- Adım
- Deniz
- Cihazım
- Redmi 5
- Yaş
- 27
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 31 Ekim 2018
- Konular
- 21
- Mesajlar
- 77
- Tepkime puanı
- 8
- Puanları
- 8
Redmi 5 kullanıcısının miui 10 gelirmi????
Nasıl yani anlamadım kusura bakmaEkim ayında gelecek deniyordu. Yakında gelir. Beta olarak hali hazırda Miui 10 mevcut.
Hmm yane bana gelirmi redmi5Kararlı sürüm kullanıyorsunuz muhtemelen. Beta sürüme Miui 10 geldi, her cuma güncelleme alıyor. Yakında kararlı sürümede gelecektir. Bu hafta bile gelebilir.
Endişeliyim ben de a101 den aldım ondan dolayı bı sıkıntı falan çıkar diye diyorumGelecek diyorum ya hocam.![]()