Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kişisel olarak yardımcı olmam için bilgi sahibi olmam gerek . Maalesef bu konu hakkında yeterli bilgiye sahip değilim ve sizi yanlış yönlendirmek istemem.
Lakin eğer BTK bir sorun olmadığını dile getiriyor, Turkcell kullandığınızda bir sıkıntı olmadığını belirtiyorsanız, sorunun tek muhattabı olarak Türk Telekom gözüküyor.
Anlattıklarınıza göre sorun telefon veya BTK dan değil, Türk Telekom dan kaynaklanıyor gibi gözüküyor.
Bu durumda sorunu Türk Telekom la çözmeniz , çağrı merkezi yardımcı olamıyorsa daha üst mevkideki kişilerle görüşme talebinde bulunmanız veya Türk Telekom İl/İlçe Müdürlüklerine giderek teknik destek almanız gerekiyor.
Size en fazla bu kadar yardımcı olabiliyorum. Kusura bakmayın
Sorunu Türk Telekom la çözmeniz , çağrı merkezi yardımcı olamıyorsa daha üst mevkideki kişilerle görüşme talebinde bulunmanız veya Türk Telekom İl/İlçe Müdürlüklerine giderek teknik destek almanız gerekiyor.
Kısaca sonuna kadar zorlayın. Sizinle görüşen kişilerin teknik bilgileri zayıf olduğunu ve hizmet veremiyoruz diyip kestirip attıklarını düşünüyorum.
Dediğim gibi sonuna kadar gitmeniz şahsi fikrimce size sorunun çözümünü getirecektir.
Kilit ekranında sabit bildirimler görünüyor lakin Ana ekranda durum sendeki gibi.
Sebebi ise Telefonun sol üst köşesi saat için ayrılmış bölme olduğundan bildirimler kısa süreli orada gösterilip ardından yeniden saat gösteriliyor. İlerleyen güncellemelerle bu sorunu çözerler mi bir fikrim yok.
Lakin kilit ekranında görünmesi benim için yeterli oluyor
Ben Vodafone Babam ise Turkcell li , İkimizde de Pocophone F1 var ve İki cihazda da 4G yazıyor ve bu telefonun standartı yani normali. Anormal bir durum yok diyr düşünüyorum hocam
Ben turkcell kullandım 4g + yazıyordu bunlarda ise yazmıyor sorun bu kadar basit olsa çözülürdü zaten yani türk telekom bizim telefonumuzu görmüyor bu yüzdende cihaz 4.5 g desteği alamıyor
Ben turkcell kullandım 4g + yazıyordu bunlarda ise yazmıyor sorun bu kadar basit olsa çözülürdü zaten yani türk telekom bizim telefonumuzu görmüyor bu yüzdende cihaz 4.5 g desteği alamıyor
Ben sizin sorununuzun bu olduğunu belirtmedim , arkadaş (Blackndark) yukarıda 4G yazınca 4.5 G hizmeti alamadığını düşünmüş. Bu mesajım onun içindi zaten alıntıladığım mesajda kendisine ait.
Ben turkcell kullandım 4g + yazıyordu bunlarda ise yazmıyor sorun bu kadar basit olsa çözülürdü zaten yani türk telekom bizim telefonumuzu görmüyor bu yüzdende cihaz 4.5 g desteği alamıyor
Size tek ve şiddetli önerim
Sorunu Türk Telekom la çözmeniz , çağrı merkezi yardımcı olamıyorsa daha üst mevkideki kişilerle görüşme talebinde bulunmanız veya Türk Telekom İl/İlçe Müdürlüklerine giderek teknik destek almanız gerekiyor.
Kısaca sonuna kadar zorlayın. Sizinle görüşen kişilerin teknik bilgileri zayıf olduğunu ve hizmet veremiyoruz diyip kestirip attıklarını düşünüyorum.
Dediğim gibi sonuna kadar gitmeniz şahsi fikrimce size sorunun çözümünü getirecektir.
Ben sizin sorununuzun bu olduğunu belirtmedim , arkadaş (Blackndark) yukarıda 4G yazınca 4.5 G hizmeti alamadığını düşünmüş. Bu mesajım onun içindi zaten alıntıladığım mesajda kendisine ait.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Size tek ve şiddetli önerim
Sorunu Türk Telekom la çözmeniz , çağrı merkezi yardımcı olamıyorsa daha üst mevkideki kişilerle görüşme talebinde bulunmanız veya Türk Telekom İl/İlçe Müdürlüklerine giderek teknik destek almanız gerekiyor.
Kısaca sonuna kadar zorlayın. Sizinle görüşen kişilerin teknik bilgileri zayıf olduğunu ve hizmet veremiyoruz diyip kestirip attıklarını düşünüyorum.
Dediğim gibi sonuna kadar gitmeniz şahsi fikrimce size sorunun çözümünü getirecektir.
Tamam işte hocam Turkcell de böyle bir sorun yaşamadığınızı ve BTK da telefonunuzun durumu ile ilgili bir sorun olmadığını belirttiklerini ifade ettiğinizden sorununuz Türk Telekom ile ilgili olduğu sonucu ortaya çıkıyor .
Size dediğim gibi , görüştüğünüz kişi yeterli teknik bilgiye sahip olmadığından hizmet veremiyoruz diyip kestirip attığını düşünüyorum.
Bundan ötürü size şiddetli ve tek tavsiyem şudur :
Sorunu Türk Telekom la çözmeniz ,
Eğer Çağrı merkezi yardımcı olamıyorsa daha üst mevkideki kişilerle görüşme talebinde bulunmanız veya
Türk Telekom İl/İlçe Müdürlüklerine giderek teknik destek almanız gerekiyor.
Dediğim gibi sonuna kadar gitmeniz şahsi fikrimce size sorunun çözümünü getirecektir.
Olması gereken bu zaten hocam. dnzmhr11 'in Türk Telekom ile görüşmesi
Eğer Çağrı merkezi yardımcı olamıyorsa daha üst mevkideki kişilerle görüşme talebinde bulunması veya
Türk Telekom İl/İlçe Müdürlüklerine giderek teknik destek alması gerekiyor.
Yeterli teknik bilgiye sahip olmayan kişilerin azizliğine uğradığını düşünüyorum :/
Sıkıntıyı yaşayan arkadaş Cimer e yani cumhur başkanlığı şikayet hattına veya internetten şikayette bulunursa türk Telekom konuya çözüm bulur yoksa işi çok zor