Yardım Tüketici Hakem Heyeti Hakkında !!!

yukselbulut

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
38
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
70
Tepkime puanı
37
Puanları
18
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
miuı 10
Telefon Modeli
mi8
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Arkadaşlar merhabalar migrostan aldığım mi8 telefonumu kapanma sebebiyle ritzy teknik servise göndermiştim.27. gün telefonu teslim aldım.Telefonun ana kartını değiştirmişler.Yalnız değiştirirken telefonun ön camını,arka camını derin çiziklerle defarmasyona uğratmışlar.Bunun yanı sıra ses kısma tuşunun üstünde kasada 1 cm civarında metal gözükecek şekilde çizik bırakmışlar.Portre kamerasında tüy bırakmışlar.Bundan dolayı portre kamerası aşırı bulanıktı.Üstüne üstlük arka cam kapağı tam oturtamamışlar bundan dolayı kapak kısmı havadaydı.Yani bir telefon bu kadar hırpalanamaz.Ben yolladığımda bir tane ezik,çizik,darbe yoktu buna istinaden zaten garantiye aldılar.Aldığım gün tekrar kargoya verdim ve görüşme sağladığımda telefonda bir arıza olmadığını tekrar tarafıma iade edileceği söylendi.Özellikle değişim istememe rağmen hiç bir işlem yapmadan tarafıma gönderecekler.kasasını değiştirseler yine razıydım.Ama telefonun yüzüne bakılacağı kalmamış.Henüz 3 aylık telefon.Şimdi ben hangi yolları izleyerek tüketici hakem heyetine başvuruda bulunabilirim ? Garantiye birdahamı yollayayım ? Burda benim suçum ne ? Yardım ederseniz sevinirim.
 

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
50
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
Yanlışım olabilir kusuruma bakmayın.
3 defa garantiye gönderince yenisini vermiyorlar mıydı? Bir daha yollamak nasıl fikirdir?
Telefonu kullanmamak için güzel fikir... 3*20 iş günü yaklaşık 3 ay yapar... moustache~~
 
Oyla:

yukselbulut

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
38
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
70
Tepkime puanı
37
Puanları
18
Telefonu kullanmamak için güzel fikir... 3*20 iş günü yaklaşık 3 ay yapar... moustache~~
Aynen zaten şuanda toplamda 35 gündür kullanamıyorum.Yalnız telefonu kullanmak için sabır gerek.Yav ben o telefonun camı çizilmesin diye ta çinden 10 tane kırılmaz cam getittirdim.Sağolsunlar kırılmaz cama gerek bırakmamışlar.Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
 
Oyla:

anilzi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
anıl
Cihazım
redmi note 7
Yaş
34
Konum
istanbul
Katılım
8 Mayıs 2019
Konular
4
Mesajlar
9
Tepkime puanı
2
Puanları
3
telefonu doğrudan ritzy servise sizmi yolladınız yoksa migrosa teslim edip onlarmı yolladı
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
637
Puanları
108
Migrosu tüketici hakem heyetine bildireceksiniz. Satış sonrası destek üretici/ithalatçı/satıcıya aittir. Servisi asla vermeyin. Zaten hakem heyeti kabul etmez siz verseniz de. Elinizdeki faturayla birlikte gidince onlar gereğini yapar zaten merak etmeyin. Yalnız süreç biraz sarpabilir. Hazırlıklı olun.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben Mi 4 cihazı vermiştim hakem heyetine. Biraz bekledim ama değdi. Kuruşuna kadar aldım.
 
Oyla:

yukselbulut

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
38
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
70
Tepkime puanı
37
Puanları
18
telefonu doğrudan ritzy servise sizmi yolladınız yoksa migrosa teslim edip onlarmı yolladı
Hocam ben kendim verdim.5 yıldan bu yana asla telefonumu aldığım yere vermem.DAha öncesinden 2 telefonum bu şekilde kayboldu.Ama bir şekilde zararım giderildi.
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
637
Puanları
108
Aynen zaten şuanda toplamda 35 gündür kullanamıyorum.Yalnız telefonu kullanmak için sabır gerek.Yav ben o telefonun camı çizilmesin diye ta çinden 10 tane kırılmaz cam getittirdim.Sağolsunlar kırılmaz cama gerek bırakmamışlar.Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
İşte hep çok sipariş vermekten oluyor. 2-3 neyse de 10 nedir hocam yavv. haha--
 
Oyla:

yukselbulut

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
38
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
70
Tepkime puanı
37
Puanları
18
Migrosu tüketici hakem heyetine bildireceksiniz. Satış sonrası destek üretici/ithalatçı/satıcıya aittir. Servisi asla vermeyin. Zaten hakem heyeti kabul etmez siz verseniz de. Elinizdeki faturayla birlikte gidince onlar gereğini yapar zaten merak etmeyin. Yalnız süreç biraz sarpabilir. Hazırlıklı olun.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben Mi 4 cihazı vermiştim hakem heyetine. Biraz bekledim ama değdi. Kuruşuna kadar aldım.
Hocam nasıl ve ne şikayetle verdiniz.Yaptığınız işlemi anlatırsanız hem bana hemde forumdaki arkadaşlara çok faydası olacağı düşüncesindeyim.
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
637
Puanları
108
Hocam nasıl ve ne şikayetle verdiniz.Yaptığınız işlemi anlatırsanız hem bana hemde forumdaki arkadaşlara çok faydası olacağı düşüncesindeyim.
Konu burada mevcut zaten. :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

E devletten başvurdum ama bazı görselleri ve pdf uzantılı dökümanları elden teslim ettim. Heyet şaşırdı dosyalara. Siz olmuş bilin demekle yetiniverdi sadece. ☺
 
Oyla:

Cb1111-1

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Coşkun
Cihazım
Xiaomi Mi 8lite
Yaş
43
Konum
Ankara
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
247
Tepkime puanı
146
Puanları
58
Hocam nasıl ve ne şikayetle verdiniz.Yaptığınız işlemi anlatırsanız hem bana hemde forumdaki arkadaşlara çok faydası olacağı düşüncesindeyim.
Ben anlatayım tam 6 ay tüketici mahkemesi kararı bekleyip telefonsuz olarak bekledim mi 5s i ghost screen olduğu için yolladım ve 6 ay sonunda mi 8 lite 4/64 fiyatı iade aldım ve üzerine 300tl ekleyip 8/126 aldım...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Nucar 44 adlı arkadaş anlatmış zaten ama bende ekleyim bişeyler öncelikle 20 iş gününü geçtiğinde teslim almaman gerekti o yüzden o hakkını kaybetmişsin 3 kere aynı hata ile yollaman gerekli telefonu o yüzden o hakkında satıcı tarafından geri çevriliyor çünkü onlarda kanunu biliyor. Bir önemli konuda direk sen teknik servisle muhattap olmayacaksın sen nerden aldı ise oraya gidip onlara tesliim ederek yada orası aracılıyla yollayacaksın... Söylediğin çizik vs şeyleti kanıtlaman için telefonu ilk gönderdiğinde resimleri çekmiş olman gerek bu durumda bile olsan teslim alırken her türlü kasada ve ekranda çizikler mevcut diye zorla bir kağıt imzalatıyorlar aşağıdaki linkler de benim tüketici mahkemesi hikayem...

Sonuna kadar her türlü gidersen tüketici mahkemesi senin yanında olacaktır ama işlem uzun sürüyor işin peşini bırakma elinde kanıtlar var ise bizzat yada e devletten pdf formatıyla başvurunu yap...



 
Son düzenleme:
Oyla:

yukselbulut

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
38
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
70
Tepkime puanı
37
Puanları
18
Ben anlatayım tam 6 ay tüketic mahkemesi kararı bekleyip telefonsuz olarak bekledim mi 5s i ghost screen olduğu için yolladım ve 6 ay sonunda mi 8 lite 4/64 fiyatı iade aldım ve üzerine 200tl ekleyip 8/126 aldım...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Nucar 44 adlı arkadaş anlatmış zaten ama bende ekleyim bişeyler öncelikle 20 iş gününü geçtiğinde teslim almaman gerekti o yüzden o hakkını kaybetmişsin 3 kere aynı hata ile yollaman gerekli telefonu o yüzden o hakkında satıcı tarafından geri çevriliyor çünkü onlarda kanunu biliyor. Bir önemli konuda direk sen teknik servisle muhattap olmayacaksın sen nerden aldı ise oraya gidip onlara tesliim ederek yada orası aracılıyla yollayacaksın... Söylediğin çizik vs şeyleti kanıtlaman için telefonu ilk gönderdiğinde resimleri çekmiş olman gerek bu durumda bile olsan teslim alırken her türlü kasada ve ekranda çizikler mevcut diye zorla bir kağıt imzalatıyorlar aşağıdaki linkler de benim tüketici mahkemesi hikayem...

Sonuna kadar her türlü gidersen tüketici mahkemesi senin yanında olacaktır ama işlem uzun sürüyor işin peşini bırakma elinde kanıtlar var ise bizzat yada e devletten pdf formatıyla başvurunu yap...




Hocam anlamadığım konu şu şimdi şöyle birşey var.Zaten garanti bu telefonu ezik,çizik herhangi bir düşme olmadığı için aldı,zaten garantiye düşükle,çizikle gittiğin zaman kullanıcı hatası deyip işlem yapmıyorlar.İkinci defada gittiği zaman garantiye girdi.Yani hakem heyetinin bildiğini düşünmekteyim.O anda telefonun resmini çekecek bir cihazım yoktu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Birde sormak istediğim birşey var.Telefon geldi bize tüketici hakem heyetine verdik telefon bizdemi kalıyor,kullanıyormuyuz ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam anlamadığım konu şu şimdi şöyle birşey var.Zaten garanti bu telefonu ezik,çizik herhangi bir düşme olmadığı için aldı,zaten garantiye düşükle,çizikle gittiğin zaman kullanıcı hatası deyip işlem yapmıyorlar.İkinci defada gittiği zaman garantiye girdi.Yani hakem heyetinin bildiğini düşünmekteyim.O anda telefonun resmini çekecek bir cihazım yoktu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Birde sormak istediğim birşey var.Telefon geldi bize tüketici hakem heyetine verdik telefon bizdemi kalıyor,kullanıyormuyuz ?Yoksa hakem heyetindemi kalıyor.
 
Son düzenleme:
Oyla:
Üst Alt