Yardım Şebeke sorunu

bygizemli

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Muhsin
Cihazım
Mlais m9
Konum
Kars
Katılım
24 Ocak 2016
Konular
6
Mesajlar
36
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Miui v5.7.2 sürümünü kurdum.Şebeke ayarlarinda n 3g yi seciyorum olmuyor 2g de kaliyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
 

bygizemli

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Muhsin
Cihazım
Mlais m9
Konum
Kars
Katılım
24 Ocak 2016
Konular
6
Mesajlar
36
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Yardim edecek yok mu? 2g ile internet girilmiyor ki?
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 15T
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.988
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.731
Puanları
338
Çok eski bir sürüm kullanıyorsunuz. Biraz daha açık olup hangi cihazı v.s kullandığınızı da yazarsanız cihaz sahibi arkadaşlar yardımcı olabilirler.

Sent from my MI PAD using Tapatalk
 
Oyla:

HiddeNKinG24

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 15
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.393
Mesajlar
10.588
Çözümler
33
Tepkime puanı
14.565
Puanları
438
Hocam sizin telefon modeline bu romu portlayan kişiye sormak gerek bunu belki port ettiği telefon romu ile kaynaklıdır yani bu romu kullanan olmadığı sürece çözüm sunmak zo.
 
Oyla:

bygizemli

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Muhsin
Cihazım
Mlais m9
Konum
Kars
Katılım
24 Ocak 2016
Konular
6
Mesajlar
36
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Sim kart aktif değil diyor aktif et diyorum yeterli bakiyeniz yok diyor.
 
Oyla:

bygizemli

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Muhsin
Cihazım
Mlais m9
Konum
Kars
Katılım
24 Ocak 2016
Konular
6
Mesajlar
36
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Birde sim kartimdaki kişiler yok ve Görüntülü girişme de yok
 
Oyla:

haqanguven

нεя güη αчηι şεчℓεя
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hakan
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
36
Konum
İzmir
Katılım
27 Haziran 2014
Konular
346
Mesajlar
4.509
Tepkime puanı
3.239
Puanları
288
Sim kart aktif değil diyor aktif et diyorum yeterli bakiyeniz yok diyor.
Sms ücreti alması gerekmektedir. Tl niz var ise telefon dilii ingilizce yapın ve tekrar deneyin. Tl yok ise aktif olmaz.
 
Oyla:

bygizemli

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Muhsin
Cihazım
Mlais m9
Konum
Kars
Katılım
24 Ocak 2016
Konular
6
Mesajlar
36
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Sorun ondan mi kaynaklaniyor
 
Oyla:

haqanguven

нεя güη αчηι şεчℓεя
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hakan
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
36
Konum
İzmir
Katılım
27 Haziran 2014
Konular
346
Mesajlar
4.509
Tepkime puanı
3.239
Puanları
288
Sorun ondan mi kaynaklaniyor
Sorun değildir o. Mi mesajı aktif etme uyarısıdır. Mi mesaj Miui kullanıcılar arasında ücretsiz mesajlaşma servisidir. İster kullanırsın ister kullanmazsın. Sim kartın için bir problem içermemektedir
 
Oyla:

haqanguven

нεя güη αчηι şεчℓεя
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hakan
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
36
Konum
İzmir
Katılım
27 Haziran 2014
Konular
346
Mesajlar
4.509
Tepkime puanı
3.239
Puanları
288
Birde sim kartimdaki kişiler yok ve Görüntülü girişme de yok
Herhalde romunuz sim kartı görmüyor. Görüntülü konuşma sadece çinde çalışmaktadır. Türkiyede samsung romlar dışında görüntülü konuşma desteklenmemektedir. 3. parti uygulamalar ile görüntülü konuşma yapılabilir. Örneğin: Tango, viber gibi uygulamalar
 
Oyla:
Üst Alt