- Adım
- Avni Ataver
- Cihazım
- Xiaomi 13 Pro
- Meslek
- Eğitimci
- Yaş
- 62
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 22 Mart 2018
- Konular
- 47
- Mesajlar
- 3.857
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 13.897
- Puanları
- 238
Reload
Cihazı satın aldığınıza dair faturanın bir kopyası, fatura kime aitse kimlik bilgileri fotokopisi, orijinal imei numaralarının ekran görüntüsü, mümkünse kutunun üstünde yazan imeilerin fotoğraf çıktısını yaptığınız satın alma işlemini açıklayıcı bir dilekçeyle birlikte bir zarfa koyarak BTK nın Ankara-Eskişehir yolu üzerinde bulunan merkezine gönderin ve oradan gelecek cevaba göre hareket edin. Dilekçenin altına açık adresinizi ve size ulaşacakları telefon numarasını yazmayı unutmayın.
Not : Dilerseniz BTK Tüketici İletişim merkezi 120 yi arayarak ta sorunu halletmelerini talep edebilirsiniz ama o konuda tam emin değilim.
Cihazı satın aldığınıza dair faturanın bir kopyası, fatura kime aitse kimlik bilgileri fotokopisi, orijinal imei numaralarının ekran görüntüsü, mümkünse kutunun üstünde yazan imeilerin fotoğraf çıktısını yaptığınız satın alma işlemini açıklayıcı bir dilekçeyle birlikte bir zarfa koyarak BTK nın Ankara-Eskişehir yolu üzerinde bulunan merkezine gönderin ve oradan gelecek cevaba göre hareket edin. Dilekçenin altına açık adresinizi ve size ulaşacakları telefon numarasını yazmayı unutmayın.
Not : Dilerseniz BTK Tüketici İletişim merkezi 120 yi arayarak ta sorunu halletmelerini talep edebilirsiniz ama o konuda tam emin değilim.