- Adım
- EMRE SARI
- Cihazım
- Redmi Note 7
- Yaş
- 33
- Konum
- Adana
- Katılım
- 31 Aralık 2018
- Konular
- 19
- Mesajlar
- 242
- Tepkime puanı
- 61
- Puanları
- 43
Arkadaşlar merhaba mağlum geçenlerde garantiye verdiğim Redmi Note 7 telefonumun yenisini aldım ve telefonu ilk aldığımda fazla önemsememiştim olay şu ;
Ben faturalı hat kullanıyorum ve ilk redmi note 7 telefonu aldığımda hattımı taktım kurulu yaptıktan sonra üst bildirim yerinde Xiaomi sim Etkileştirme ile ilgili bir yazı vardı tıkladim izin felan istedi Etkileştirme yapılıyor gibi zaten belki tüm Xiaomi lerde bu sim Etkileştirme bildirim durumu yaşanıyordur herneyse ilk aldığım telde izin verdikten sonra Türk Telekom online işlemler uygulamasında baktım faturama 0.87 TL yükselmiş ayarlardan sadece ücretli kesintileri göster dediğimde bir numaraya telefon sim etkinleştirme için SMS yollamış bunun ücreti oldugunu anladım velahsil garantiden yeni cihaz aldıktan sonra bu telde de aynı durum gerçekleşti ve 3 kez yollamış zaten bu ilk kurulumdan sonra gelmiyor biliyorum ama Xiaomi telefonlarda neden bu var 2 telde Vatan Bilgisayardan alınan Türkiye Garantili telefon olmasına rağmen neden böyle bir SMS ile ücretlendirme yapılıyor hat üzerinden bilgisi olan arkadaşlar bu konuya açıklık getirirse sevinirim bu durumun önüne geçme durumu var mı yoksa her ilk Xiaomi tellerde bu olay mecburen gerçekleşen bir durum mu ..
Türk Telekom Online işlemlerden fatura detaylarından sadece ücretli kesintilere baktığımda sadece bu sms ücretleri var zaten Ekran görüntüsündeki numarada bu :
Biliyorum tekrar bu cihazda bu durumu yaşamıcam sim Etkileştirme gerçekleştiği için ama neden böyle bir ücretlendirme yaşadım anlamış değilim ve 2. Cihazda 3 kez yollamış ve 3 kez ücret yansıtmış faturma
Ben faturalı hat kullanıyorum ve ilk redmi note 7 telefonu aldığımda hattımı taktım kurulu yaptıktan sonra üst bildirim yerinde Xiaomi sim Etkileştirme ile ilgili bir yazı vardı tıkladim izin felan istedi Etkileştirme yapılıyor gibi zaten belki tüm Xiaomi lerde bu sim Etkileştirme bildirim durumu yaşanıyordur herneyse ilk aldığım telde izin verdikten sonra Türk Telekom online işlemler uygulamasında baktım faturama 0.87 TL yükselmiş ayarlardan sadece ücretli kesintileri göster dediğimde bir numaraya telefon sim etkinleştirme için SMS yollamış bunun ücreti oldugunu anladım velahsil garantiden yeni cihaz aldıktan sonra bu telde de aynı durum gerçekleşti ve 3 kez yollamış zaten bu ilk kurulumdan sonra gelmiyor biliyorum ama Xiaomi telefonlarda neden bu var 2 telde Vatan Bilgisayardan alınan Türkiye Garantili telefon olmasına rağmen neden böyle bir SMS ile ücretlendirme yapılıyor hat üzerinden bilgisi olan arkadaşlar bu konuya açıklık getirirse sevinirim bu durumun önüne geçme durumu var mı yoksa her ilk Xiaomi tellerde bu olay mecburen gerçekleşen bir durum mu ..
Türk Telekom Online işlemlerden fatura detaylarından sadece ücretli kesintilere baktığımda sadece bu sms ücretleri var zaten Ekran görüntüsündeki numarada bu :
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Biliyorum tekrar bu cihazda bu durumu yaşamıcam sim Etkileştirme gerçekleştiği için ama neden böyle bir ücretlendirme yaşadım anlamış değilim ve 2. Cihazda 3 kez yollamış ve 3 kez ücret yansıtmış faturma