Çözüldü Redmi note 8 pro (BOZUK)

Hasan29

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Redmi note 8pro
Meslek
CNC freze operatör
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2019
Konular
13
Mesajlar
38
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Mağazanızdan Redmi note 8 pro 128gb cihaz aldım ama garantiden çıkmaz oldu
3 ay geçti sesi karşıya iletmemeye başladı genpa teknik servise gönderdim onarılmadı
Evofone teknik servise gönderdim mikrofon onarıldı ama şimdi de durduk yere sürekli telefon ısınıyor şarj hızlı bitiyor
Telefon aldım alalı 6. Ayında 3 kere servise gitti yokmu bunun bir hal çaresi ???

Alım tarihi 26 Kasım 2019
İlk garanti 6 Şubat 2020
2. Garanti 20 Nisan 2020
3. Garanti 11 Mayıs 2020
4. Garantiyi Allah bilir ne zaman yollarız
 

muhammed540

...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M
Cihazım
Samsung s20 FE
Konum
Ankara
Katılım
9 Şubat 2019
Konular
353
Mesajlar
7.312
Çözümler
56
Tepkime puanı
7.798
Puanları
438
Mağazanızdan Redmi note 8 pro 128gb cihaz aldım ama garantiden çıkmaz oldu
3 ay geçti sesi karşıya iletmemeye başladı genpa teknik servise gönderdim onarılmadı
Evofone teknik servise gönderdim mikrofon onarıldı ama şimdi de durduk yere sürekli telefon ısınıyor şarj hızlı bitiyor
Telefon aldım alalı 6. Ayında 3 kere servise gitti yokmu bunun bir hal çaresi ???

Alım tarihi 26 Kasım 2019
İlk garanti 6 Şubat 2020
2. Garanti 20 Nisan 2020
3. Garanti 11 Mayıs 2020
4. Garantiyi Allah bilir ne zaman yollarız
Bu siteden mi aldınız hocam
 

silindi20943

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
Redmi Note 8Pro
Konum
Ankara
Katılım
27 Ocak 2017
Konular
55
Mesajlar
544
Tepkime puanı
254
Puanları
78
Hocam bukdar uğraşacagın sıfırı ile değişm için hakemheyetine başvursaydınız ilk 6 ay da ayıplı mal diye
 

Hasan29

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Redmi note 8pro
Meslek
CNC freze operatör
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2019
Konular
13
Mesajlar
38
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Bu siteden mi aldınız hocam
Virüsten önce akasya AVM den aldım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bukdar uğraşacagın sıfırı ile değişm için hakemheyetine başvursaydınız ilk 6 ay da ayıplı mal diye
Bilseydim bukadar sorun olacağını mahkemeye verirdim önemli olan şuanda ne yapacağımız
 

Hasan29

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Redmi note 8pro
Meslek
CNC freze operatör
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2019
Konular
13
Mesajlar
38
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Hocam bizim o mağazalarla alakamız yok maalesef. Tek satış yerimiz yukarıdaki mesajda verdiğim site
Sonuç olarak Xiaomi Türkiye garantisi var ve teknik servis çağrı merkezi burada yardımcı olabileceğini söyledi virüs dolayısı ile kapalı
 

muhammed540

...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M
Cihazım
Samsung s20 FE
Konum
Ankara
Katılım
9 Şubat 2019
Konular
353
Mesajlar
7.312
Çözümler
56
Tepkime puanı
7.798
Puanları
438
Sonuç olarak Xiaomi Türkiye garantisi var ve teknik servis çağrı merkezi burada yardımcı olabileceğini söyledi virüs dolayısı ile kapalı
Hocam söyleyebileceğimiz yöntemler sizin cihazınızı garantiden çıkaracaktır büyük ihtimalle. Biz Xiaomi Türkiye resmi sayfası değiliz fan sayfasıyiz. Yapabileceklerimiz tavsiyeden öteye geçemiyor maalesef
 

Aksan

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ayhan
Cihazım
K20 pro
Meslek
Tekstil
Konum
İstanbul
Katılım
22 Kasım 2017
Konular
26
Mesajlar
720
Tepkime puanı
322
Puanları
78
Geçmiş olsun hocam açıkçası bu garanti servislerin yaptığı kaypakliklarin dan dolayı garantili cihaz hep soğuk bakıyorum insan fazla para veriyor içimiz rahat olsun garanti olsun diyor paramızla rezil ediyorlar bir şekilde belki sonuç alınıyor ama insan sabrı ile fazlasıyla oynuyorlar tekrar geçmiş olsun
 

silindi20943

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
Redmi Note 8Pro
Konum
Ankara
Katılım
27 Ocak 2017
Konular
55
Mesajlar
544
Tepkime puanı
254
Puanları
78
Hocam Cihazın Tam fatura tarihine bir bakın 6 ay olmuşmu eğer 6 ay oldu ise ve servis belgeleri varsa ktotalde kaç defa servise verdiniz ve aktif devam eden sorununuz var mı buna bakın. Hala aktif devam eden bir arıza varsa e devlete girip güzelce durumunuzu anlatın.

Cihazı aldım 1. ayında bu sorun oldu servise verdim
2. ayı vs vs anlattıktan sonra
hala devam eden sorunlar varsa sorunlarım hala devam ediyor ise bilir kişi incelemesi talep edin ve ardından tüketici haklları 6502. kanunun ''' Garanti süresi içerisinde aynı arızanın 2'den fazla veya farklı arızaların 4'den fazla tekrarlaması durumunda üründen faydalanamamanın süreklilik kazanması dolayısıyla..."
Maddesini gerekçe göstererek

İade
Değişim hangisini talep ediyorsanız belirtin
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Hasan29 @muhammed540 devam eden arızanız varsa bu anlattıgım yol ile %90 lehinize sonuçlanır diye düşünüyorum zaten 3 defa servise vermişsiniz
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yani bu süreçte garantiye gittiğinde ki sebebleri de yazın hatta ilk sefer verdim servis arıza yok dedi başka servise verince bozuk oldugu anlaşıldı. şeklinde açık seçik anlatıp devam eden sorununuz için bilir kişi incelemesi talep ettikten sonra Sıfırını istiyorum diye belirtin kesinlikle dilekçenizde bu süre zarfında cihazı kullanın bilir kişi isteyince gidin güzelce sorunu gösterin yani 6 ay dolmamış olsa idi %99 ayıplı mal kapsamında değişim alırdınız. ama şuandada Şansınız çok yüksek % 90 falan lehinize karar cıkar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Siz uğraşacagınıza onlar ugraşsın haklarınızı koruyun memnun değilseniz.
 
Son düzenleme:

Hasan29

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Redmi note 8pro
Meslek
CNC freze operatör
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2019
Konular
13
Mesajlar
38
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Hocam Cihazın Tam fatura tarihine bir bakın 6 ay olmuşmu eğer 6 ay oldu ise ve servis belgeleri varsa ktotalde kaç defa servise verdiniz ve aktif devam eden sorununuz var mı buna bakın. Hala aktif devam eden bir arıza varsa e devlete girip güzelce durumunuzu anlatın.

Cihazı aldım 1. ayında bu sorun oldu servise verdim
2. ayı vs vs anlattıktan sonra
hala devam eden sorunlar varsa sorunlarım hala devam ediyor ise bilir kişi incelemesi talep edin ve ardından tüketici haklları 6502. kanunun ''' Garanti süresi içerisinde aynı arızanın 2'den fazla veya farklı arızaların 4'den fazla tekrarlaması durumunda üründen faydalanamamanın süreklilik kazanması dolayısıyla..."
Maddesini gerekçe göstererek

İade
Değişim hangisini talep ediyorsanız belirtin
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Hasan29 @muhammed540 devam eden arızanız varsa bu anlattıgım yol ile %90 lehinize sonuçlanır diye düşünüyorum zaten 3 defa servise vermişsiniz
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yani bu süreçte garantiye gittiğinde ki sebebleri de yazın hatta ilk sefer verdim servis arıza yok dedi başka servise verince bozuk oldugu anlaşıldı. şeklinde açık seçik anlatıp devam eden sorununuz için bilir kişi incelemesi talep ettikten sonra Sıfırını istiyorum diye belirtin kesinlikle dilekçenizde bu süre zarfında cihazı kullanın bilir kişi isteyince gidin güzelce sorunu gösterin yani 6 ay dolmamış olsa idi %99 ayıplı mal kapsamında değişim alırdınız. ama şuandada Şansınız çok yüksek % 90 falan lehinize karar cıkar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Siz uğraşacagınıza onlar ugraşsın haklarınızı koruyun memnun değilseniz.
E devlet için hangi kuruluşa yazmam gerekiyor link atabilir misiniz
 
Üst Alt