Soru Stock CN'yi öneren varmı?

Soner771

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Soner
Cihazım
Redmi Turbo 3
Meslek
ROM Builder/Öğrenc
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
2 Ağustos 2025
Konular
7
Mesajlar
130
Tepkime puanı
53
Puanları
28
Canlar haliyle aosp'dan sıkılıyorum bazen canım hyperos çekiyor,stock cn kullanan varmı,kullanmamı önerir misiniz, ağır debloat yaparım eğer stock cn geçersem,fikriniz nedir.Şuan halihazırda kullandığım rom bu
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20260522-142136_Ayarlar.png
    Screenshot_20260522-142136_Ayarlar.png
    172,8 KB · Görüntüleme: 42

eminguc1995

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emin
Cihazım
RN12 Pro 5G
Meslek
Serbest
Konum
Ordu
Katılım
23 Ekim 2018
Konular
13
Mesajlar
343
Tepkime puanı
141
Puanları
58
aynen öyle bildirim sorunu oluyor çin romunda o da aşırı ram optimizasyonundan kaynaklı
 

Soner771

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Soner
Cihazım
Redmi Turbo 3
Meslek
ROM Builder/Öğrenc
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
2 Ağustos 2025
Konular
7
Mesajlar
130
Tepkime puanı
53
Puanları
28
tek sorun o mu canlar,bazı kişiler otomatik başlatmayı aktif hale getirmiş whatsapp insta vs sorun çözülmüş, doğru mudur sizce,stock china denemeye değer mi
 

eminguc1995

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emin
Cihazım
RN12 Pro 5G
Meslek
Serbest
Konum
Ordu
Katılım
23 Ekim 2018
Konular
13
Mesajlar
343
Tepkime puanı
141
Puanları
58
tek sorun o mu canlar,bazı kişiler otomatik başlatmayı aktif hale getirmiş whatsapp insta vs sorun çözülmüş, doğru mudur sizce,stock china denemeye değer mi
o zaman da şarjı hızlı bitiyor ne anlamı kalıyor çin romu kullanmanın?
 

Soner771

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Soner
Cihazım
Redmi Turbo 3
Meslek
ROM Builder/Öğrenc
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
2 Ağustos 2025
Konular
7
Mesajlar
130
Tepkime puanı
53
Puanları
28
o zaman da şarjı hızlı bitiyor ne anlamı kalıyor çin romu kullanmanın?
bi whatsapp otomatik başlatma ile ne kadar fazla şarj yiyebilirki? Hadi instangram neyse o yer baya da,whatsapp o kadar yemez bence
 

baran452427

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
90
Mesajlar
1.427
Tepkime puanı
515
Puanları
128
Modlu eu romlar var zkos gibi gerçekten şahane romlar xiaominin bütün engelleri kaldırılmış baya özelleştirilmiş güzel romlar cihazınıza uygun varda deneyin derim
 

Soner771

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Soner
Cihazım
Redmi Turbo 3
Meslek
ROM Builder/Öğrenc
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
2 Ağustos 2025
Konular
7
Mesajlar
130
Tepkime puanı
53
Puanları
28
Modlu eu romlar var zkos gibi gerçekten şahane romlar xiaominin bütün engelleri kaldırılmış baya özelleştirilmiş güzel romlar cihazınıza uygun varda deneyin derim
hocam varda modlu romlar stabil değil,ilk başlarda şahane gibi görünsede sonrada kasıyorlar ciddi bi şekilde,şimdi f6 telefonuma zk os kursam bi anda böyle durduk yere yavaşlama falan görsem çıldırırm herhalde her rom flaşladığımda 100gb veri aktarıyorum telefona.ne yapsam bilemedim
 

baran452427

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
90
Mesajlar
1.427
Tepkime puanı
515
Puanları
128
hocam varda modlu romlar stabil değil,ilk başlarda şahane gibi görünsede sonrada kasıyorlar ciddi bi şekilde,şimdi f6 telefonuma zk os kursam bi anda böyle durduk yere yavaşlama falan görsem çıldırırm herhalde her rom flaşladığımda 100gb veri aktarıyorum telefona.ne yapsam bilemedim
Arz talep meselesi herşey hocam stock romdada anlık yavaslamalar olabiliyor mesele kalıcı olup olmaması benim için hızdan ziyade özelleştirme daha önemli örnek bütün sistem uygulamaları modlu ve stabil ben beğendim şahsen uygulama geçişleri felan çok hızlı tabi ben ayarlama yaptığım için hızlı 😀 yoksa stockda animasyonlar falan kanı gibi
 

Soner771

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Soner
Cihazım
Redmi Turbo 3
Meslek
ROM Builder/Öğrenc
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
2 Ağustos 2025
Konular
7
Mesajlar
130
Tepkime puanı
53
Puanları
28
Arz talep meselesi herşey hocam stock romdada anlık yavaslamalar olabiliyor mesele kalıcı olup olmaması benim için hızdan ziyade özelleştirme daha önemli örnek bütün sistem uygulamaları modlu ve stabil ben beğendim şahsen uygulama geçişleri felan çok hızlı tabi ben ayarlama yaptığım için hızlı 😀 yoksa stockda animasyonlar falan kanı gibi
Yani önriyormusunuz hocam? Fikriniz nedir
 
Üst