Sohbet Sohbet köşesi

Kaan_M

°¯\_(ツ)_/¯°
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan
Cihazım
Xiaomi Mi 5
Meslek
Öğrenci
Yaş
21
Konum
İstanbul
Katılım
20 Mayıs 2020
Konular
56
Mesajlar
1.377
Tepkime puanı
1.784
Puanları
138
Hocalarım ben dün mi5 prine telefonuma lineage os 17.1 kurdum bomboş çıktı (ya da miui dan geçtiğim için öyle) ve kasıyor(işlemcimin 1824 mhz den fazla çalıştığınü görmedim benimki 2150 mhz). Pixel experience plus romunu kurmayı düşünüyorum. Firmware gerekli mi?
Aynı zamanda bir sorum daha var bu emojiler nasıl yapılıyor sadece 4 tane biliyorum? :) ;) :D :(
 

Skorpi25

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.473
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438
selamlar , nasılsınız , 2 gün boyunca uyumamam gerek umarım başarırım :D
Hayırdır inşallah, beyin sarsıntısı geçirmediniz umarım

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
 

Buse S. Ada

Nefsine öğretmen vicdanına öğrenci ol
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Buse
Cihazım
RN 11 Pro
Meslek
Eticaret Yönetimi
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
2 Mayıs 2020
Konular
158
Mesajlar
1.875
Çözümler
13
Tepkime puanı
6.354
Puanları
188
Günaydın, gününüz aydın olsun :$

Skorpi hocam aklımdan geçirirken mesajınızı okudum. Kalbim temiz. Ama birkaç kişi daha var. giggle~~
Hiç yapmadığım şeyi yapıyorum bu olaylar yuzunden. İnsan seçiyorumwasntme~~
Sayın LmaR herkes sizin mesajınıza beğeni atmasına rağmen, sizin kimseye bugüne kadar beğeni atmamanızın nedenini merak ediyorum, ki böyle bir mecburiyetininiz tabiki yok, teşekkürler

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
 

Skorpi25

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.473
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438

Skorpi25

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.473
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438
Günaydın, gününüz aydın olsun :$

Skorpi hocam aklımdan geçirirken mesajınızı okudum. Kalbim temiz. Ama birkaç kişi daha var. giggle~~
Hiç yapmadığım şeyi yapıyorum bu olaylar yuzunden. İnsan seçiyorumwasntme~~
Valla ben kimseyi ayırmıyorum ama bazı şeyler de gözümüzden kaçmıyor ne yazık ki, o dediğiniz bir kaç kişi kim

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
 

Skorpi25

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.473
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438
Valla ben kimseyi ayırmıyorum ama bazı şeyler de gözümüzden kaçmıyor ne yazık ki, o dediğiniz bir kaç kişi kim

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
Buldum bir kaç kişi

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
 
Üst Alt