Soru Stock CN'yi öneren varmı?

Soner771

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Soner
Cihazım
Redmi Turbo 3
Meslek
ROM Builder/Öğrenc
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
2 Ağustos 2025
Konular
7
Mesajlar
130
Tepkime puanı
53
Puanları
28
Suanki aosp la hyperos 3 un farkı varmı pek bilgim yok yaşlandım artık herşeyi arastiramiyorum 😀 sıkıntı olmaz ama muhtemelen
tmdır bakim bende eyw
Kendiniz modlayın daha iyi olur zkos gibi romlar şişirilmiş romlardır
Şişirilmis olması beni de tedirgin ediyor elimde iki rom var biri stock china biri zk,stock china yi debloat etsem öyle kullansam mi diyorum ama emin değilim,ha unutmuşum elimde global da var.Ne yapsam bilmiyom hocam fikriniz nedir
 

baran452427

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
90
Mesajlar
1.425
Tepkime puanı
515
Puanları
128
Kendiniz modlayın daha iyi olur zkos gibi romlar şişirilmiş romlardır
Ben kendim yapmayı denedim ama olmuyor bütün talimatları doğru yapmama rağmen olmadı + zkos daki çoğu özelleştirme malesef yok en basiti APK yukleyici modlu mesela internetteki yöntemleri denedim ama hiçbir türkü olmadı ama zkosda APK yukleyici baya gelişmiş örnek eski versiyon apklari bile kursbiliyordusunuz downgrade yapabiliyorsunuz yani belkide ben beceremedim bilmiyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Birde sisiri
Kendiniz modlayın daha iyi olur zkos gibi romlar şişirilmiş romlardır
Birde şişirilmiş ten kastiniz nedir hocam
 

Mami198527

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Redmi note 9pro
Meslek
Teknisyen
Konum
Türkiye
Katılım
4 Mart 2024
Konular
17
Mesajlar
1.113
Tepkime puanı
320
Puanları
98
Ben kendim yapmayı denedim ama olmuyor bütün talimatları doğru yapmama rağmen olmadı + zkos daki çoğu özelleştirme malesef yok en basiti APK yukleyici modlu mesela internetteki yöntemleri denedim ama hiçbir türkü olmadı ama zkosda APK yukleyici baya gelişmiş örnek eski versiyon apklari bile kursbiliyordusunuz downgrade yapabiliyorsunuz yani belkide ben beceremedim bilmiyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Birde sisiri

Birde şişirilmiş ten kastiniz nedir hocam
Debloat edilmiş densede birçok bloatware duruyor ben kendim modlayabiliyordum hiç sorun yaşamadım sistem uygulamaları düzenleme metodları bile var bende.
 

Soner771

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Soner
Cihazım
Redmi Turbo 3
Meslek
ROM Builder/Öğrenc
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
2 Ağustos 2025
Konular
7
Mesajlar
130
Tepkime puanı
53
Puanları
28
bi delilik yapıp lanet olası eu'yu flaşlamıştık,2 gün dayanabildim daha da dayanamadım kendimi aosp'da buldum,uygun bulduğum vakitte cn flaşlayacağım,ve evet zkos gibi eu gibi modlu şişirilmiş romlar kullanılmaz Mami hocama hak veriyorum bu konuda çünkü stabil değil cidden
 
Üst