Yardım Xiaomi Air 2 güncelleme sorunu

kalamar33

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
erdem
Cihazım
mi9t
Yaş
27
Konum
türkiye
Katılım
25 Mart 2020
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Merhabalar. 1 ya önce hepsiburadadan xiaomi mi air 2 kulaklık satın aldım. yaptığım araştırmalar sonucu mi ai uygulaması ile kulaklığı güncellemem gerektiğini öğrendim fkat uygulamayı bir kaç yerden indirip denememe rağmen. Uygulama kulaklığımı asla algılamadı. Bu da ürünün replika olmasından şüphelenmeme sebep oldu. Seri no veya herhangi bir şey ile bunu doğrulayamadım. Çok değerli hepsiburada ise ürününüz orjinal diyip beni geçiştirdi ama ne yaptıysam yapayım sorunum hala devam etmekte. Ürünümün kutusunda Mi True Wireless Earphones 2 yazıyor. İçinden herhangi bir qr kod ya da garanti belgesi de çıkmadı. Sadece kullanma kılavuzu var. Eğer sorun benden kaynaklıysa çözmeme yardımcı olur musunuz? Eğer ürün replika ise bunu nasıl anlayabilirim? Şİmdiden çok teşekkürler
 

omfaoz

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Ömer
Cihazım
İphone7
Yaş
27
Konum
İstanbul
Katılım
6 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
3
Puanları
3
bekliyorum garantiye göndericem yoksa bende çünkü web sitesinde satarken şarkı atlatma özelliği var olduğunu gösteriyor ve yankı problemi var karşı taraf sesini duyuyormuş.
 
Oyla:

Ataberkk44

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ataberk
Cihazım
Mi9
Meslek
Öğrenci
Yaş
21
Konum
Türkiye
Katılım
26 Temmuz 2018
Konular
70
Mesajlar
499
Tepkime puanı
159
Puanları
58
Bu sorun nedeniyle Xiaomi desteğe mail attım ancak müşteri hizmetleri sorumlusu sanki hiçbir şey bilmiyormuş gibi geldi bana. İşin komik tarafı mi home uygulaması ile denemem istenmesi. Xiaomi fiyatlarıyla uygun olabilir ancak çok fazla problemi var.
 
Oyla:

archmehmet

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Mehmet
Cihazım
Earphones 2
Yaş
35
Konum
Sanliurfa
Katılım
27 Haziran 2020
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhabalar. 1 ya önce hepsiburadadan xiaomi mi air 2 kulaklık satın aldım. yaptığım araştırmalar sonucu mi ai uygulaması ile kulaklığı güncellemem gerektiğini öğrendim fkat uygulamayı bir kaç yerden indirip denememe rağmen. Uygulama kulaklığımı asla algılamadı. Bu da ürünün replika olmasından şüphelenmeme sebep oldu. Seri no veya herhangi bir şey ile bunu doğrulayamadım. Çok değerli hepsiburada ise ürününüz orjinal diyip beni geçiştirdi ama ne yaptıysam yapayım sorunum hala devam etmekte. Ürünümün kutusunda Mi True Wireless Earphones 2 yazıyor. İçinden herhangi bir qr kod ya da garanti belgesi de çıkmadı. Sadece kullanma kılavuzu var. Eğer sorun benden kaynaklıysa çözmeme yardımcı olur musunuz? Eğer ürün replika ise bunu nasıl anlayabilirim? Şİmdiden çok teşekkürler
Hangi firmadan satin aldiniz acaba. Bende yeni aldim ayni sorunlari yasiyoruz. Urun orjinalligini nereden sorgulayabiliriz acaba.
 
Oyla:

fox5578

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Katılım
11 Mayıs 2014
Konular
17
Mesajlar
304
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Update eden uygulama sorunlu biraz ama iPhone uygulaması iyimiş. Bir iPhone ile update edebilirsiniz.
 
Oyla:

MZk

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Urfalı
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
34
Konum
İSTANBUL
Katılım
12 Eylül 2020
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Acaba bağlanma ve güncelleme sorunu çözüldü mü? ben hâlâ bağlayamıyorum görmüyor kulaklığı
 
Oyla:

Tuci

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Tuncay
Cihazım
Mi note 10 lite
Yaş
49
Konum
İzmir
Katılım
4 Ağustos 2020
Konular
0
Mesajlar
4
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Benimde mi Air2 aldım ama mi al uygulamasında eşleştirme yapmıyor. Kutu üzerinde üretim yılı 2019 ekim yazıyor.
 
Oyla:

Tuci

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Tuncay
Cihazım
Mi note 10 lite
Yaş
49
Konum
İzmir
Katılım
4 Ağustos 2020
Konular
0
Mesajlar
4
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Mi al programında cihazı görüyor cihazın ismi gerçek bloutut kulaklık Air 2 yazıyor ama bağlanmıyor eşleşmiyor. Kutuda üretim yılı 2019 ekim ayı yazıyor. Bunun çözümü varmı acele yrdım
 
Oyla:
Üst Alt