- Adım
- Cem
- Cihazım
- OnePlus 6T 128
- Yaş
- 29
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 5 Ocak 2016
- Konular
- 115
- Mesajlar
- 4.091
- Tepkime puanı
- 5.644
- Puanları
- 238
Ben kullandığım halde tavsiye etmiyorum güncelleme sıkıntılı MIUI 10 bir sürü sıkıntı ve bug var çift bild.tema mail vs sözde yapay zeka ağırlıklı bir gunc. İdi MIUI 10 ama bana göre yapayin y di yok üstelik kendi uygulamalarinda reklam gösteren tek firma tavsiye kapatıldığı halde reklam çıkıyor sanırım yeosy zeka bunun için yapmışlar internet. Şehir merk. Biraz çıkınca 4g de düşüyor 3 gy zaten 20 bandı destklemiyor camera ois var icraat yok gece çekimleri kötü yazılımi vasat ve gelistirilmedi tel hızlı akıcı ama çabuk ısınıyor amoled harici diğer LCD panellerde ghost screen olma durumu var dayanıklılık servis göreceli ben bu markayı tavsiye etmiyorum
Rica ediyorum bana bir tane şikayet gelmeyen, tamamen kusursuz bir firma ve yazılım söyleyin? Çok samimi soruyorum, yalnızca Xiaomi mi kötü? Yoksa diğer hepsi dört dörtlük mü? Kullandığımız cihazlar "akıllı" diye bizim "akılsız" davranma gibi bir lüksümüz yok. İlla ki olacak ufak tefek yazılım hataları, sonuçta sayısız koddan oluşan sistemler bunlar. Bir yazılımcı bir yerde muhakkak hata yapacak ve bug oluşacak. Bu sadece Xiaomi'ye özgü değil, tüm firmalara ait bir durum. Tüketici doyumsuz olmamalı, her ürünü sıfır hata ile beklerseniz büyük hayal kırıklığına uğrarsınız. Ne yazık ki kişiye özel olarak üretilmiyor hiçbir ürün. Bu tarz küçük sorunları bize sunulan aklı kullanarak, yalnızca bir kaç kelime ile internette arattırmamız gerekiyor ki çözebilelim, her şeyde firmalara yüklenmeyelim. Büyük hataları yok mu? Elbette var... Bugün 17.000TL'ye satılan iPhone modellerinde bile onlarca şikayet görebilirsiniz ki bu çok doğal. 17.000TL verildi diye yüzde yüz kusursuz bir "elektronik" alet sunulamaz kimseye. Kaldı ki @Skorpi hocama kesinlikle katılıyorum, yıllarca iOS kullanıp, Miui'a geçen bir çok insanla tanışmamıza vesile oldu bu platform. Hataları firmalarda aradığımız kadar kendimizde de aramalıyız. Bir hata gördüğümüzde markayı yerin dibine sokmak yerine "feedback" göndererek düzeltilmesini beklemeli, ufak tefek sorunları biraz zahmette bulunup internette araştırarak çözmeliyiz.