Yardım Port Bekleme Sürecindeki Ev İnterneti Aboneliğine Ait Fatura Çıkartılıyor!

Tortue

Software Developer.
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ayhan
Cihazım
Xiaomi 11 5G
Meslek
Full Stack Dev.
Konum
Unknown
Katılım
20 Temmuz 2018
Konular
134
Mesajlar
2.044
Tepkime puanı
4.279
Puanları
188
Merhaba,

Türk Telekom şirketinden hizmet almaktayım. Görsellerde görmüş olduğunuz üzere, 3 aydır ben yeni taşındığım site'ye internet nakli veremiyorum. Boş port olmadığından dolayı bekleme sırasına aldılar beni. Ancak bugün görmüş oldum ki, ben bu hizmeti kullanmamama rağmen ve port olmasına rağmen bana port yok demeleri. Ayrıca bana hizmeti kullanamadığım halde fatura çıkartıp, şaka gibi de ağustos ayı için güncel tutar biçiyorlar. Son 3 aydır herhangi bir veri kullanımı söz konusu değil, aboneliğim aktif ancak hattım dediğim gibi altyapıda port yok diye sıraya alındı. Ne gibi bir itiraz etmem, nereye itiraz etmem gerekiyor daha önce başına bu ve benzeri bir sorun gelen var ise yardımcı olursa çok minnettar kalırım.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Not: Son 3 ay içinde temmuz gösterilmiyor sistemsel olarak.
 

Tortue

Software Developer.
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ayhan
Cihazım
Xiaomi 11 5G
Meslek
Full Stack Dev.
Konum
Unknown
Katılım
20 Temmuz 2018
Konular
134
Mesajlar
2.044
Tepkime puanı
4.279
Puanları
188
Müşteri hizmetlerini arayıp durumu izah edin hocam
Hocam müşteri hizmetleri gene bildiğimiz gibi standart. Önlerinde duran yazılı kağıttan bana yapay zekalı robot gibi aynı şeyi tekrarlıyorlar. Btk'dan şikayet talebi oluşturmuştum bir çözüme varamadım, genel müdürlükten de bir çözüme kavuşamadım evet saçma ama çözüm yolu çıkmadı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Btk'dan tekrardan bir şikayet talebi oluşturacağım.
 

Sekko

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
Poco X3 NFC
Yaş
34
Konum
Bursa
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
129
Mesajlar
4.512
Tepkime puanı
7.934
Puanları
238
Ben şuandaki evime ilk taşındığımda 0 daire idi ve altyapı dahi yoktu ,diğer taraftaki internetimi taşımak istediğimde altyapı olmadığı için iptal talebinde bulundum ,kabul ettiler . Cayma bedeli de almadılar. Sıraya girmek yerine iptal yoluna da gidebilirdiniz
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam müşteri hizmetleri gene bildiğimiz gibi standart. Önlerinde duran yazılı kağıttan bana yapay zekalı robot gibi aynı şeyi tekrarlıyorlar. Btk'dan şikayet talebi oluşturmuştum bir çözüme varamadım, genel müdürlükten de bir çözüme kavuşamadım evet saçma ama çözüm yolu çıkmadı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Btk'dan tekrardan bir şikayet talebi oluşturacağım.
Sizi çok iyi anlıyorum haziran 16-1 Ağustos arası internetim kesildi , 2 günde bir arıza kaydı açılmasına rağmen sistemden otomatik yanıt verip bina içi arıza olduğu konusunda direttiler. Tam 43 gün sonra bakmaya gelen elemanı ben evdeyken yakaladım ve yaptırdım. Sorun portun bozuk olması imiş. Allah'tan boş bir port varmış ve değiştirdi sorun düzeldi. Ondan önce cimere şikayet dilekçesi yazmıştım onun da etkisi olabilir dilekçeden sonra 6 günde yapıldı o yolu da deneyebilirsiniz
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Tortue

Software Developer.
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ayhan
Cihazım
Xiaomi 11 5G
Meslek
Full Stack Dev.
Konum
Unknown
Katılım
20 Temmuz 2018
Konular
134
Mesajlar
2.044
Tepkime puanı
4.279
Puanları
188
Ben şuandaki evime ilk taşındığımda 0 daire idi ve altyapı dahi yoktu ,diğer taraftaki internetimi taşımak istediğimde altyapı olmadığı için iptal talebinde bulundum ,kabul ettiler . Cayma bedeli de almadılar. Sıraya girmek yerine iptal yoluna da gidebilirdiniz
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Sizi çok iyi anlıyorum haziran 16-1 Ağustos arası internetim kesildi , 2 günde bir arıza kaydı açılmasına rağmen sistemden otomatik yanıt verip bina içi arıza olduğu konusunda direttiler. Tam 43 gün sonra bakmaya gelen elemanı ben evdeyken yakaladım ve yaptırdım. Sorun portun bozuk olması imiş. Allah'tan boş bir port varmış ve değiştirdi sorun düzeldi. Ondan önce cimere şikayet dilekçesi yazmıştım onun da etkisi olabilir dilekçeden sonra 6 günde yapıldı o yolu da deneyebilirsin
Genel Müdürlük boş portun yok dedi. Müşteri hizmetleri var/yok dedi(ler.). Türk Telekom Saha ekiplerinden tanıdığım bir arkadaşım var ve bölgeyle ilgilenen başka bir arkadaş daha var onları bizzat çağırıp kontrol ettirdim burada boş port var dediler. İpin altında ve üstüne oynuyor Türk Telekom. Teknik İptal ederek cayma bedeli ödemeden iptal edebilirsiniz ancak port beklemeniz gerekiyor direkt olarak Teknik İptal edemezsiniz demişti Genel Müdürlükte ki çalışan arkadaş.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Burada saçma olan şey, bana fatura çıkartılması. Sen bana hizmet sağlayamıyorsun/veremiyorsun. Senin hizmetinden faydalanamıyorum/kullanamıyorum üstüne üstlük bana haksız olarak fatura çıkartıyorsun. 3 Aydır rezillik çekmeme rağmen, gerçi şuan taahhütsüz olarak Millenicom kullanıyorum.
 

Sekko

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
Poco X3 NFC
Yaş
34
Konum
Bursa
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
129
Mesajlar
4.512
Tepkime puanı
7.934
Puanları
238
Genel Müdürlük boş portun yok dedi. Müşteri hizmetleri var/yok dedi(ler.). Türk Telekom Saha ekiplerinden tanıdığım bir arkadaşım var ve bölgeyle ilgilenen başka bir arkadaş daha var onları bizzat çağırıp kontrol ettirdim burada boş port var dediler. İpin altında ve üstüne oynuyor Türk Telekom. Teknik İptal ederek cayma bedeli ödemeden iptal edebilirsiniz ancak port beklemeniz gerekiyor direkt olarak Teknik İptal edemezsiniz demişti Genel Müdürlükte ki çalışan arkadaş.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Burada saçma olan şey, bana fatura çıkartılması. Sen bana hizmet sağlayamıyorsun/veremiyorsun. Senin hizmetinden faydalanamıyorum/kullanamıyorum üstüne üstlük bana haksız olarak fatura çıkartıyorsun. 3 Aydır rezillik çekmeme rağmen, gerçi şuan taahhütsüz olarak Millenicom kullanıyorum.
Ödediğiniz faturaları müşteri hizmetlerini arayarak geri alabilirsiniz. Bana kullanmadığım 43gunu iade edeceklerini söylediler. Etmiyoruz derlerse bile tüketici heyeti boşuna durmuyor kesinlikle haklı çıkarsınız elinizde kullanmadığınıza dair belgeler de var zaten. Bana da odettiler yani kullanmamama rağmen
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Tortue

Software Developer.
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ayhan
Cihazım
Xiaomi 11 5G
Meslek
Full Stack Dev.
Konum
Unknown
Katılım
20 Temmuz 2018
Konular
134
Mesajlar
2.044
Tepkime puanı
4.279
Puanları
188
Ödediğin faturaları müşteri hizmetlerini arayarak geri alabilirsin. Bana kullanmadığım 43gunu iade edeceklerini söylediler. Etmiyoruz derlerse bile tüketici heyeti boşuna durmuyor kesinlikle haklı çıkarsın elinde kullanmadığına dair belgeler de var zaten. Bana da odettiler yani kullanmamama rağmen
Şuan 34 TL Civarında bir fatura çıktı, ödemedim. Ödemeden önce tekrardan genel müdürlüğe gideyim hocam o halde, bakalım ne diyecekler. Gelişmeleri buraya tekrardan aktarırım hocam. Teşekkür ederim değerli yanıtlarınız için.
 

Sekko

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
Poco X3 NFC
Yaş
34
Konum
Bursa
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
129
Mesajlar
4.512
Tepkime puanı
7.934
Puanları
238
Millenicom Türk Telekom altyapısı kullanmıyor mu? Onun kullandığı portu boşa çıkarıp türk telekomdaki aboneliginizi oraya taşıyabilirsiniz aslında. Böylece fazladan para ödemekten kurtulursunuz
 

Tortue

Software Developer.
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ayhan
Cihazım
Xiaomi 11 5G
Meslek
Full Stack Dev.
Konum
Unknown
Katılım
20 Temmuz 2018
Konular
134
Mesajlar
2.044
Tepkime puanı
4.279
Puanları
188
Millenicom Türk Telekom altyapısı kullanmıyor mu? Onun kullandığı portu boşa çıkarıp türk telekomdaki aboneliginizi oraya taşıyabilirsiniz aslında. Böylece fazladan para ödemekten kurtulursunuz
Türk Telekom, diğer internet servis sağlayıcılarına misal Vodafone, TurkNet, Superonline vs vs şirketlere port kiralıyor hocam. FFTB Fiber sistemi kurulu, ben de gördüm gözlerimle bir çok port mevcut regletlerde bir dünya kadar neredeyse.. Türk Telekomu ben anlayamıyorum gerçekten...
 

Sekko

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sercan
Cihazım
Poco X3 NFC
Yaş
34
Konum
Bursa
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
129
Mesajlar
4.512
Tepkime puanı
7.934
Puanları
238
Türk Telekom, diğer internet servis sağlayıcılarına misal Vodafone, TurkNet, Superonline vs vs şirketlere port kiralıyor hocam. FFTB Fiber sistemi kurulu, ben de gördüm gözlerimle bir çok port mevcut regletlerde bir dünya kadar neredeyse.. Türk Telekomu ben anlayamıyorum gerçekten...
Genel merkez dediğiniz yerle telefonda mi görüştünüz yoksa sehrinizdeki bir yerde mi görüştünüz
 
Üst Alt