- Adım
- Emre
- Cihazım
- Xiaomi 13
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 1 Mayıs 2014
- Konular
- 427
- Mesajlar
- 15.596
- Çözümler
- 63
- Tepkime puanı
- 24.118
- Puanları
- 438
Ortada üretici, satıcı, ithalatçı veya servislik bir sorun yok ki hocam... Bence öncelikle sorunu doğru tespit etmek lazım. Operatörünüz size tamamen keyfi olarak 4G paketlerini vermiyor, satmıyor. (Pek çok arkadaşımız bu servisleri hali hazırda kullanıyor ve paketleri alıyorlar.) Sonuç olarak ticari bi mal (4G paketi) var ve satıcı (operatörünüz) size bu malı satmıyor bunun yerine daha pahalı olanı almanızı zorunlu tutuyor. Kimse de satıcıya bu malı bu kişiye satacaksın diyerek zorlayamaz. Evet ortada ticari ahlaka uygun olmayan bir durum var fakat bu durumun sorumlusu ve müsebbibi tamamen operatörler.tabii ki öncelik ile operatörün kusuru olsa da; tek tek müşterilerin yerine ithalatçı firmanın operatör ile bu sorunu çözmesi gerektiğini, bu süreçte ise ticari ahlak gereği müşterisini bilgilendirmesi gerektiğini düşünüyorum. Şimdi cihazı satın alanlar başlarının çaresine bakmaya terkedilmiş oluyor