Turkcell Turkcell Sekreter Uyanıklıgı

  • Konbuyu başlatan Wandeta
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 18
  • Görüntüleme 18K

zeyn33

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
yok
Cihazım
Iphone
Yaş
48
Konum
bursa
Katılım
18 Nisan 2018
Konular
0
Mesajlar
3
Tepkime puanı
5
Puanları
3
İnternette arama yaparken aynı konuda muzdarip bu forumu gördüm. çoğu forumda konu gündeme gelmiş ama kimse üstüne düşmemiş... bu adamların şeytanlık üretme merkezlerinde üretilen bu kazıklara dur diyecek bir yöntem geliştirmeli.. takipte kalalım...
 

ertancetin

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ertan
Cihazım
Mi 8 SE
Meslek
Mali Müşavir
Yaş
29
Konum
Ankara
Katılım
30 Nisan 2015
Konular
63
Mesajlar
574
Tepkime puanı
654
Puanları
108
Turkcell'in yaptığı bir hizmettir. Kullanmak veya kullanmamak sizin elinizde. Telesekreter hizmetini devredışı bırakırsanız size sesli mesaj gönderemezler ancak başka birisi bu mesajı almak isteyebilir. Kaç senedir bu hizmet var zaten. Bip sesini duymadan önce kapattığınızda sesli mesaj bırakmıyor ücret de tahsil edilmiyor kimseden. Kapatmak için fazlasıyla yeterli süreniz de var. Kaç senedir ben de kullanıyorum ancak hiçbir zaman ücret tahsil edilmedi hattımdan. Daha dikkatli kullanırsanız o ücret sizden de alınmayacaktır.
 

zeyn33

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
yok
Cihazım
Iphone
Yaş
48
Konum
bursa
Katılım
18 Nisan 2018
Konular
0
Mesajlar
3
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Turkcell'in yaptığı bir hizmettir. Kullanmak veya kullanmamak sizin elinizde. Telesekreter hizmetini devredışı bırakırsanız size sesli mesaj gönderemezler ancak başka birisi bu mesajı almak isteyebilir. Kaç senedir bu hizmet var zaten. Bip sesini duymadan önce kapattığınızda sesli mesaj bırakmıyor ücret de tahsil edilmiyor kimseden. Kapatmak için fazlasıyla yeterli süreniz de var. Kaç senedir ben de kullanıyorum ancak hiçbir zaman ücret tahsil edilmedi hattımdan. Daha dikkatli kullanırsanız o ücret sizden de alınmayacaktır.

Yani ben karşıdaki bu hizmeti alıyor diye benden 0,65 kuruş kesilmesini hakszlık olarak görüyorum. Kontörlü hatlarda para gitmiyor. Süremden gidiyor. Ben burda bir şeytanlık olduğunu düşünüyorum.. Şikayet konusunu da internette şu şekliyle her yere yazzacağım.. ilgin için tekrar teşekkürler Ertan Bey...

  • ŞEYTANLIK ÜRETME MERKEZLERİ​

Arkadaşlar; tüm GSM şirketlerinin yapılan hizmetin karşılığı olarak hakları olan ücretleri alması çok doğal. Ama bazı hizmetleri var ki; para görmemiş Cingöz Recai gibi çok küçük şeylere tamah etmekteler. Şikâyet olacağım konu Türkcell’in Katma Değerler Servisi adı altında ulaşılmadığında aranılan şahsın telesekreter hizmetini kapatmaması nedeniyle arayan şahsın faturasına 0,65 kuruş yazılması. Ben genelde telefonun radyasyon yayma endişesi nedeniyle ilk cevap anında kulağımdan uzak tuttuğum için karşıdaki kişinin cevap vermesini ekrandan görerek kulağıma götürüyorum. Ama aradığınız kişi Türkcell abonesi ve ulaşılamıyorsa “ Sinyal sesinden sonra mesaj bırakabilirsiniz” uyarısı sonrası sizin dakikaların gitmesi gerekmez mi? Hayır öyle değil. Faturasız hatlarda bu sinyal sesi sonrası bir süre bekleseniz ve birkaç saniye sesli mesaj bile bıraksanız sizin 0,65 kuruş gibi bir ücretiniz gitmemektedir. Ama Faturalı hatlarda ve yeni trend olarak gördüğüm ve ilerde daha da abone sayısını arttıracağını düşündüğüm Türkcell’in yeni paket platformu LİFECELL ‘e geçtiğim 2 aydan beri standart faturam bu telesekreter yüzünden kabarmaktadır. Kısa bir internet araması yaptığınızda bu konuda muzdarip birçok kişinin olduğunu fark ettim. İnsanlar bu duruma düştükten sonra daha dikkat etmekle birlikte meblağ ufak olduğu için önemsememekteler. Ancak bütün büyük şirketlerin, bankaların ve GSM şirketlerinin “Şeytanlık Üretme Merkezleri” olduğuna inanmaktayım. Adları “ARGE” olsa da müşteri memnuniyetini önemseyen şirketlerin öne çıkarılıp, geri kalmış bu tür çok küçük çıkar hesabı yapılan şirketlerin faşşş edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Çoğu kişi zaman harcamaktan imtina ettiği için haksız olarak alınan bu katma değerler servisi adı altında alınan bu tür paraları şikâyet konusu etmemektedir. Ancak bu sayının ne kadar olduğu konusunda istatistiki bir veri de kamuoyuna sunulmamaktadır. “Alan razı veren razı” , “ Bal tutan parmağını yalar” vb. söylenecek çok atasözümüzün üstüne tüm müşterileri yolunacak kaz gibi gören bu tür tüm şirketlerin bu haksız uygulamalarını çeşitli platformlarda dile getirilmesi gerekmektedir. Ben de başta Türkcell’e yazarak ve şikâyet platformlarına bu durumu anlatarak bireysel manada protestomu yazacağım. Ayrıca BİMER ve CİMER’e yazıp Tüketici Hakem Heyeti’ne bu tür ufak rakamların aslında milleti bezdirdiğini ama milletin küçük rakamlardan dolayı zamanını yazmaya veremediğini, ‘Boşver” havasında olduğunu her yerde anlatacağım. Ayrıca bireysel manada sadece yazarak değil çok ufak bir rakam da olsa Tüketici Hakem Heyetinden başlamak üzere bu mevzunun dava konusu haline getirilmesi konusunda çalışacağım. Kıyıya vuran bir denizyıldızının hayatını kurtarmanın huzuru içinde iyiliğe katkıda bulunmanın huzuru içinde ben yaptım balık bilmese de halık bilir diyeceğim.

Bundan sonra yazacaklarım Türkcell Yetkililerine; Türkiye’nin en karlı kuruluşu ve büyüyen bir şirketi olarak bu tür ali cengiz oyunlarına girmenizi asla yakıştıramamaktayız. Şikâyet sitelerinde cevap yazısı yazmanız, müşteri temsilcileri ile eskisi kadar telefonda saatlerce bekletmeyip anında cevap vermeniz ve yetkileri olmadıkları halde şirketin kendilerine verdikleri limit kadar konuyu açıklamaları bu telesekreter uygulaması nedeniyle alınan haksız ücreti meşrulaştıramaz. Neden mi? Çünkü aradığım şahsın telesekreterini kapatmaması nedeniyle arayan şahsın faturasına yük bindirilmemesi gerekir. Hadi diyelim ki yük olsun ama siz neden onun konuşma dakikalarından düşmüyorsunuz ki? Faturasız hatlarda süreden düşülürken faturalı hatlarda haksızlık yapılarak faturaların şişirilmesine sebep vermektesiniz… LİFECELL faturalı hatlarda bu uygulamayı kaldırmak hiç zor olmadığı halde kendinize olan nefreti arttırmakta, sanal medya ve sosyal medyada kendinizi rezil etmektesiniz… Tüm haklarımı sonuna kadar kullanacağımı bilmenizi istiyorum. Kendi adıma değil LİFECELL paketlerinizde Katma Değerler Servisi adı altında yapılan Telesekreter hizmeti için 0,65 kuruş alınması kamunun vicdanını yaralamakta ve hukuki olarak dava konusu yapılmadığı için her geçen günün bir kazanç olduğunu düşünmeniz sizi kamuoyu nezdinde küçük düşürmektedir. Size ve sanal medyaya ilanımdır…
 

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Gerçekten rezil bir durum.

Aranılan kişinin hiç bir şeyden haberi olmadan 65 kuruşunun iç edilmesi, esasında nitelikli dolandırıcılığa benzemektedir.

İnşallah avukatlar konuya el atarlar.
 

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
164
Tepkime puanı
284
Puanları
63
Turkcell'in yaptığı bir hizmettir. Kullanmak veya kullanmamak sizin elinizde. Telesekreter hizmetini devredışı bırakırsanız size sesli mesaj gönderemezler ancak başka birisi bu mesajı almak isteyebilir. Kaç senedir bu hizmet var zaten. Bip sesini duymadan önce kapattığınızda sesli mesaj bırakmıyor ücret de tahsil edilmiyor kimseden. Kapatmak için fazlasıyla yeterli süreniz de var. Kaç senedir ben de kullanıyorum ancak hiçbir zaman ücret tahsil edilmedi hattımdan. Daha dikkatli kullanırsanız o ücret sizden de alınmayacaktır.

( 25 senedir turkcell kullanıyorum ) alınmaca kızmaca yok tartısıyoruz

Ben anlatamıyorum galıba

Bu hizmet sekreter servısı adı altında ilk etapda ücretli idi kimse almayınca herkeze ücretsiz olarak tanımlamışlar aynı müsteri hizmetleri gibi yazmışsın kapat kardeşim dinlemeden olurmu böyle.Mesaj bırakmadıgım halde bip sesini dinledigim için para yazılmış yukarda fotograflı kanıtı var..

Türkcell ve benzeri şirketler çıkan kanunlar yüzünden ( bu kanunlarda vatandaşı korumuyor hep yüzeysel ) vadandaşı dolaylı yönden nasıl kazıklarım diye bu tür yoları bulmuşlar.Yukarda arkadaş güzel anlatmış.

1.Onayım olmadan bana bunu tanımlayamaz
2.Ben iptal etsem dahi karşı kişinin sekreter sevisi açıksa ücreti bana yazıyor karşı tarafa deyil


Unutmayın çuvaldız sizede batabilir


Kanunmuş hangi kanun BTK ' ya şikayet ettim ben çözüm bulmasını beklerken benim yazdıgım şikayeti Btk almış turkcelle göndermiş türkcelin cevabını almış bana gödermiş sadece aracılık yapmış sonuç sıfır

Telefona gelen mesajlar için Gümrük.T.B şikayet ettim her şeyi yolladım 6 aydır kıpırdanma yok.

Alan ve Veren razı olan vadandaşa oluyor




Güzel bir ali-cengiz oyunu daha internetten araştırıyorum telefona gelen mesajları nasıl engellerim diye uzatmayayım engellemek istiyorsanız buraya tıklayıp isaretleyip onay verin diyor geliyorsun bu ekrana okumazsan kırmızı yazıyı ( kırmızı işareti ben koydum ) yandın hepsine onay vereceksin ordaki yazı ali - cengiz oyunu işte yazmışki almak istiyorsan yazsana almak istemiyorsan boş bırak ve onayla...Benim ilk etapda kafam karıştı gelmemesi için bunları tıklamammı lazım yoksa tıklamamammı lazım



Tekrar kanıt sunayım Benim sekreter servisi iptal Mesajda bırakmadım ( herhalde nefes alıp vermemi mesaj kabul edıyorlar ) ama bu sefer insaf etmişler 69 kuruş yazmışlar normalde 1.95 yazarlardı

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
 
Son düzenleme:

ozgrcvdr

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özgür
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
46
Konum
Kocaeli
Katılım
17 Nisan 2017
Konular
23
Mesajlar
3.638
Tepkime puanı
3.452
Puanları
188
10 seneyi geçti turkcell kullanıyorum. Bugüne kadar mh ile enaz 100 kere kavga etmişimdir beni kazıkladıkları için,bişeyleri zorla dayattıkları ve müşteri kazıkladıkları için.o 100 kavganın belki 30 unda ağzımı bozmuşumdur.insanları enayi yerine koyuyorlar tuhaf saçma uygulamalarıyla
 

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
164
Tepkime puanı
284
Puanları
63
10 seneyi geçti turkcell kullanıyorum. Bugüne kadar mh ile enaz 100 kere kavga etmişimdir beni kazıkladıkları için,bişeyleri zorla dayattıkları ve müşteri kazıkladıkları için.o 100 kavganın belki 30 unda ağzımı bozmuşumdur.insanları enayi yerine koyuyorlar tuhaf saçma uygulamalarıyla

Çünkü kanunlar kanun deyil hangi firma olursa olsun çıkan kanununa göre mutlaka bir arka kapı buluyorlar.Bu kanun yapanında işine geliyor tamamen kapatırsa işler yürümez karşılıklı bu .............Okadar kanımıza işlemişki bu durum iki insan arasında veya sokakdaki küçük esnafda bile aynı.Halbuki bilmiyorki çuvaldız onada batacak bir gün....
 

ozgrcvdr

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özgür
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
46
Konum
Kocaeli
Katılım
17 Nisan 2017
Konular
23
Mesajlar
3.638
Tepkime puanı
3.452
Puanları
188
Çünkü kanunlar kanun deyil hangi firma olursa olsun çıkan kanununa göre mutlaka bir arka kapı buluyorlar.Bu kanun yapanında işine geliyor tamamen kapatırsa işler yürümez karşılıklı bu .............Okadar kanımıza işlemişki bu durum iki insan arasında veya sokakdaki küçük esnafda bile aynı.Halbuki bilmiyorki çuvaldız onada batacak bir gün....
En basitinden önceden paket (internet,sms,konuşma) aldığında otomatik yenilenmiyordu bitince alıyordun ama şimdi otomatik yenileniyor,iptal etmek aklına gelirse yenilenmesini iptal ediyorsun ama unutursan bi dahaki ay anında düşüyor konturun.daha cazip bi paket bulup bi dahaki ay onu almak istiyorsun ona göre plan ve yükleme yapıyorsun ama bi bakmışsın ki bütün konturun bitmiş çünkü bi ay önceki paket otomatik yenilenmiş.hayaller planlar suda Vs vs
 

zeyn33

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
yok
Cihazım
Iphone
Yaş
48
Konum
bursa
Katılım
18 Nisan 2018
Konular
0
Mesajlar
3
Tepkime puanı
5
Puanları
3
İtiraz edip hak arama anlayışımız toplum olarak gelişmediği müddetçe bizi ..... yolmaya devam edecekler... Şahsen ben kendi adıma bir şeyler yapıyorum. Demek ki yetmiyor... Sonuna kadar devam....
 
Üst Alt