- Adım
- Murat
- Cihazım
- Mi 8 lite
- Yaş
- 40
- Konum
- İskenderun
- Katılım
- 20 Mart 2019
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 88
- Tepkime puanı
- 21
- Puanları
- 8
Aşağıdaki tarihlerde telefonumu garanti kapsamında gönderdiğim telefonu kullanıcı hatası var diyerek ücreti mukabili tamir talep ettiler bende Tüketici Hakem Heyetine Başvurmuştum.
Telefon bilir kişi de kullanıcı hatası olmaması nedeni ile ücretsiz tamiri gerçekleşti.
Süreç uzun sürmesine karşın bu durumda benim gibi kendisini haklı gören arkadaşlar konu altına sorularınız var ise cevaplayabilirim.
26.10.2020 tarih telefonum hayalet ekran- batarya süre azlığı nedeni ile servisinize gitti. ancak telefonumda hiç bir şekilde sıvı teması olmamasına karşın benden 766 tl tamir ücreti çıkardılar
Telefon bilir kişi de kullanıcı hatası olmaması nedeni ile ücretsiz tamiri gerçekleşti.
Süreç uzun sürmesine karşın bu durumda benim gibi kendisini haklı gören arkadaşlar konu altına sorularınız var ise cevaplayabilirim.
26.10.2020 tarih telefonum hayalet ekran- batarya süre azlığı nedeni ile servisinize gitti. ancak telefonumda hiç bir şekilde sıvı teması olmamasına karşın benden 766 tl tamir ücreti çıkardılar