Herkese teşekkür ederim tekrardan nasıl değişimi yaptım arada ki farka vs kısa bir özet geçiyim.
Öncelikle Muiu Türkiye Müşteri hizmetlerini aradım bana teknik servisin telefon numarasını verdiler ve teknik servise ulaştım daha sonra teknik servis Kargo kodlarını verdi ve arızanın ne olduğunu vs bir kağıda yazıp yanına koymamı söylediler. Dedikleri gibi yaptım yanında gelen her şeyi yazdım koydum ve Yurt İçi kargo ile yolladım. (24 Aralık Günü Kargo'ya verildi)
Arıza Sorununa aşırı kopma olduğunu internete instagram hatta telefonun ana ekranında bile gezinirken kulaklıkta kopmalar olduğunu yazdım ve Global Versiyonu ile değişimi istediğimi söyledim.
30.12.2019 Pazartesi Günü Kargom elime ulaştı. KYK teknik servise gidiyor bu arada bilgi veriyim. Global versiyonu ile değişim yapmışlar istediğim gibi, ve kulaklıkları bağladım telefona herhangibir sorun yok bağlantı kopması vs olmuyor artık telefonda dolaşırken bazen internete vs girdiğim zaman veri yüklenirken kopmalar oluyor onu da normal karşılıyor sonuçta ucuz bir kulaklık. Onun dışında her şey mükemmel.
Global Versiyonu İle Çin arasında ki en bariz fark kapak kalitesi ve bağlantı olayı bence.
Teknik Servise ve MIUMI Türkiye'ye ayrıca Forumda İlgilenenlere teşekkür ediyorum.
casibao Cemented HaQaN Tortue ByKaraca strong mevcetin HiddeNKinG kimyagERdem