Redmi note 4 ghost screen

serdar1984

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
serdar
Cihazım
redmi note 4
Yaş
40
Konum
Erzurum
Katılım
6 Şubat 2018
Konular
0
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yazılımsal değil bildiğim kadarıyla. Donanımsal. Önceki mesajımda yazdığım gibi LG marka telefonlarda sık görülüyordu. Yanılmıyorsam panel değişimi yapıyordu, servis. Benim cihazda bu sorunu vardı. Ben servise vermek yerine sattım ve xiaomi note 4 aldım.

benim eski lg g4 te aynı sorun vardı ekran değişti toplamda 3 defa 4cü defa aynı sorunu verince tüketici hakem heyetine başvuru yapıp 3 ay gibi sürede ücret iadesini aldım. şarjı uzun gidiyor diye xiaomi redmi note 4 aldım. ghost scren sorunu geldi beni bu cihazdada buldu. bendeki cihazdaki panelde tianma. acaba tianma panellerde genel sorunmu?
 

enes45

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
enes
Cihazım
RedmiNote 8 Pro
Konum
izmir
Katılım
4 Ekim 2017
Konular
5
Mesajlar
87
Tepkime puanı
12
Puanları
8
benim eski lg g4 te aynı sorun vardı ekran değişti toplamda 3 defa 4cü defa aynı sorunu verince tüketici hakem heyetine başvuru yapıp 3 ay gibi sürede ücret iadesini aldım. şarjı uzun gidiyor diye xiaomi redmi note 4 aldım. ghost scren sorunu geldi beni bu cihazdada buldu. bendeki cihazdaki panelde tianma. acaba tianma panellerde genel sorunmu?

Maalesef bu konuda bilgim yok. V10 dan memnundum. Ama ben de şarj sıkıntısı sebebiyle satıp xiaomi note 4 aldım. Açıkçası bir daha lg almayı düşünmüyorum. Ghost screen ve batarya sebebiyle.
 

Nester

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Hasanak
Cihazım
Hasan
Yaş
42
Konum
Kastamonu
Katılım
11 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
85
Tepkime puanı
44
Puanları
18
Lg ve htc yavasca bitiyor her yıl dahafazla güç kaybediyorlar yukselen yıldız xiaomi
 

serdar1984

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
serdar
Cihazım
redmi note 4
Yaş
40
Konum
Erzurum
Katılım
6 Şubat 2018
Konular
0
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
arkadaslar cepport seyit bey diye birine yönlendirdi. 23 subat cuma günü cihazı gönderdim. kullanmaya baslayalı toplamda 20gün oldugunu ve hemen hemen 1 hafta sonrada bu problemin devam ettigini cihazı alalı 1 ay bile olmamışken bu sorunla karşılaştigimdan degisim talep ettigimi söyledim. bakalım ne kadar güvenli bir satıcıymış cepport
 

nomak

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Serdar
Cihazım
Redmi Pro
Yaş
43
Konum
Adana
Katılım
2 Aralık 2016
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Bizde üç adet xiaomi cihaz var. Redmi note 3 te sağ tarafta yukarıdan aşağıya doğru ekran yanığı var, redmi proda üst tarafta yatay ve düzgün biçimli iki adet şerit şeklinde iz var. Öyle kullanıyoruz bakalım
[doublepost=1519550525,1519550172][/doublepost]
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

serdar1984

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
serdar
Cihazım
redmi note 4
Yaş
40
Konum
Erzurum
Katılım
6 Şubat 2018
Konular
0
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
arkadaşlar merhaba GittiGidiyor üzerinden cepport satıcısından 1 adet xiaomi redmi note 4 64 gb 4 ram siyah global versiyon telefon aldım. ilk defa bu markadan bir cihaz kullanacaktım ve banada özellikle görevde olduğum zamanlar şarj sıkıntısı cekmeyeeğim cihaz lazımdı. neyse cihaz geldi ve kullanıma başlayalı hemen hemen 10 gün sonra ekran yanmasımı yoksa ghost screen problemimi diyorlar bir önceki kullandığım uygulamanın gölgesi kalıyor ve bir kaç saat sonra kayboluyordu. bende yasal olan tüketici hakkımı kullanarak "iade, değişim" seçeneklerinden değişim talebinde bulundum. çünkü para iadeside alsaydım şarj süresi hoşuma gittiği için yine bu cihazdan alacaktım. dedim tekrar başka bir satıcıya sipariş verip uğraşmak istemiyordum. satıcıyla görüştüm durumu izah edip şikayet notuma kağıda yazıp full aksesuarlı bir şekilde tepefonu gönderdim. kargo ürünü incelemişler yeni cihaz göndereceğiz dediler bana. biraz gecikmeli bir şekilde cihazı gönderdiler ve kutuyu bir kaç gün sonra görevden gelip bakmak için açtığımda sinirden deliye döndüm. sonrasında hemen dün gece GittiGidiyor üzerindeki cepport satıcısına attığım mesajı aynen burayada atıyorum. ""şimdi bu mesajı okuyan yetkili kimse artık. be güzel kardeşim arkadaşım. ben cihazımın ekranı donanım kaynaklı sorun nedeniyle arızalandığı halde ve iade, değişim hakkım olduğu halde size güvenerek ne tüketici hakem heyetine başvuru yaptım ne de başka birşey. sadece yasal haklarımdan biri olan değişim hakkımı talep ettim sizlerde cihazı görüp onayladınız. buraya kadar herşey normal. görevde olduğum için daha bugün yeni cihazı kutusundan cıkarıp bakmak istediğimde birincisi o kutu açıktı ikincisi bana cihazın değişiminin olduğu halde kullanılmış öyleki alt hoparlörlerin içlerinin ve kulaklık girişinin tozlu olduğu ve de sarj girişinin orda kullanıma bağlı olarak kılcal çizik olduğu parmak izi sensörünün üzeri defalarca parmak basıldığı için tam silinmediginden parlağımsı bir şekilde olduğu bariz ortada. asıl bombaya geliyorum gelen kutudaki yazan renk "dark grey" ama içinden çıkan cihaz siyah. imei den sorgulattığımdada gri renk cıkıyor. yani bir başka cihazın imeini bu kullanılmış cihaza atarak al arkadaşım sana yeni cihaz verdim diyerek kandırmaya çalışmanın adı dolandırıcılıktır, ayıptır, günahtır ve de suçtur. büyük bir ihtimal artık düşüncem bu cihazın ekranı değiştirilip tekrar bana gönderildi diye tahmin ediyorum. bakın zaten çok streli geçen bir yerde görev yapıyorum. bir de bu telefonun stresiyle uğraşarak kendimi yormadan güzel ve en anlaşılır bir üslupla sizden rica ediyorum. cihazın hiçbir aparatını kullanmamıştım ve cihaz dışında kullanmıyorumda. lütfen sıfır yeni bir cihazla telefonumu değiştirin lütfen..""
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.479
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.908
Puanları
438
arkadaşlar merhaba GittiGidiyor üzerinden cepport satıcısından 1 adet xiaomi redmi note 4 64 gb 4 ram siyah global versiyon telefon aldım. ilk defa bu markadan bir cihaz kullanacaktım ve banada özellikle görevde olduğum zamanlar şarj sıkıntısı cekmeyeeğim cihaz lazımdı. neyse cihaz geldi ve kullanıma başlayalı hemen hemen 10 gün sonra ekran yanmasımı yoksa ghost screen problemimi diyorlar bir önceki kullandığım uygulamanın gölgesi kalıyor ve bir kaç saat sonra kayboluyordu. bende yasal olan tüketici hakkımı kullanarak "iade, değişim" seçeneklerinden değişim talebinde bulundum. çünkü para iadeside alsaydım şarj süresi hoşuma gittiği için yine bu cihazdan alacaktım. dedim tekrar başka bir satıcıya sipariş verip uğraşmak istemiyordum. satıcıyla görüştüm durumu izah edip şikayet notuma kağıda yazıp full aksesuarlı bir şekilde tepefonu gönderdim. kargo ürünü incelemişler yeni cihaz göndereceğiz dediler bana. biraz gecikmeli bir şekilde cihazı gönderdiler ve kutuyu bir kaç gün sonra görevden gelip bakmak için açtığımda sinirden deliye döndüm. sonrasında hemen dün gece GittiGidiyor üzerindeki cepport satıcısına attığım mesajı aynen burayada atıyorum. ""şimdi bu mesajı okuyan yetkili kimse artık. be güzel kardeşim arkadaşım. ben cihazımın ekranı donanım kaynaklı sorun nedeniyle arızalandığı halde ve iade, değişim hakkım olduğu halde size güvenerek ne tüketici hakem heyetine başvuru yaptım ne de başka birşey. sadece yasal haklarımdan biri olan değişim hakkımı talep ettim sizlerde cihazı görüp onayladınız. buraya kadar herşey normal. görevde olduğum için daha bugün yeni cihazı kutusundan cıkarıp bakmak istediğimde birincisi o kutu açıktı ikincisi bana cihazın değişiminin olduğu halde kullanılmış öyleki alt hoparlörlerin içlerinin ve kulaklık girişinin tozlu olduğu ve de sarj girişinin orda kullanıma bağlı olarak kılcal çizik olduğu parmak izi sensörünün üzeri defalarca parmak basıldığı için tam silinmediginden parlağımsı bir şekilde olduğu bariz ortada. asıl bombaya geliyorum gelen kutudaki yazan renk "dark grey" ama içinden çıkan cihaz siyah. imei den sorgulattığımdada gri renk cıkıyor. yani bir başka cihazın imeini bu kullanılmış cihaza atarak al arkadaşım sana yeni cihaz verdim diyerek kandırmaya çalışmanın adı dolandırıcılıktır, ayıptır, günahtır ve de suçtur. büyük bir ihtimal artık düşüncem bu cihazın ekranı değiştirilip tekrar bana gönderildi diye tahmin ediyorum. bakın zaten çok streli geçen bir yerde görev yapıyorum. bir de bu telefonun stresiyle uğraşarak kendimi yormadan güzel ve en anlaşılır bir üslupla sizden rica ediyorum. cihazın hiçbir aparatını kullanmamıştım ve cihaz dışında kullanmıyorumda. lütfen sıfır yeni bir cihazla telefonumu değiştirin lütfen..""

Buraya yazmış olduğunuz son mesaj üzerine Cepport ile iletişim kurarak olay hakkında bilgi almaya çalıştım ancak gittigdiyor üzerinden atmış olduğunuz mesajların içeriklerini gösterdiler. Bu içerikler alıntıladığım mesajda yazmış olduklarınızdan oldukça farklı. Gittigidiyor mail adresi ve forum mail adresiniz birbirlerini tutuyor. Bu nedenle mesajların size ait olduğu konusunda her hangi bir tereddüt bulunmuyor.

Gittigidiyor iletişim formu üzerinden ettiğiniz küfürler nedeniyle hem Cepport hem de küfürler ettiğiniz hanım arkadaşlarımız olayın adli mercilere intikal etmesi kararı vermişler. Durumunuz artık bizim yardımcı olabileceğimiz bir boyutta değil. Olayın bir ceza davası konusu olması nedeniyle de forumumuz üzerinde bulunması yasal olarak mümkün görünmüyor. Sorununuzu ve sıkıntınızı forum dışında çözmeniz gerekli.
 
Üst Alt