- Adım
- canan
- Cihazım
- xiaomi mi 5
- Yaş
- 54
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 16 Ekim 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 12
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #21
Hayır demiyorum. Fikir alış verişi için yazdım zaten buraya teşekkürlerAyıplı mal kategorisinde olduğunu düşünelim telefonun, neden 22 ay beklediniz diye soran olacaktır... Siz servise başvurmadan başka bir kuruma başvurduğunuzda bu sorunun garantiye girip girmeyeceğini, ayıplı mal olup olmadığını tespit etmek için bilirkişiye gönderilir, bilirkişi de bu cihazın garantisi devam ediyor servise başvursun der yüksek ihtimalle.
İzleyeceğin yol, ilk önce garanti kapsamında değerlendirmesi gereken servise başvurmak olur... Hayır, diyorsan da takdir senin.
MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi