Yardım redmi note 6 pro ile operatör arasında 4.5 g sorunu

cognis2

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ümmühan
Cihazım
redmi note 6 pr
Yaş
53
Konum
kırklareli
Katılım
20 Aralık 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
cihazım da 4.5 g olarak bir ayar seçimi yok. 4 g var. sim kart 4.5 g hizmeti alıyor. haftalardır sorunsuz kullanıyordum ki; bugün operatörüm Telekom dan ek internet pakete almak istedim. 4.5 g paket bana satmadılar, cihazın uyumsuz diyorlar. 3 g paketler de GB olarak çok daha pahalı... bu sorun nasıl aşılır?
 

YahyaArslan52

Premium Üye
Premium Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yahya
Cihazım
HuaweiMate10
Konum
Çekmeköy
Katılım
28 Şubat 2015
Konular
10
Mesajlar
690
Tepkime puanı
299
Puanları
78
cihazım da 4.5 g olarak bir ayar seçimi yok. 4 g var. sim kart 4.5 g hizmeti alıyor. haftalardır sorunsuz kullanıyordum ki; bugün operatörüm Telekom dan ek internet pakete almak istedim. 4.5 g paket bana satmadılar, cihazın uyumsuz diyorlar. 3 g paketler de GB olarak çok daha pahalı... bu sorun nasıl aşılır?
cıhazı sahıstan mı aldın ?
 

ahmetkartal

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Poco X3
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
23 Nisan 2015
Konular
7
Mesajlar
168
Tepkime puanı
72
Puanları
28
İmei tamiri görmüş cihazsa eğer imeisi atılan cihaz 4.5g desteklemiyorsa böyle sorunlar olabiliyor.
 

cognis2

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ümmühan
Cihazım
redmi note 6 pr
Yaş
53
Konum
kırklareli
Katılım
20 Aralık 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
cihazı evdiz firmasından faturalı ve garanti belgeli aldım
 

cognis2

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ümmühan
Cihazım
redmi note 6 pr
Yaş
53
Konum
kırklareli
Katılım
20 Aralık 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
imei sorgulamamı yaptım, kayıtlı imei, sıkıntı yok
 

cognis2

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ümmühan
Cihazım
redmi note 6 pr
Yaş
53
Konum
kırklareli
Katılım
20 Aralık 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
aynen bu cevabı aldım müşteri hizmetlerinden. burda xiaomi ithalatçısının büyük kusuru var. bu durum ile cihazı sattıkları kişileri BİLGİLENDİRMELİ İDİ.. CİHAZDAN SOĞUDUM resmen
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
aynen bu cevabı aldım müşteri hizmetlerinden. burda xiaomi ithalatçısının büyük kusuru var. bu durum ile cihazı sattıkları kişileri BİLGİLENDİRMELİ İDİ.. CİHAZDAN SOĞUDUM resmen
Operatörlere gerekli bilgilendirmeler hem doğrudan hem de BTK aracılığı ile yapıldı ancak eklemiyorlar ve bu durum operatörlerin tamamen kendi tasarrufu... Genellikle ticari kaygılar nedeniyle sadece kendi satmış oldukları marka ve modeller ekleniyor dolayısı ile tespitinize katılamıyorum. Kusur operatörlerde...
 

cognis2

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ümmühan
Cihazım
redmi note 6 pr
Yaş
53
Konum
kırklareli
Katılım
20 Aralık 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Operatörlere gerekli bilgilendirmeler hem doğrudan hem de BTK aracılığı ile yapıldı ancak eklemiyorlar ve bu durum operatörlerin tamamen kendi tasarrufu... Genellikle ticari kaygılar nedeniyle sadece kendi satmış oldukları marka ve modeller ekleniyor dolayısı ile tespitinize katılamıyorum. Kusur operatörlerde...
tabii ki öncelik ile operatörün kusuru olsa da; tek tek müşterilerin yerine ithalatçı firmanın operatör ile bu sorunu çözmesi gerektiğini, bu süreçte ise ticari ahlak gereği müşterisini bilgilendirmesi gerektiğini düşünüyorum. Şimdi cihazı satın alanlar başlarının çaresine bakmaya terkedilmiş oluyor
 
Üst Alt