- Adım
- Ayhan
- Cihazım
- Xiaomi 11 5G
- Meslek
- Full Stack Dev.
- Konum
- Unknown
- Katılım
- 20 Temmuz 2018
- Konular
- 134
- Mesajlar
- 2.044
- Tepkime puanı
- 4.279
- Puanları
- 188
Merhaba,
Türk Telekom şirketinden hizmet almaktayım. Görsellerde görmüş olduğunuz üzere, 3 aydır ben yeni taşındığım site'ye internet nakli veremiyorum. Boş port olmadığından dolayı bekleme sırasına aldılar beni. Ancak bugün görmüş oldum ki, ben bu hizmeti kullanmamama rağmen ve port olmasına rağmen bana port yok demeleri. Ayrıca bana hizmeti kullanamadığım halde fatura çıkartıp, şaka gibi de ağustos ayı için güncel tutar biçiyorlar. Son 3 aydır herhangi bir veri kullanımı söz konusu değil, aboneliğim aktif ancak hattım dediğim gibi altyapıda port yok diye sıraya alındı. Ne gibi bir itiraz etmem, nereye itiraz etmem gerekiyor daha önce başına bu ve benzeri bir sorun gelen var ise yardımcı olursa çok minnettar kalırım.
Not: Son 3 ay içinde temmuz gösterilmiyor sistemsel olarak.
Türk Telekom şirketinden hizmet almaktayım. Görsellerde görmüş olduğunuz üzere, 3 aydır ben yeni taşındığım site'ye internet nakli veremiyorum. Boş port olmadığından dolayı bekleme sırasına aldılar beni. Ancak bugün görmüş oldum ki, ben bu hizmeti kullanmamama rağmen ve port olmasına rağmen bana port yok demeleri. Ayrıca bana hizmeti kullanamadığım halde fatura çıkartıp, şaka gibi de ağustos ayı için güncel tutar biçiyorlar. Son 3 aydır herhangi bir veri kullanımı söz konusu değil, aboneliğim aktif ancak hattım dediğim gibi altyapıda port yok diye sıraya alındı. Ne gibi bir itiraz etmem, nereye itiraz etmem gerekiyor daha önce başına bu ve benzeri bir sorun gelen var ise yardımcı olursa çok minnettar kalırım.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Not: Son 3 ay içinde temmuz gösterilmiyor sistemsel olarak.