- Adım
- Burak
- Cihazım
- Red mi note 7
- Yaş
- 28
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 20 Haziran 2019
- Konular
- 9
- Mesajlar
- 25
- Tepkime puanı
- 7
- Puanları
- 3
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- 10.3.5
- Telefon Modeli
- Red mi note 7
- Bootloader Kilidi
- Bilmiyorum
Arkadaşlar merhaba ışık entegresi sorunu olan xiaomi red mi note 7 cihazı mı 15 günlük kullanmışken garantiye gönderdim iade değişim için 1 hafta geçti garanti bugün mesaj atmış cihazınız teslime hazır aşamadadır diye . Bunu hangi cesaret ve hangi mantıkla yapıyorlar anlamıyorum iade değişim talebini tamir ile göndermek saçma değilmidir ? 10 15 günlük cihazı servise sokup her hafta sorun yasamak zorunda değilim ki evofone un yaptıgı hukuk dışı bu hareketi yasal yollara taşımayı amaçlıyorum . Çünkü 35 günde 2. Telefonu gönderdim ilki değişmişti 2.yapıp yolluyorlar siz olsanız ne yaparsınız ?
Merak ettiğiim servisle böle bir sıkıntı yaşayan oldumu ? Ne yaptı sonra
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Merak ettiğiim servisle böle bir sıkıntı yaşayan oldumu ? Ne yaptı sonra
Son düzenleme: