Soru Tüketici hakem heyetine başvuru

cnnyldz165

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
canan
Cihazım
xiaomi mi 5
Yaş
54
Konum
istanbul
Katılım
16 Ekim 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Ayıplı mal kategorisinde olduğunu düşünelim telefonun, neden 22 ay beklediniz diye soran olacaktır... Siz servise başvurmadan başka bir kuruma başvurduğunuzda bu sorunun garantiye girip girmeyeceğini, ayıplı mal olup olmadığını tespit etmek için bilirkişiye gönderilir, bilirkişi de bu cihazın garantisi devam ediyor servise başvursun der yüksek ihtimalle.

İzleyeceğin yol, ilk önce garanti kapsamında değerlendirmesi gereken servise başvurmak olur... Hayır, diyorsan da takdir senin.
Hayır demiyorum. Fikir alış verişi için yazdım zaten buraya teşekkürler

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Devadam10

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Zafer
Cihazım
Redmi Note 4X
Meslek
Güvenlik Görevlisi
Yaş
30
Konum
Balıkesir
Katılım
23 Mayıs 2018
Konular
20
Mesajlar
273
Tepkime puanı
119
Puanları
58
THH ye başvuru yaptığınız da emin olun ki size ilk soracakları soru ve cevap şu şekilde olacaktır..
"Ürünün garantisi devam ediyor mu ve ürünü servise gönderdiniz mi?", "O zaman ürünü servise gönderin eğer arkasında durup bir çözüm üretmezlerse tekrardan bize başvurun"..
Araştırdım ettim Delta sorunlu bir servis o yüzden göndermek istemiyorum diye ürünü servise göndermeyip sonuçsuz işlere yönelmeyin derim.
Sonuçta garanti firmasının Delta olduğunu bilerek aldınız ve ilk olarak ürünün akıbeti hakkında tek bilgi alacağınız yer de Delta.
Ne kadar kötü ne kadar iyi de olsa ürünü önce servise gönderin, ondan sonra oradan çıkan sonuca göre hareket edin..
Geçmiş olsun bu arada, dilerim tüm sonuç lehinize işler.
 

cnnyldz165

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
canan
Cihazım
xiaomi mi 5
Yaş
54
Konum
istanbul
Katılım
16 Ekim 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
2
Puanları
3
THH ye başvuru yaptığınız da emin olun ki size ilk soracakları soru ve cevap şu şekilde olacaktır..
"Ürünün garantisi devam ediyor mu ve ürünü servise gönderdiniz mi?", "O zaman ürünü servise gönderin eğer arkasında durup bir çözüm üretmezlerse tekrardan bize başvurun"..
Araştırdım ettim Delta sorunlu bir servis o yüzden göndermek istemiyorum diye ürünü servise göndermeyip sonuçsuz işlere yönelmeyin derim.
Sonuçta garanti firmasının Delta olduğunu bilerek aldınız ve ilk olarak ürünün akıbeti hakkında tek bilgi alacağınız yer de Delta.
Ne kadar kötü ne kadar iyi de olsa ürünü önce servise gönderin, ondan sonra oradan çıkan sonuca göre hareket edin..
Geçmiş olsun bu arada, dilerim tüm sonuç lehinize işler.
Umarım dediğiniz gibi olur. Teşekkür ederim

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

moko55

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
MELİH CAN
Cihazım
XİAOMİ Mİ MİX 3
Meslek
ÖĞRENCİ
Yaş
59
Konum
konya
Katılım
4 Eylül 2018
Konular
0
Mesajlar
13
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Kronik sorunsa servise verirsiniz, inceleme yapılır. Duruma göre hareket edersiniz. Diyecek kelime de bulamadım ilk defa karşılaşıyorum böyle bir soru ile. :D
valla bende lg v20 var ghostscreen meydana geldi. ben servise götürdüm servis kaydı açmam açsam bile arıza yok diye kapatırım dedi. ben hakem heyetine başvurdum lg müşteri temsilcilerine mail atıp aldığım cevapla birlikte. aldığım yere iade başvurusu yaptım hakem heyetinden. bu gün bilir kişiye düştü telefon bakalım bilir kişi incelediğinde rapora bu sorunu yazarsa ürün ayıplı ürün katagorisine girecek paramıda alacam.
 
Üst Alt