Yardım Sorunlu sıfır cihaz iade/değişim süreci

  • Konbuyu başlatan sye
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 25
  • Görüntüleme 3K

sye

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet yiğit
Cihazım
note4
Yaş
38
Konum
bolu
Katılım
28 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
İyi günler

16.04.2018 tarihinde hepsiburadadan (farklı satıcı) kvk garantili redmi note 4 aldım. Telefon teslim aldığım anda kapasitif tuş sorunundan servise gitti, 9 mayısta geldi. Geldiği gün şebeke sıfır olduğunu fark edip tekrar servise gönderdim (muhtemelen anten takılmamış), telefon hala ortada yok. Talepte kesinlikle değişim/iade evrakı istediğimi söyledim fakat servis parça beklendiğini söylüyor. Onarım yapılırsa iki defa sökülmüş sıfır cihaz kullanmak istemiyorum, sıfır cihaz veya para iadesi istiyorum. Talebim yerine getirilmezse ne yapabilirim, şu anda hakem heyetine gitsem herhangi bir işlem yaparlar mı? Telefon onarım ile gelirse thh iade kararı verir fakat beklemek istemiyorum.


EDİT: Telefonun kvk tarafından miui Türkiye'ye yönlendirildiğini öğrendim, sanırım cepport ile aynı firma. Forumda firma yetkilisi var ise desteğini ve thh ile uğraşmadan sorunun çözülmesi için yardımını rica ediyorum.

EDİT: Arkadaşlar bugün THH üzerinden davayı açıyorum. Satıcı olarak şengüller iletişim mi girmem gerekli hepsiburada mı?
 
Son düzenleme:

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Alındığı tarihte servise gittiğini, belgeleriyle tüketici hakem heyetine de kanıtlayın.( Fatura ve servise verdiğiniz belge )

Yani daha telefonu kullanmaya başlamadan böyle bir aksaklıkla karşılaşıldığını, hakem heyetinin belge üzerinden görmesi lazım.

Ürün "ayıplı mal" statüsünde olduğu için, değişim isteğiniz hemen karşılanacaktır.
 
Oyla:

sye

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet yiğit
Cihazım
note4
Yaş
38
Konum
bolu
Katılım
28 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Kargo evraklari duruyor, ilk servis formu var, degisim talebi yazili. Ikinci servisinde formu gelir, sorun olsa da takip no vs elimde. Thh iade/degisimi yuzde yuz verir de hizlandirma yolu ariyorum cunku elimde nokia 2330 var. Telefonu kargoyla yolladigim icin odunc cihaz da isteyemedim.
 
Oyla:

BirolAral

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baral
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
16 Aralık 2017
Konular
21
Mesajlar
104
Tepkime puanı
32
Puanları
28
Kargo evraklari duruyor, ilk servis formu var, degisim talebi yazili. Ikinci servisinde formu gelir, sorun olsa da takip no vs elimde. Thh iade/degisimi yuzde yuz verir de hizlandirma yolu ariyorum cunku elimde nokia 2330 var. Telefonu kargoyla yolladigim icin odunc cihaz da isteyemedim.

Hızlandırma konusunda bişey yapamazsınız. Anca şöyle olur. Servisteki cihazınız geldiğinde ilk iş THH'ye başvurmak olur. Daha sonra bilirkişi tarafından aranana kadar cihazı kullanmaya devam edersiniz. Ben aynı yolu izledim. 4.5 ay sürdü. Bu süre zarfında 2-3 gün telefonsuz kaldım.
 
Oyla:

sye

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet yiğit
Cihazım
note4
Yaş
38
Konum
bolu
Katılım
28 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Telefonun kvk tarafından miui Türkiye'ye yönlendirildiğini öğrendim, sanırım cepport ile aynı firma. Forumda firma yetkilisi var ise desteğini ve thh ile uğraşmadan sorunun çözülmesi için yardımını rica ediyorum.
 
Oyla:

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Hocam sizin sorunu, cihazı satın aldığınız yer çözmesi gerekir bana göre...

Çünkü siz telefonu aldığınız zaman arızalı bir ürün almışsınız. Yani kanuna göre "ayıplı ürün" almışsınız. Dolayısıyla, sizin servis noktası ile ne işiniz var !?

Siz gerekli belgeleri THH'ye ulaştırın ve süreci takip edin. Kaç ay sürerse sürsün, cihazı size satan firma, yenisini göndermek durumundadır.

Satıcı, servis vs, onlar hep kendine yontar. Ayıplı bir ürünü tamir edip müşteriye kabul ettirmek varken, ne diye yenisini versin ki... Yenisini gönderse, eski cihaz, onların elinde pesvente kalacak. Yani adamlar gönüllü olarak, cihazınızı değiştirmeyecektir. İnşallah değiştirirler. Bazen kötü reklam olmasın diye değiştirdikleri de oluyor. Şikayet var gibi yerlere de yazın bence...
 
Oyla:

sye

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet yiğit
Cihazım
note4
Yaş
38
Konum
bolu
Katılım
28 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Hocam sizin sorunu, cihazı satın aldığınız yer çözmesi gerekir bana göre...

Çünkü siz telefonu aldığınız zaman arızalı bir ürün almışsınız. Yani kanuna göre "ayıplı ürün" almışsınız. Dolayısıyla, sizin servis noktası ile ne işiniz var !?

Siz gerekli belgeleri THH'ye ulaştırın ve süreci takip edin. Kaç ay sürerse sürsün, cihazı size satan firma, yenisini göndermek durumundadır.

Satıcı, servis vs, onlar hep kendine yontar. Ayıplı bir ürünü tamir edip müşteriye kabul ettirmek varken, ne diye yenisini versin ki... Yenisini gönderse, eski cihaz, onların elinde pesvente kalacak. Yani adamlar gönüllü olarak, cihazınızı değiştirmeyecektir. İnşallah değiştirirler. Bazen kötü reklam olmasın diye değiştirdikleri de oluyor. Şikayet var gibi yerlere de yazın bence...


Satıcı ürünün arizali olduguna ilişkin rapor istiyor. Benim hatam saticiya gonderip rapor işlerini halledin demek yerine raporu halledip saticiya gondereyim demek oldu. Servis evet kusur var yazip gonderse hb isi uzatmıyor, aninda karta iade yapıyor.

Servis sonucunu beklemeden thh ye gidilebilir mi?
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.134
Puanları
438
Hocam durumunuzu öğrenmek için Cepport'u arayıp görüştüm fakat hepsiburada üzerinden profilinizde yazılı olan Samet Yiğit adına bir siparişleri olmadığını belirttiler. Siz hepsiburada'da hangi satıcı üzerinden satın almıştınız? Özel mesajla cihazınızın IMEI numarasını paylaşabilirseniz cihazın durumunu bir de ben kontrol etmek isterim.
 
Oyla:

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
326
Puanları
78
Satıcı ürünün arizali olduguna ilişkin rapor istiyor. Benim hatam saticiya gonderip rapor işlerini halledin demek yerine raporu halledip saticiya gondereyim demek oldu. Servis evet kusur var yazip gonderse hb isi uzatmıyor, aninda karta iade yapıyor.

Servis sonucunu beklemeden thh ye gidilebilir mi?
Aynen gidilebilir. Çünkü size satılan ürün, "ayıplı ürün" kategorisindedir. Sorunu direkt satıcı çözmesi gerekir.
 
Oyla:

sye

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samet yiğit
Cihazım
note4
Yaş
38
Konum
bolu
Katılım
28 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Hocam durumunuzu öğrenmek için Cepport'u arayıp görüştüm fakat hepsiburada üzerinden profilinizde yazılı olan Samet Yiğit adına bir siparişleri olmadığını belirttiler. Siz hepsiburada'da hangi satıcı üzerinden satın almıştınız? Özel mesajla cihazınızın IMEI numarasını paylaşabilirseniz cihazın durumunu bir de ben kontrol etmek isterim.

Satıcı cepport değil, şengüller. Kvk cihazı inceleme için cepporta (miuiTürkiyeye) göndermiş. Özelden imei atıyorum
[doublepost=1527592999,1527592497][/doublepost]
Aynen gidilebilir. Çünkü size satılan ürün, "ayıplı ürün" kategorisindedir. Sorunu direkt satıcı çözmesi gerekir.

O konuda benim hatam var işte, telefon elimde değil şu an. Satıcı isterseniz bize yollayın, isterseniz kendiniz servise yollayıp rapor alın dedi, ben kargoyla satıcıya, oradan servise vs. zaman kaybı olmasın diye direk servise yolladım.
 
Oyla:
Üst Alt