- Adım
- Mücahid
- Cihazım
- Xiaomi MiMax
- Meslek
- Öğrenci
- Yaş
- 29
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 14 Ekim 2016
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 3
Bakalım, root yaparken fastboota düşürdük şimdiden. Uzun zamandır uğraşmıyordum rom falan ksu beceremedim sanırım. romdaki init_boot flashladım olmadı. Magisk gibi boot patchleyip flashlamak mı lazım ya da direk magisk mi kurayımEtrafta kayıt oluyor diye laf dolanıyor ama inan bilgim yok benimki yılbaşını kurtarıyor sonrası 8 ay daha var diye üstüne düşmedim
Zaten bu romu kurman iyi olmuş diğer hepsinden daha iyi daha stabil artı global