Turkcell Turkcell Sekreter Uyanıklıgı

  • Konbuyu başlatan Wandeta
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 18
  • Görüntüleme 18K

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
163
Tepkime puanı
284
Puanları
63
Arkadaşlar hani karşı tarafı ararsınız telefon çalar ama açılmaz belirli araralıklarla dıt dıt diye ses duyar sonra seri aralıklarla dıt dıt sesini duyar karşı taraf açmaz sizinde telefonunuz kapanır.Normalde budur benimde böyleydi.Son zamanlarda uzun dıt dıt sesinden sonra sekreter servisi çıkmaya başladı aradıgınız kişiye ulaşılamıyor bip sesinden sonra not bırakın tabi sekretere not bırakmadan kapatıyordum

Fakat fazla dikkat etmem ben faturama bakayım dedim 1.38 TL katma degerli servisler adı altında sekreter parası faturama işlemiş

Müşteri hizmetlerini aradım ( MH )

Yukarda yazdıklarımı anlattım nedir bu katma degerli servisler benim paketimin fiyatı bu bunu aşamaz


Verdigi cevap


MH=Siz karşı tarafı ararsınız aradıgınız kişinin telefonu çalar açmadıgında sekreter devreye girer

BEN=İptal edelim bunu ben böyle birşey istemiyorum böyle birşeyde yoktu nerden çıktı bu

MH=Iptal edemeyiz

BEN=Nasıl olacak peki

MH=Sekreterin BİP sesini duymadan kapatacaksınız dinlemeyeceksiniz ( aynen böyle )


Basit şeylerle ugraşıyoruz tam bir komedi yukarda yazdıgım gibi telefon çalar sonrada kendiliginden kapanırdı onay vermedigim halde evdeki 4 telefonda böyle sizde benim gibi dinlerseniz 1.38 TL geçiriy......

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir



Nasıl İptal Ederim?

IPTAL SEKRETER yazıp 2222'ye göndererek, Hesabım üzerinden ya da 532 Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iptal ettirebilirsiniz.

Kendi sekreter servisinizi kapatmanız yeterli deyil aradığınız kişilerde açıksa kapatması lazım
 
Son düzenleme:

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
163
Tepkime puanı
284
Puanları
63
Konuyu açtım ama hala sorun devam ediyor yazık evde 3 tane telefon var hepsini iptal ettim deniyorum ulaşılamadıgı zaman sekreter çıkmadan kendılıgınden kapanıyor tamamda sorun burda benim iptal etmem çözüm deyil başkası beni aradıgı zaman sekreter çıkmadıgı zaman onun işine yarıyor.

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir



Bu hizmetin üceretini bu hizmeti hattına tanımlayana yazılmalı arayana deyil bu şekilde olması lazım deyilmidir

Buyrun 69 kuruş yine hesaba yazmış
Şu 1 TL katma deger servis nedir onuda anlamadım

Faturalı hat kullanan yokmu bu nedir sizdede aynımıdır veya kimsenin umrunda deyılmı kazıklanmak..
 
Son düzenleme:

gozdemir

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gökay
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
51
Konum
35
Katılım
7 Haziran 2017
Konular
9
Mesajlar
1.325
Tepkime puanı
999
Puanları
128
Faturalı kullanıyorum sekreter benden de alınıyor ama çok bonkörler ayda 3 4 gb geliyor kaz gelen yerden tavuk esirgenmez hesabı çokta sesimi çıkartmıyorum.
 

ynsyns

Mi9 SE (grus)
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunus
Cihazım
Mi9 SE
Konum
Rize
Katılım
15 Aralık 2016
Konular
98
Mesajlar
3.271
Tepkime puanı
914
Puanları
178
türk telekom kullanıyorum faturasız ama böyle bir şey olmadı hiç
 

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
163
Tepkime puanı
284
Puanları
63
Türkcell kimsenin onayını almadan herkezin sekreter servisi aboneliğini açmış, birini aradığınızda "Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor, sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakınız. " dediği anda telefonu kapatmazsanız ücreti size yansıyor demektir. Bu şekilde haksız kazanç sağlayan Turkcell doymadınmı demek gerek
 
Son düzenleme:

FatalRhymer

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emin
Cihazım
Xiaomi Mi4
Yaş
24
Konum
KONYA
Katılım
8 Eylül 2017
Konular
10
Mesajlar
385
Çözümler
1
Tepkime puanı
146
Puanları
58
Ben 7 yıl civarı Turkcell kullandım ve bu durum hep vardı . "aradığınız kişiye ulaşılamıyor sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakın" dedikten sonra ücret alındığını da hep biliyordum yeni olan bir şey değil.
 

bayon

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi MİX/ Mi4
Meslek
Kabin Memuru
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
31
Mesajlar
1.460
Çözümler
1
Tepkime puanı
701
Puanları
128
Btk üzerinden şikayet oluşturmanızı tavsiye ederim
 

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
325
Puanları
78
Hatırlattığınız iyi oldu. Kapatayım kendi telefonumdaki bu hizmeti...

Bu arada; alavere dalavere işleri devam ediyor demek ki...

Cep telefonu kullananların çoğunun, her zaman sıklıkla aradığı 3 - 5 tane tlf numarası vardır, mutlaka... Eşi, annesi, babası, halası, dayısı vs. Yani en yakınlarını arayan numaralardan biri cevap vermedi mi, turkcell'e bedavadan kazanç oluyor. Ki, ayıptır söylemesi, telefonla arandığımda lavabo'da olduğum zamanlar da oluyor. Sıklıkla aradığım kişilere de bu servisi iptal etmelerini söylerim.

Yani demem o ki, operatörler hizmet veriyoruz uyanıklığı ile hemen hemen bütün vatandaşlardan haksız yere soyuyor.

Bu hizmeti bedava verse ne olacak ki... Bu iş için fazladan eleman mı çalıştırıyor ? Herşeyi elektronik sistemler kendi kendine yapıyor zaten...

Tüketici Hakem Heyetlerinde, bir tane memuru sırf bu tlf. operatörlerinin haksız uygulamalarını takip için görevlendirmek lazım. Hatta ve hatta, bu tlf operatörleri bu türden vırtık zırtık servisler üzerinden vatandaşı soymaya kalkıştıkları zaman, bunların üzerine maliyenin memurlarını salıp, katlamalı cezaları yazması gerekir.
 

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
163
Tepkime puanı
284
Puanları
63
Ben 7 yıl civarı Turkcell kullandım ve bu durum hep vardı . "aradığınız kişiye ulaşılamıyor sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakın" dedikten sonra ücret alındığını da hep biliyordum yeni olan bir şey değil.


Sizin yanlışınız var 40 yaşındayım numaram aynı ve hep turkcell tam hatırlamıyorum ama aradığınız kişiye ulaşılamıyor der kapanırdı sonra isterseniz mesaj bırakına döndü bırakırsan ücrete yansırdı şimdi ise bip sesini duyup kapattınmı ücrete yansıtıyor mesaj bırak bırakma

Burdakı soru şu benım onayım olmadan nasıl tanımlarsın ulaşılamıyorsam ulaşılamıyorumdur mesaj bırakılmasınıda istemiyorumdur

Burdakı uyanıklık ben kapatsam dahi sizinki açık ise ücreti bana yansıtıyor 2 TL az gibi olabılır ama herkezden alındıgını düşünün mesaj bırakmasanız bile aaa bu neymiş deyip bip sesini dinliyorsunuz buda yetiyor ücretin yansımasına
[doublepost=1519513320,1519512980][/doublepost]
Btk üzerinden şikayet oluşturmanızı tavsiye ederim

Maalesef Türkiyede hiç bir şey düzgün işlemiyor BTK bende farklı anlamışım şikayet ettim olan şu benim şikayetimi almış Turkcelle göndermiş Turkcellin cevabını almış bana göndermiş ben zaten Turkcell ile görüşmüşüm çözüm bulamadıgım için sana (BTK) yazmışım yani sadece aracılık yapmış

BTK tarafından Şirketimize iletilen başvurunuzda ücretlendirmeye dair şikayetiniz ulaşmıştır.

Yapılan incelemede Ekim 2017 fatura döneminizde 2 kere Sekreter Servisi’ne bağlandığınız tespit edilmiştir. Bu kapsamda faturanıza 1.38 TL ücret yansıtılmıştır.

Sekreter Servisi, telefonunuz meşgulken, cevap veremediğinizde ya da ulaşılamadığınızda sizi arayan kişinin mesajını kaydeden servistir. Sekreter Servisi'ne yönlendirilmiş hattın aranması durumunda ilk anonsun bitiminden itibaren arayan kişi kendi tarifesi üzerinden ücretlendirilir.

Ek olarak hizmet bedeli 0.69 TL’dir. Faturanıza ücret yansımaması için sinyal sesinden sonra sekreter devreye girmeden aramayı sonlandırmanızı öneririz.

“IPTAL SEKRETER” yazıp 2222'ye mesaj göndererek servisi iptal edebilirsiniz. Aradığınız numaralara ait Sekreter Servisi'nin kısıtlanamadığını iletmek isteriz. Her hattın kendisi üzerinden kısıtlama yapılabilmektedir.

Yapılan işlemler ve ücretlendirmede herhangi bir hata bulunmadığını bilgilerinize arz ederiz.
[doublepost=1519514247][/doublepost]
Hatırlattığınız iyi oldu. Kapatayım kendi telefonumdaki bu hizmeti...

Bu arada; alavere dalavere işleri devam ediyor demek ki...

Cep telefonu kullananların çoğunun, her zaman sıklıkla aradığı 3 - 5 tane tlf numarası vardır, mutlaka... Eşi, annesi, babası, halası, dayısı vs. Yani en yakınlarını arayan numaralardan biri cevap vermedi mi, turkcell'e bedavadan kazanç oluyor. Ki, ayıptır söylemesi, telefonla arandığımda lavabo'da olduğum zamanlar da oluyor. Sıklıkla aradığım kişilere de bu servisi iptal etmelerini söylerim.

Yani demem o ki, operatörler hizmet veriyoruz uyanıklığı ile hemen hemen bütün vatandaşlardan haksız yere soyuyor.

Bu hizmeti bedava verse ne olacak ki... Bu iş için fazladan eleman mı çalıştırıyor ? Herşeyi elektronik sistemler kendi kendine yapıyor zaten...

Tüketici Hakem Heyetlerinde, bir tane memuru sırf bu tlf. operatörlerinin haksız uygulamalarını takip için görevlendirmek lazım. Hatta ve hatta, bu tlf operatörleri bu türden vırtık zırtık servisler üzerinden vatandaşı soymaya kalkıştıkları zaman, bunların üzerine maliyenin memurlarını salıp, katlamalı cezaları yazması gerekir.

Maalesef Türkiyede hiç bir şey düzgün işlemiyor yeni yeni kanunlar çıkıyor bu kanunu çıkartan kendisi öncelikle deliyor özel sektörde başka yol kalmayınca bu şekilde uyanıklık yapıyor sek. servisi sana bedava tanımlanmış ama karşı tarafı arar bıp sesini duyarsan karsı tarafa deyıl sana kesıyor ucretı bana dıyor ıptal et benım ıptal etmem önemlı deyılkı hadı ettım ama ben karşı tarafı aradıgımda yazıyorsun bu parayı bana bılmıyorum anlatabıldımmı

Eskıden telefona gelen reklam mesajlarını oparatorler yollardı kanun çıktı onay olmadan gönderemezler denıldı buyuk fırmalar korktu turkcell vodofon vss gönderemediler ne oldu BTK kod sıstemı B251 vsss cıkarttı adını bıle duymadıgın telekom fırması uzerınden reklam mesajları gonderıyorlar ne oldu Ticari Elektronik İleti Şikayet Sistemi çıkarttılar bir kere sitesi düzgün çalışmıyor 5 ay önce yaptıgım şikayetler hala öyle duruyor kanunun yapamadıgını ben yaptım tek tek bulup reklam gönderenleri bulup ıptal ettırdım benim 1 saatımı aldı 5 aydır duruyor orda vsssssss
 
Son düzenleme:

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
325
Puanları
78
İşte bahsettiğiniz nedenleri de yazarak, BTK'nın bu işe çözüm üretmediğini de belirterek, Tüketici Hakem Heyetine şikayet etmek lazım. Özellikle başkasının telefonuna sekreter servisi tanımlı iken, ücretin karşıya yansıtılması hususunu...

Tüketici hakem heyetinden de netice alınamazsa, BİMER'e yazmak lazım. Sonuçta, devletin kurumları çözüm üretemiyorlarsa, hükümet konuyu inceleyip çözüm üretmek zorundadır.

Bende görüşmelerimi inceledim de... Birkaç defa sekreter servisi adı altında benden de ücret tahsil edilmiş. Yakınlarımın durumu nedir, şimdilik inceleyemedim. Ama eminim ki, aynı ücret onlardan da tahsil edilmiştir/ediliyordur.

Diğer operatörleri de araştırdım. Avea'da bu servis tamamen ücretsiz hizmet veriyormuş. Tabi tlf. yurtiçinde kullanmak kaydıyla... Vodafone için net bir bilgiye ulaşamadım henüz...
 
Üst Alt