Yardım Şebeke sorunu

bygizemli

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Muhsin
Cihazım
Mlais m9
Konum
Kars
Katılım
24 Ocak 2016
Konular
6
Mesajlar
36
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Miui v5.7.2 sürümünü kurdum.Şebeke ayarlarinda n 3g yi seciyorum olmuyor 2g de kaliyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
 

bygizemli

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Muhsin
Cihazım
Mlais m9
Konum
Kars
Katılım
24 Ocak 2016
Konular
6
Mesajlar
36
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Ama sim kartimdaki kisiler yok ve 3g ile görüşme yaşamıyorum.
 
Oyla:

chatin_6221

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 15T
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.988
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.731
Puanları
338
Ama sim kartimdaki kisiler yok ve 3g ile görüşme yaşamıyorum.
Sim karttaki kişileri Miui görmez. 3.parti uygulamalar ile kişileri sim kartınızdan telefona aktarmanız yada başka bir telefonda sim kartınızdaki kişileri vcf olarak dışarı aktarmanız gerekmektedir. Forumda bununla ilgili birsürü konu açılmıştı.

Sent from my MI PAD using Tapatalk
 
Oyla:
Üst Alt