Yardım Sorunlu sıfır cihaz iade/değişim süreci

  • Konbuyu başlatan sye
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 25
  • Görüntüleme 3K

sye

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet yiğit
Cihazım
note4
Yaş
38
Konum
bolu
Katılım
28 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
İyi günler

16.04.2018 tarihinde hepsiburadadan (farklı satıcı) kvk garantili redmi note 4 aldım. Telefon teslim aldığım anda kapasitif tuş sorunundan servise gitti, 9 mayısta geldi. Geldiği gün şebeke sıfır olduğunu fark edip tekrar servise gönderdim (muhtemelen anten takılmamış), telefon hala ortada yok. Talepte kesinlikle değişim/iade evrakı istediğimi söyledim fakat servis parça beklendiğini söylüyor. Onarım yapılırsa iki defa sökülmüş sıfır cihaz kullanmak istemiyorum, sıfır cihaz veya para iadesi istiyorum. Talebim yerine getirilmezse ne yapabilirim, şu anda hakem heyetine gitsem herhangi bir işlem yaparlar mı? Telefon onarım ile gelirse thh iade kararı verir fakat beklemek istemiyorum.


EDİT: Telefonun kvk tarafından miui Türkiye'ye yönlendirildiğini öğrendim, sanırım cepport ile aynı firma. Forumda firma yetkilisi var ise desteğini ve thh ile uğraşmadan sorunun çözülmesi için yardımını rica ediyorum.

EDİT: Arkadaşlar bugün THH üzerinden davayı açıyorum. Satıcı olarak şengüller iletişim mi girmem gerekli hepsiburada mı?
 
Son düzenleme:

erener

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi9T
Meslek
Biyomedikal Tek.
Konum
istanbul
Katılım
28 Nisan 2018
Konular
13
Mesajlar
169
Tepkime puanı
115
Puanları
43
Öncelikle geçmiş olsun. Faturayı kesen kurumu davalı göstermen gerekiyor çünkü iadeyi ordan alacaksınız. Kestikleri faturada ünvanları yazar Tüketici hakem heyetine fatura,garanti belgesi varsa servis formu gibi evraklarla gidin onlar muhatabı yazarlar yardımcı olurlar zaten umarım probleminiz hemen çözülür.
 
Oyla:

sye

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet yiğit
Cihazım
note4
Yaş
38
Konum
bolu
Katılım
28 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Öncelikle geçmiş olsun. Faturayı kesen kurumu davalı göstermen gerekiyor çünkü iadeyi ordan alacaksınız. Kestikleri faturada ünvanları yazar Tüketici hakem heyetine fatura,garanti belgesi varsa servis formu gibi evraklarla gidin onlar muhatabı yazarlar yardımcı olurlar zaten umarım probleminiz hemen çözülür.


Teşekkür Ederim. Fatura, yazılı bildirim (e-posta ile) çıktısı, kargo evrakları falan hepsini hazırladım.
 
Oyla:

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Bana göre, süreç uzun sürmez. Çünkü satıcı da kendi tarafından konuyu tetkik ettirmiştir ve muhtemel sonuç hakkında bilgisi/kanaati vardır.

Dolayısıyla, satıcı ilave masraflara katlanmamak için, THH'nin kararını hemen kabullenecektir.
 
Oyla:

sye

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet yiğit
Cihazım
note4
Yaş
38
Konum
bolu
Katılım
28 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Bana göre, süreç uzun sürmez. Çünkü satıcı da kendi tarafından konuyu tetkik ettirmiştir ve muhtemel sonuç hakkında bilgisi/kanaati vardır.

Dolayısıyla, satıcı ilave masraflara katlanmamak için, THH'nin kararını hemen kabullenecektir.

Dün son defa satıcıyı aradım, yazılımsal sorun vardır vs. bir şeyler söyledi (ayıplı ürün ayıplıdır, yazılımı donanımı olmaz), ben de uzatmadım, dosyayı akşamüstü verdim heyete. Bundan sonrası karar bekleme.
 
Oyla:

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Aynen...

Ayrıca ürünün yazılımında sorun varsa, aynı sorun, telefonu satın alan herkeste var demektir.

Yani satıcının, yazılımda sorun olabilir diye ürettiği gerekçe, dayanaksızdır. Bana göre...

================================

Dipnot olarak; cep telefonu üreticileri, tüketicilerle sorun yaşamamak için, ürünlerini en sağlam yazılım ile piyasaya sürerler. Üreticinin cihazına yüklediği yazılımı eski bile olsa, özellikle eski ve kararlı yazılımla piyasaya sürer. Sonradan, yazılımdan kaynaklı iade talebi ile karşılaşmamak için.
 
Oyla:

sye

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet yiğit
Cihazım
note4
Yaş
38
Konum
bolu
Katılım
28 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Aynen...

Ayrıca ürünün yazılımında sorun varsa, aynı sorun, telefonu satın alan herkeste var demektir.

Yani satıcının, yazılımda sorun olabilir diye ürettiği gerekçe, dayanaksızdır. Bana göre...

================================

Dipnot olarak; cep telefonu üreticileri, tüketicilerle sorun yaşamamak için, ürünlerini en sağlam yazılım ile piyasaya sürerler. Üreticinin cihazına yüklediği yazılımı eski bile olsa, özellikle eski ve kararlı yazılımla piyasaya sürer. Sonradan, yazılımdan kaynaklı iade talebi ile karşılaşmamak için.

Muhtemelen sorun da yazılımsal değil, tabi ne yapıldı bilmiyorum ama tahminimce ilk gidişte bir şekilde cihazın içi açıldı, kapatırken de anten kablosu takılmadan kapatıldı.
 
Oyla:
Üst Alt