- Adım
- Yüksel
- Cihazım
- Mi 9T Pro
- Meslek
- Esnaf
- Yaş
- 39
- Konum
- Hatay
- Katılım
- 7 Mart 2018
- Konular
- 8
- Mesajlar
- 70
- Tepkime puanı
- 37
- Puanları
- 18
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- miuı 10
- Telefon Modeli
- mi8
- Bootloader Kilidi
- Bilmiyorum
Arkadaşlar merhabalar migrostan aldığım mi8 telefonumu kapanma sebebiyle ritzy teknik servise göndermiştim.27. gün telefonu teslim aldım.Telefonun ana kartını değiştirmişler.Yalnız değiştirirken telefonun ön camını,arka camını derin çiziklerle defarmasyona uğratmışlar.Bunun yanı sıra ses kısma tuşunun üstünde kasada 1 cm civarında metal gözükecek şekilde çizik bırakmışlar.Portre kamerasında tüy bırakmışlar.Bundan dolayı portre kamerası aşırı bulanıktı.Üstüne üstlük arka cam kapağı tam oturtamamışlar bundan dolayı kapak kısmı havadaydı.Yani bir telefon bu kadar hırpalanamaz.Ben yolladığımda bir tane ezik,çizik,darbe yoktu buna istinaden zaten garantiye aldılar.Aldığım gün tekrar kargoya verdim ve görüşme sağladığımda telefonda bir arıza olmadığını tekrar tarafıma iade edileceği söylendi.Özellikle değişim istememe rağmen hiç bir işlem yapmadan tarafıma gönderecekler.kasasını değiştirseler yine razıydım.Ama telefonun yüzüne bakılacağı kalmamış.Henüz 3 aylık telefon.Şimdi ben hangi yolları izleyerek tüketici hakem heyetine başvuruda bulunabilirim ? Garantiye birdahamı yollayayım ? Burda benim suçum ne ? Yardım ederseniz sevinirim.