Haber sakın ola cepporttan ürün alayım demeyin..Garantiymiş ,servismiş hepsi boş

pee joe

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
me
Cihazım
mi
Yaş
34
Konum
we
Katılım
12 Mart 2020
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3
garanti kapsamında olan sağ tarafı arızalanan mi hybrid pro hd ürünün yaklaşık 1,5 ay önce mys ticaret(cepporta) gönderdim..2 hafta içinde dönüş olmayınca mh yi arayıp ürünü sordum..0212 ile başlayan farkli bir şirketin servis numarasını verdiki ne ma lazım bu telefona bakan hiç olmadı..1 hafta sonra tekrar cepportu arayıp durumu aktardım..Bu bir haftalık gecen sürede de 212 nolu servisi aramaya devam ettim..Son aramamda bir beyfendi yardımcı oldu ve 212 li servisle görüşebildik..Servis bana 20 işgünü tamamlamayı beklediklerini iletti ki öylede oldu..Bugün kulaklık tarafıma hiçbir işlem yapılmadan , üstelik kargo ücretinide tarafıma ödeterek göndermişler..Ürün açıklamasında kabloda oluşan defermasyon nedeniyle onarım yapılamıyor bu yüzden iade ediyoruz diye not düşülmüş ki zaten kulaklıklarda tamir olmadığını bütün dünya biliyor..Ürünü yenisiyle değiştirmek yerine 1,5 ay ürünümü serviste bekletip birde bana kargo parası yansıtmışlar..Bu arada bahsettikleri gibi kablo yüzeyinde en ufak bir hasar mevcut değildir!!!


teknik servissözleşmesi 74974977 sıra no 000545 ,
 

AdeLa

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ender
Cihazım
iPhone 14 Pro
Meslek
Teknik Servis
Konum
Muğla
Katılım
25 Mayıs 2017
Konular
22
Mesajlar
780
Çözümler
11
Tepkime puanı
823
Puanları
108
Türkiye garanti servisleri birliğine Hoşgeldiniz.
Sonra millet neden garantisiz cihaz tercih ediyor..
 

Buse S. Ada

Nefsine öğretmen vicdanına öğrenci ol
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Buse
Cihazım
Redmi Note 11 P
Meslek
Satış Danışmanı
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
2 Mayıs 2020
Konular
156
Mesajlar
1.862
Çözümler
13
Tepkime puanı
6.218
Puanları
188
Bir yönetici olarak değil bir kullanıcı olarak sormak istiyorum,

Kendi deforme ettiğiniz kablonun değiştirilmesini ne açıdan istiyorsunuz? Yani bir satıcı olduğunuzu düşünün, hatta en basitinden bir market personelisiniz.Bir çikolata aldınız, açmadan veya açtıktan sonra son kullanma tarihinin geçtiğini farkettiniz, satıcı bunu değiştirmek zorundadır çünkü SKT'si geçmiş ürünü rafta bulundurmak suçtur.
Ama siz o ürünü karşı tarafın bilgisi/suçu olmadan ezip patlatıp iade etmeye değiştirmeye çalışırsanız hır çıkar.
Şimdi bu açıdan Cepport'u düşünelim. Kullanıcının hatasını neden bir firma alenen halka açık bir ortamda karalanarak cezasını çeksin ki? Hata sizde. Kullanıcı hatası sebebi ile bir firmayı bu şekilde karalamanız etiken hoş değil.
 

AdeLa

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ender
Cihazım
iPhone 14 Pro
Meslek
Teknik Servis
Konum
Muğla
Katılım
25 Mayıs 2017
Konular
22
Mesajlar
780
Çözümler
11
Tepkime puanı
823
Puanları
108
Bir yönetici olarak değil bir kullanıcı olarak sormak istiyorum,

Kendi deforme ettiğiniz kablonun değiştirilmesini ne açıdan istiyorsunuz? Yani bir satıcı olduğunuzu düşünün, hatta en basitinden bir market personelisiniz.Bir çikolata aldınız, açmadan veya açtıktan sonra son kullanma tarihinin geçtiğini farkettiniz, satıcı bunu değiştirmek zorundadır çünkü SKT'si geçmiş ürünü rafta bulundurmak suçtur.
Ama siz o ürünü karşı tarafın bilgisi/suçu olmadan ezip patlatıp iade etmeye değiştirmeye çalışırsanız hır çıkar.
Şimdi bu açıdan Cepport'u düşünelim. Kullanıcının hatasını neden bir firma alenen halka açık bir ortamda karalanarak cezasını çeksin ki? Hata sizde. Kullanıcı hatası sebebi ile bir firmayı bu şekilde karalamanız etiken hoş değil.
Yazıda deforme olmayan bir üründeki arızadan bahsedilmiş yanlışım yoksa.
Firma deforme var demiş ama ürün sahibi üründe deforme olmadıgını ve kendi kendine arızalandığını söylemiş.
Telefondada aynı şekilde hep bu durumu yaşamıyoruz mu zaten garantide ?
Müzik zevki ve bağımlılığı fazla olan biri olarak yaklaşık 8 tane kulaklığım var, aynı durumu bende yaşamıştım ve tüketici hakem heyeti ile değişimini sağlamıştım(jbl tune 750 bt) .
hatta piston basic kulaklığım 2 hafta sonra sağ taraftan parazit sesi yapmaya başlayınca çöpe atmıştım uğraşmamak için.
toplasanız 10 kere kullanmışımdır, tamamen şans işi teklonoji.
 

Buse S. Ada

Nefsine öğretmen vicdanına öğrenci ol
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Buse
Cihazım
Redmi Note 11 P
Meslek
Satış Danışmanı
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
2 Mayıs 2020
Konular
156
Mesajlar
1.862
Çözümler
13
Tepkime puanı
6.218
Puanları
188
Gerçekten, teknoloji şans işi hocam.
Ama firma ile görüşülüp tamamen objektif bir şekilde onarılamama sebebini öğrenip, gerekir ise firmayı ziyaret ederek çözüme bağlaması sonucunda eğer firma anlamlı bir açıklama yapmamış ise yazılabilir.
Ben tek taraflı değil çift taraflı olay akışının sunulmasından yanayım.
Öfkemizi bu tarz açık kanallara aktarırken bir kez daha düşünmekte fayda vardır.

Yazıda deforme olmayan bir üründeki arızadan bahsedilmiş yanlışım yoksa.
Firma deforme var demiş ama ürün sahibi üründe deforme olmadıgını ve kendi kendine arızalandığını söylemiş.
Telefondada aynı şekilde hep bu durumu yaşamıyoruz mu zaten garantide ?
Müzik zevki ve bağımlılığı fazla olan biri olarak yaklaşık 8 tane kulaklığım var, aynı durumu bende yaşamıştım ve tüketici hakem heyeti ile değişimini sağlamıştım(jbl tune 750 bt) .
hatta piston basic kulaklığım 2 hafta sonra sağ taraftan parazit sesi yapmaya başlayınca çöpe atmıştım uğraşmamak için.
toplasanız 10 kere kullanmışımdır, tamamen şans işi teklonoji.
 

cemturan

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cem
Cihazım
Note 8 pro
Konum
Adana
Katılım
1 Şubat 2019
Konular
18
Mesajlar
380
Tepkime puanı
119
Puanları
58
Yukarıda yazılanlardan bağımsız, cepporttan redmdi 5 plus global diye almıştım zamanında, çin cihazı çıkmıştı baya bir sorun yaşamıştım mobil veri konusunda
 

cemiloner06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Cemil
Cihazım
K40 Gaming Edit
Meslek
Elektrik teknisyen
Yaş
43
Konum
Ankara
Katılım
31 Ekim 2017
Konular
0
Mesajlar
33
Tepkime puanı
5
Puanları
8
Teknik Servislerin standart cümlesi kullanıcı hatası bunu ıspatlıyacak bir şey var mı ortada yok salla başından gitsin hakem heyeti ile uğraşırsa uğraşsın uğraşmazsa atsın mantığı hükü sürdükçe bu ülkede garantili ürün almamak yada daha kurumsal firmalardan almak gerekli cepport nedir kimdir nasıl bir kurumsal kimliği vardır bilen var mı ?
 

DKaramazak

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Doğukan
Cihazım
Pocophone F1
Yaş
23
Konum
Bartın
Katılım
12 Nisan 2019
Konular
4
Mesajlar
77
Tepkime puanı
31
Puanları
18
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı'nı arayarak durumu bildirebilirsiniz. En sağlıklı yol budur.
 

chnekn

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cihan
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Konum
Fransa
Katılım
29 Temmuz 2019
Konular
101
Mesajlar
2.863
Çözümler
16
Tepkime puanı
2.952
Puanları
188
Kulaklık için bir şey demiyorum, görmediğim için, deformeden kasıt içinde kopukluk olabilir. Kablo gerilme sonucu içinden kopmuş olabilir ve dış kılıfta hiç bir deformasyon görülmeyebilir. Bu durumda da hiç bir işlem yapılmadan göndermeleri normal karşılanabilir fakat zaten 1.5 ay serviste beklediyse bildiğim kadarıyla müşterinin otomatik değişim hakkı doğuyor diye biliyorum.

Ancak müşteriye karşı ödemeli kargo göndermek kadar ucuzluk görmedim kaldıki bu ürün servise gönderilen bir ürün, satın alınıpta kargolanmış bir ürün değil.

İşini ciddi yapan firmaların genelde anlaşmaları oluyor zaten ve müşterinin ödeyeceğinin belkide yarısı kadar ödemiyorlardır kargo için.
 

Ironsides

Süper Üye
Yönetici
Moderatör
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Not Found
Cihazım
Xiaomi Mi 13u
Meslek
Mod
Konum
LT
Katılım
2 Ocak 2015
Konular
315
Mesajlar
4.644
Çözümler
26
Tepkime puanı
9.888
Puanları
338
Cepport dan, 1 yıl oldu sanırım. Redmi Airdots kablosuz kulaklık aldım. Bir kere bile beni üzmedi. Hala ilk günkü gibi.. Kulaklık gibi narin ürünlerin deforme olmaları çok kolay. Bu yüzden kablosuz kulaklık kullanırım. Tavsiye ederim. Tabi teknoloji işi şans işi.
 
Üst Alt