Bilgisayar SSd Önerisi?

Eren KS

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eren
Cihazım
Redmi K30
Meslek
Gemi İnşaat
Yaş
25
Konum
Yalova
Katılım
17 Mart 2019
Konular
5
Mesajlar
288
Tepkime puanı
77
Puanları
43
Ben de daha yeni SanDisk 240gb ssd aldım 284tl hepsiburada Dan
10 yılı doldurmuş pc ye kullanıcağım için markaları incelemedim
Adını bilmediğim markalara da bakmadım tabi
Zaten fiyatlar uçmuş gidiyor en ucuz ve bilindik markalardan bak derim hocam çok kurcalamadan :) :)
 

sezer1907

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sezer
Cihazım
Mi 10T
Meslek
Grafiker
Yaş
24
Konum
İstanbul
Katılım
25 Ocak 2016
Konular
55
Mesajlar
881
Çözümler
3
Tepkime puanı
485
Puanları
78
Evo 870 500gb, 600tl almıştım amazon'dan. Bak bir istersen prime indirim ile almıştım.
 

blackshadow

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
#
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
33
Konum
Istanbul
Katılım
10 Kasım 2019
Konular
16
Mesajlar
363
Çözümler
1
Tepkime puanı
243
Puanları
58
Adata su630 240gb 1 yıldır kullanıyorum gayet memnunum. Tavsiye edilir.
Bu SSD kronik kilitlenme sorunları olan bir SSD. Her üründe olmayabilir ama çok fazla şikayet var bu modelden. Tavsiye etmem.
 

morpheus55

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Fatih
Cihazım
Redmi note 9 pr
Konum
Samsun
Katılım
6 Ekim 2020
Konular
1
Mesajlar
63
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Bu SSD kronik kilitlenme sorunları olan bir SSD. Her üründe olmayabilir ama çok fazla şikayet var bu modelden. Tavsiye etmem.
Aynen öyle, size katılıyorum. Pc ile çok uğraşmadığım için araştırma yapmadan aldım daha alalı 1 ay olmadan hız ve kilitlenme sorunları başladı. Ayrıca fazla ısınıyor. Konu sahibi arkadaş adata ve jd den uzak dursun.
 

sincerelym

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Alpaslan
Cihazım
Mi 9T
Konum
Çorum
Katılım
18 Ocak 2017
Konular
5
Mesajlar
267
Tepkime puanı
123
Puanları
58
Bir kaç yıldır samsung 550 evo kullanıyorum sıkıntı yok. Samsung tavsiye ederim. Bu işlerde iyi bir arkadadaşım, tamir ettiği notebooklara hikvision takıyor, tavsiye de eder. Bi bakın dilerseniz.
 

by_hector

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bilal
Cihazım
Mi9T
Meslek
Topoğraf
Yaş
25
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
10 Eylül 2017
Konular
53
Mesajlar
438
Tepkime puanı
130
Puanları
58
Ben de daha yeni SanDisk 240gb ssd aldım 284tl hepsiburada Dan
10 yılı doldurmuş pc ye kullanıcağım için markaları incelemedim
Adını bilmediğim markalara da bakmadım tabi
Zaten fiyatlar uçmuş gidiyor en ucuz ve bilindik markalardan bak derim hocam çok kurcalamadan :) :)
valla hocam benimki de nereden baksan 10 senelik pc ama genede fena sayılmaz işimi fazlasıyla görüyor, kingston 240gb ssd dün geldi taktım 5 dakkada falan windows 10 yüklendi açılıp kapanma inanılmaz derecede hızlı. Ben sandiski dış kabı plastik olduğu için almadım ısınınca yavaşlama oluşuyormuş çünkü
 

itadoriyuji

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Adım
Abdurrahman
Cihazım
Tulip
Meslek
Telefoncu
Yaş
20
Konum
Mersin
Katılım
9 Temmuz 2021
Konular
0
Mesajlar
15
Tepkime puanı
1
Puanları
3
bu SSD'yi kullananlar memnun benim arkadaşım NVME olanını kullanıyor ve gayet iyi.
 

Eren KS

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eren
Cihazım
Redmi K30
Meslek
Gemi İnşaat
Yaş
25
Konum
Yalova
Katılım
17 Mart 2019
Konular
5
Mesajlar
288
Tepkime puanı
77
Puanları
43
valla hocam benimki de nereden baksan 10 senelik pc ama genede fena sayılmaz işimi fazlasıyla görüyor, kingston 240gb ssd dün geldi taktım 5 dakkada falan windows 10 yüklendi açılıp kapanma inanılmaz derecede hızlı. Ben sandiski dış kabı plastik olduğu için almadım ısınınca yavaşlama oluşuyormuş çünkü
Hocam şuanlık bi sıkıntı yok kurulum indirme kaldırma hepsini yaptım çok serileşti pc
Isınma gibi bir durum da olmadı
Yani ısınma nasıl olacak ki pc ye çok yüklenen biri değilim
Oyun oynarken yaparsa bilemem çünkü benim pc oyun kaldırmaz muhtemelen :)

Sent from my Redmi K30 using Tapatalk
 
Üst Alt