- Adım
- me
- Cihazım
- mi
- Yaş
- 34
- Konum
- we
- Katılım
- 12 Mart 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
garanti kapsamında olan sağ tarafı arızalanan mi hybrid pro hd ürünün yaklaşık 1,5 ay önce mys ticaret(cepporta) gönderdim..2 hafta içinde dönüş olmayınca mh yi arayıp ürünü sordum..0212 ile başlayan farkli bir şirketin servis numarasını verdiki ne ma lazım bu telefona bakan hiç olmadı..1 hafta sonra tekrar cepportu arayıp durumu aktardım..Bu bir haftalık gecen sürede de 212 nolu servisi aramaya devam ettim..Son aramamda bir beyfendi yardımcı oldu ve 212 li servisle görüşebildik..Servis bana 20 işgünü tamamlamayı beklediklerini iletti ki öylede oldu..Bugün kulaklık tarafıma hiçbir işlem yapılmadan , üstelik kargo ücretinide tarafıma ödeterek göndermişler..Ürün açıklamasında kabloda oluşan defermasyon nedeniyle onarım yapılamıyor bu yüzden iade ediyoruz diye not düşülmüş ki zaten kulaklıklarda tamir olmadığını bütün dünya biliyor..Ürünü yenisiyle değiştirmek yerine 1,5 ay ürünümü serviste bekletip birde bana kargo parası yansıtmışlar..Bu arada bahsettikleri gibi kablo yüzeyinde en ufak bir hasar mevcut değildir!!!
teknik servissözleşmesi 74974977 sıra no 000545 ,
teknik servissözleşmesi 74974977 sıra no 000545 ,