Sohbet Sohbet köşesi

Eyüp Batuhan

M.K. Atatürk
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eyüp Batuhan
Cihazım
Mi 10T
Konum
Balıkesir
Katılım
6 Nisan 2019
Konular
81
Mesajlar
3.464
Tepkime puanı
6.078
Puanları
238

Kaan_M

°¯\_(ツ)_/¯°
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan
Cihazım
Xiaomi Mi 5
Meslek
Öğrenci
Yaş
21
Konum
İstanbul
Katılım
20 Mayıs 2020
Konular
56
Mesajlar
1.377
Tepkime puanı
1.784
Puanları
138
Günün (ya da artık gecenin) sorusu:
Herhangi bir konuda, cahil ama bilmediğini bilmeyen (yanlış düşünüp ne olursa olsun doğru diyen) çok inatçı bir kişiye nasıl doğruyu açıklayabilirsiniz?
 

Skorpi23

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.472
Tepkime puanı
60.971
Puanları
438
Günün (ya da artık gecenin) sorusu:
Herhangi bir konuda, cahil ama bilmediğini bilmeyen (yanlış düşünüp ne olursa olsun doğru diyen) çok inatçı bir kişiye nasıl doğruyu açıklayabilirsiniz?
Benim imzamda, konfüçyus sözüne bakın lütfen

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
 

Koçara23

Eğitime adanmış bir ömür...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
63
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
56
Mesajlar
3.956
Tepkime puanı
14.135
Puanları
238
Günün (ya da artık gecenin) sorusu:
Herhangi bir konuda, cahil ama bilmediğini bilmeyen (yanlış düşünüp ne olursa olsun doğru diyen) çok inatçı bir kişiye nasıl doğruyu açıklayabilirsiniz?
Büyük islâm alimi, mutasaffıv ve müderris İmam Gazzali der ki....
" Cahil insanla sakın tartışmayın. Ben hiç galip gelemedim."
 

EMPYRİUM

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ufuk As
Cihazım
Oneplus 7T Pro
Konum
Adapazarı
Katılım
31 Ekim 2020
Konular
10
Mesajlar
149
Tepkime puanı
240
Puanları
43
Günün (ya da artık gecenin) sorusu:
Herhangi bir konuda, cahil ama bilmediğini bilmeyen (yanlış düşünüp ne olursa olsun doğru diyen) çok inatçı bir kişiye nasıl doğruyu açıklayabilirsiniz?

Aciklayamazsiniz, konuyu kapatir kenara cekilirsiniz.

Bu arada herkese de iyi aksamlar..
 
Üst