
Mesajlar
350
Tepkime puanı
71
Puanları
43
Delta'nın bu işin altından kalkabileceğine şüpheli olarak yaklaşıyorum. hiç garantisi olmamasındansa delta bari olsun diye alınıyor bu telefonlar. umarım mağduriyetler yaşanmaz ilerde.
 

fergezer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Feyzi
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
37
Konum
TOKAT
Katılım
26 Aralık 2016
Konular
5
Mesajlar
14
Tepkime puanı
7
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Madem şikayetciydiniz firmadan savcılığa başvurcaktiniz hakkınızı aricaktiniz bende mi5 aldım Hepsiburadadan gayet memnunum nerdeyse 1.5 ay oldu nedense n11 i de övmüşsünüz acaib (;

Hakem heyetiyle hakkımı arıcağım tabiki.. Bende hepsiburadan aldığım 4. telefon diğer alış verişlerimi söylemiyorum. N11'i övmedim ancak orda en azından satıcıyla veya ürünle alakalı yaşadığın bu tip sorunları yorum olarak yazabiliyorsun ve yayınlanıyor yorumun. HB de böyle bısey yok 1 hafta yı geçti yaşadığım sıkıntıları anlattığım yorum hala oynaylanmadı!!!

ekrana basınca algılamam ne yazık ki bende de var.10 gün oldu.firmayla görüşemedim hala
arkadasın taktigini yapacağım.paylasım için sagol.n11 delta garantili

Süreklimi yapıyor arada sıradamı ? Bendeki cihaz arada sırada yapıyor 3-4 gundur hıc yapmadı

aldığınız ürünler yenilenmiş ürün olabilir mi acaba? (sitede belirtilmese bile olabiliyor malesef)

ayrıca hb da üzerinden telefonu servise yollayın. siz telefonu hb daya gönderin, hb da servise yollasın. bunun için hb da talep açılıp kargo kodu vs. isteniyordu. tam hatırlamıyorum şimdi. telefonunuz 4 sefer aynı veya farklı sorunlardan dolayı, hb da üzerinden servise yollarsanız eğer, hb da para iadesi yapacaktır size büyük ihtimalle. telefonu servise 4.kez gönderirken faturası ve tüm parçalarını içine koyun. paranız iade olduktan sonra istediğiniz yerden istediğiniz telefonu alabilirsiniz.

Valla onu bende duydumda bılmıyorum yani HB bu kadar alcalamaz dıyorum sadece..
Hiç arıza görülmedi diyerek geri gönderdi firma 10 kerede gitse sonucun değişeğini düşünmüyorum.

GECMIS OLSUN oncelıkle telefonlar teknelojık aletler oldugu ıcın arızalı da cıkabılıyor tabıkı hepsiburada dan son 4 yıl ıcınde 40 bın tl lık alısverıs yapmısımdır sımdıye kadar sorun yasamadım . dedıklerının dogruluk payı yuksek malesef kı elektıronık aletlerde gerı almada sıkıntı cıkartıyorlar ılla mahkeme ye gıtmek lazım bunu kosuyorlar.

n11 havuz sıstemı oldugu ıcın aldıktan sonra bozuk cıkarsa n11 kendısı ıle de gorusulse cozum olayı hp buradaya gore 1 tık ılerıde elektronık aletler ıcın gecerlı tabıkı .

ınsallah en kısa surede telefonun duzelır keyıflı bır sekılde kullanmaya devam edersın.

Hocam bende cok alısverıs yaptım taki böyle bir sorunla karsılasana kadar memnunıyetsızlık yasamamıstım. Sorun sürekli olmadıgından vıdeoya cektım. Daha nasıl kanıtlayabılırım ? Sorun arada yapıyorsa cihaz sorunsuz olmuyor. Ben HB nin tavrına cok sinir oldum. Video cektıgım halde ne yardımcı oldular nede bır yol gosterdıler bırde yorumumu 1 hafta gectı hala yayınlamadılar. Teşekkürler.

Delta'nın bu işin altından kalkabileceğine şüpheli olarak yaklaşıyorum. hiç garantisi olmamasındansa delta bari olsun diye alınıyor bu telefonlar. umarım mağduriyetler yaşanmaz ilerde.

Sonuçta deltada olsa evoda olsa hiç olmamasından iyi tabiki sonuçta yasal dayanağın ucunda muhattapların var.
 

MHG

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet Hayri
Cihazım
Redmi Note 3
Konum
Gaziantep
Katılım
29 Nisan 2016
Konular
5
Mesajlar
289
Tepkime puanı
221
Puanları
58
Geçmiş olsun umarım en kısa sürede makul bir sonuca ulaşırsınız. Bilgilendirme için ayrıca teşekkürler.

Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

f.oksuz

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
fatih
Cihazım
LeMax2 6/128
Konum
RİZE
Katılım
6 Ocak 2016
Konular
15
Mesajlar
343
Tepkime puanı
107
Puanları
58
Hakem heyetiyle hakkımı arıcağım tabiki.. Bende hepsiburadan aldığım 4. telefon diğer alış verişlerimi söylemiyorum. N11'i övmedim ancak orda en azından satıcıyla veya ürünle alakalı yaşadığın bu tip sorunları yorum olarak yazabiliyorsun ve yayınlanıyor yorumun. HB de böyle bısey yok 1 hafta yı geçti yaşadığım sıkıntıları anlattığım yorum hala oynaylanmadı!!!



Valla onu bende duydumda bılmıyorum yani HB bu kadar alcalamaz dıyorum sadece..
Hiç arıza görülmedi diyerek geri gönderdi firma 10 kerede gitse sonucun değişeğini düşünmüyorum.

telefonu 10 sefer servise yolla ve her seferinde arıza görülemedi deyip geri yollasınlar. biraz zordur hocam. hb da kendi iade eder telefonu. oldu da hb da iade etmedi telefonu. direk tüketici hakem heyetine. burada resmi olarak haklı olduğumuzun açıklanması ve para iadesi uzun sürebilir.
 
Üst Alt