Yardım Tüketici Hakem Heyeti Hakkında !!!

yukselbulut

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
34
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
60
Forum puanı
30
Puanları
18
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
miuı 10
Telefon Modeli
mi8
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Arkadaşlar merhabalar migrostan aldığım mi8 telefonumu kapanma sebebiyle ritzy teknik servise göndermiştim.27. gün telefonu teslim aldım.Telefonun ana kartını değiştirmişler.Yalnız değiştirirken telefonun ön camını,arka camını derin çiziklerle defarmasyona uğratmışlar.Bunun yanı sıra ses kısma tuşunun üstünde kasada 1 cm civarında metal gözükecek şekilde çizik bırakmışlar.Portre kamerasında tüy bırakmışlar.Bundan dolayı portre kamerası aşırı bulanıktı.Üstüne üstlük arka cam kapağı tam oturtamamışlar bundan dolayı kapak kısmı havadaydı.Yani bir telefon bu kadar hırpalanamaz.Ben yolladığımda bir tane ezik,çizik,darbe yoktu buna istinaden zaten garantiye aldılar.Aldığım gün tekrar kargoya verdim ve görüşme sağladığımda telefonda bir arıza olmadığını tekrar tarafıma iade edileceği söylendi.Özellikle değişim istememe rağmen hiç bir işlem yapmadan tarafıma gönderecekler.kasasını değiştirseler yine razıydım.Ama telefonun yüzüne bakılacağı kalmamış.Henüz 3 aylık telefon.Şimdi ben hangi yolları izleyerek tüketici hakem heyetine başvuruda bulunabilirim ? Garantiye birdahamı yollayayım ? Burda benim suçum ne ? Yardım ederseniz sevinirim.
 

yukselbulut

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
34
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
60
Forum puanı
30
Puanları
18
Arkadaşlar bilgi verirseniz sevinirim.
 

ozgrcvdr

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özgür
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
41
Konum
Kocaeli
Katılım
17 Nisan 2017
Konular
22
Mesajlar
3.411
Forum puanı
3.233
Puanları
188
İmei nosunu kontrol ettik mi hocam? Belki başka bi cihaz vermişlerdir? Ben garantili telefon kullanmadığım için yorum yapamıcam.böyle sebeplerden dolayı garantisiz kullanıyorum.ayrıca ben şunu anlamıyorum;bu tür şikayeti olan çok insan var,acaba garantideki insanlar telin üstüne çıkıp halay mı çekiyor yada tamir işlerini kümeste falan mı yapıyorlar anlamıyorum. Hem cihazı pisliyorlar hem en kötü hale getiriyorlar hemde bunu kabul etmeyip kocaman bi pişkinlik örneği gösteriyorlar
 

yukselbulut

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
34
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
60
Forum puanı
30
Puanları
18
Hocam evet kontrolünü sağladım.Anakart değişikliği olduğu için imei'de değişti.Tek bir hata olmayan telefonu perişan etmişler.Yani tamam çalışıyor iyi güzel ama heryeri çizik,portre kamera bulanık.Üstüne üstlük eskisine nazaran telefon yavaş ve çok ısınıyor.10 dakika kullanma imkanım oldu olmadı ateş gibi oldu.Bunların hepsini geçtim telefonda derdimi anlatıyorum ısrarla hiçbir müdahale edilmeyeceğini gönderdiğim şekilde tekrardan iade edileceğini söylüyor.Bu kadarda pişkinlik olmaz.Daha 3 aylık telefon.Tüketici hakem heyetinden başka çare yok gibi.Varsa bilgisi olan yardımcı olurlarsa sevinirim.
 

Kadyr

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
kadir
Cihazım
mi6
Konum
istanbul
Katılım
24 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
38
Forum puanı
28
Puanları
18
e devlet üzerinden belgelerle başvur telefonuda kullanmaya devam et 1 2 ay sonra dönüş yaparlar
 

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
46
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.797
Forum puanı
4.964
Puanları
188
Tüm bu ve benzeri olaylardan dolayı, sağlam satıcı, garantisiz telefon stratejisi izliyorum, kafam da rahat cebim de... Geçmiş olsun, kolay gelsin. :(
 

Metin

(:
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Mi4 LTE
Yaş
32
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
82
Mesajlar
2.637
Forum puanı
3.869
Puanları
188
Tüketici hakem heyetine gittiğiniz zaman, bildiğim kadarıyla servisi değil satıcıyı şikayet ediyorsunuz, gittiğinizi varsayalım, karşı taraftan yani satıcıdan savunma isterler 1 hafta süresi varmış, satıcı servise baskı yaparsa işiniz kolay çözülür, yoksa iş biraz uzayabilir ama sonunda alırsınız hakkınızı diye düşünüyorum.
Iyi araştırmak lazım bu tüketici haklarını.
Bu arada elinizde cihazı servise vermeden önce çektiğiniz resim video filan varsa çok iyi olur bence.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

NUCAR44

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
17
Mesajlar
685
Forum puanı
525
Puanları
108
Ürün faturasını kim kesmişse, o firma tüketici hakem heyetine kanıtlar mukabilinde bildirilir. Yalnız 27. gün demişsiniz. 20 iş gününü geçmişse boşuna almışsınız. Direkt hakem heyetine bildirebilirdiniz.
 

yukselbulut

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yüksel
Cihazım
Mi 9T Pro
Meslek
Esnaf
Yaş
34
Konum
Hatay
Katılım
7 Mart 2018
Konular
8
Mesajlar
60
Forum puanı
30
Puanları
18
Hocam ürün faturasını migros kesti anakart bozuldu anakart değişti.Sonrasında telefonu çizik ezik ve hatalı yolladılar.20 iş gününü geçti ne bilim işte insan hataya düşebiliyor bazen.Şimdi kimi heyete vermemiz gerek bizim.Servis anakartı onardı ama bir yandanda telefonun heryerini çizdi,ezdi.Migrosumu,Ritzymi vereceğiz.Henüz 3 aylık telefon.
 

SmashTR

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
-
Cihazım
----
Konum
---
Katılım
16 Temmuz 2018
Konular
67
Mesajlar
1.057
Forum puanı
344
Puanları
98
Yanlışım olabilir kusuruma bakmayın.
3 defa garantiye gönderince yenisini vermiyorlar mıydı? Bir daha yollamak nasıl fikirdir?
 
Üst Alt