Yardım Pc yi yükseltmek için ne yapmalı?

KaanCK

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan Çabuk
Cihazım
Redmi Note 9S
Meslek
Yazarlık/Editörlük
Yaş
24
Konum
Türkiye
Katılım
29 Kasım 2020
Konular
30
Mesajlar
239
Tepkime puanı
122
Puanları
58
Eski ama i7 olması daha iyi olur diye düşündüm 750 TL i7 3770 buldum linkini bırakıyorum araştırıp daha uyguna bulabilirseniz alın.

Ssd olarak Samsung almak zorunda değilsiniz attığım linkte 240 gb 239 TL.
Eger sizin için 240gb depolama alanı yeterliyse işiniz için alın kullanın.
Attığınız SSD kronik sorunlu. Kon sahibinin bu konularda daha bilgili forumlara yazmasını öneririm.
 

Sametcanblg

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Samet
Cihazım
Huawei p40 lite
Meslek
öğrenci
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
28 Kasım 2018
Konular
8
Mesajlar
42
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Eski ama i7 olması daha iyi olur diye düşündüm 750 TL i7 3770 buldum linkini bırakıyorum araştırıp daha uyguna bulabilirseniz alın.

Ssd olarak Samsung almak zorunda değilsiniz attığım linkte 240 gb 239 TL.
Eger sizin için 240gb depolama alanı yeterliyse işiniz için alın kullanın.
Hocam işlemciyi attığınız site güvenilir midir? Fiyatı uygun geldi teşekkürler araştırma için, ssd olarakda Samsung en iyisi diye biliyorum ama fazla fark yoksa diğer markalarada yönelenebilir neden olmasın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Attığınız SSD kronik sorunlu. Kon sahibinin bu konularda daha bilgili forumlara yazmasını öneririm.
Hocam ben bütün sorunlarımı telefon pc bu forumdan çözüyorum öneri için saolun ama hem üyeliğim yok hemde güveniyorum buraya :) :)
 

talhacker

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi 13T
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2019
Konular
21
Mesajlar
1.621
Çözümler
7
Tepkime puanı
1.999
Puanları
138
Attığınız SSD kronik sorunlu. Kon sahibinin bu konularda daha bilgili forumlara yazmasını öneririm.
Nedir kronik sorunu? ben evde 2 bilgisayarımdada kullanıyorum ne iş nede oyunlarda sorun çıkarmadı + 2 arkadaşımdada var bu ssd onlarda kullanıyor.
Markaciligi bırakalım İnternet yorumlarına bakarsak herşey kronik sorunlu mesela bu foruma bakarsak xiaomi komple kronik sorunlu nerden tutarsan elinde kalır diyebilirmiyiz?
Google "Samsung ssd sorunu" yazın araştırın o zaman samsungda kronik sorunlu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam işlemciyi attığınız site güvenilir midir? Fiyatı uygun geldi teşekkürler araştırma için, ssd olarakda Samsung en iyisi diye biliyorum ama fazla fark yoksa diğer markalarada yönelenebilir neden olmasın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam ben bütün sorunlarımı telefon pc bu forumdan çözüyorum öneri için saolun ama hem üyeliğim yok hemde güveniyorum buraya :) :)
İşlemciyi attığım siteyi sizde bir araştırın tabi ama gördüğüm kadarıyla 2005 yılından beri faaliyeti var googledan baktığımda.
Ssd konusunda markaya takılmayın bütçenize uygun bi ssd alın Samsung şart değil teknoloji şans işidir her markada bazı üretim serisi partlari sorunlu çıkabilir size denk gelebilir her markadan bi şikayet her kafadan bi ses var kısaca.
 
Son düzenleme:

Sametcanblg

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Samet
Cihazım
Huawei p40 lite
Meslek
öğrenci
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
28 Kasım 2018
Konular
8
Mesajlar
42
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Nedir kronik sorunu? ben evde 2 bilgisayarımdada kullanıyorum ne iş nede oyunlarda sorun çıkarmadı + 2 arkadaşımdada var bu ssd onlarda kullanıyor.
Markaciligi bırakalım İnternet yorumlarına bakarsak herşey kronik sorunlu mesela bu foruma bakarsak xiaomi komple kronik sorunlu nerden tutarsan elinde kalır diyebilirmiyiz?
Google "Samsung ssd sorunu" yazın araştırın o zaman samsungda kronik sorunlu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


İşlemciyi attığım siteyi sizde bir araştırın tabi ama gördüğüm kadarıyla 2005 yılından beri faaliyeti var googledan baktığımda.
Ssd konusunda markaya takılmayın bütçenize uygun bi ssd alın Samsung şart değil teknoloji şans işidir her markada bazı üretim serisi partlari sorunlu çıkabilir size denk gelebilir her markadan bi şikayet her kafadan bi ses var kısaca.
Anladım son kez anakartıma bakabilirmisiniz ben kendi araştırmalarım sonucunda i7 3770 uyumlu görüyorum ama sorun çıkmaması açısından, daha önceden kendim işlemciye termal macun tazelemiştim biliyorum sökmeyi direk tak çalıştır oluyor değil mi bilgisayarcı götürmeme gerek yok diye düşünüyorum?
 

KaanCK

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan Çabuk
Cihazım
Redmi Note 9S
Meslek
Yazarlık/Editörlük
Yaş
24
Konum
Türkiye
Katılım
29 Kasım 2020
Konular
30
Mesajlar
239
Tepkime puanı
122
Puanları
58
Nedir kronik sorunu? ben evde 2 bilgisayarımdada kullanıyorum ne iş nede oyunlarda sorun çıkarmadı + 2 arkadaşımdada var bu ssd onlarda kullanıyor.
Markaciligi bırakalım İnternet yorumlarına bakarsak herşey kronik sorunlu mesela bu foruma bakarsak xiaomi komple kronik sorunlu nerden tutarsan elinde kalır diyebilirmiyiz?
Google "Samsung ssd sorunu" yazın araştırın o zaman samsungda kronik sorunlu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


İşlemciyi attığım siteyi sizde bir araştırın tabi ama gördüğüm kadarıyla 2005 yılından beri faaliyeti var googledan baktığımda.
Ssd konusunda markaya takılmayın bütçenize uygun bi ssd alın Samsung şart değil teknoloji şans işidir her markada bazı üretim serisi partlari sorunlu çıkabilir size denk gelebilir her markadan bi şikayet her kafadan bi ses var kısaca.
Kronik sorunlu demek çoğu veya hepsi sorunlu olan ürün demektir. Az araştırmanızı öneririm.
 

Kazgangap

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Mi 9T (Davinci)
Konum
Ana Beyit Mezarlığı
Katılım
6 Mayıs 2020
Konular
44
Mesajlar
1.029
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.267
Puanları
138
Kronik sorunlu demek çoğu veya hepsi sorunlu olan ürün demektir. Az araştırmanızı öneririm.
Hocam iddianız eksik.Talha hocam doğru diyor mesela redmi note 7/8 kronik çöpe atalım o zaman.
Fikrimi yineliyorum para biriktirip yenisini almak ölü yatırımdan daha iyidir.
 

KaanCK

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan Çabuk
Cihazım
Redmi Note 9S
Meslek
Yazarlık/Editörlük
Yaş
24
Konum
Türkiye
Katılım
29 Kasım 2020
Konular
30
Mesajlar
239
Tepkime puanı
122
Puanları
58
Hocam iddianız eksik.Talha hocam doğru diyor mesela redmi note 7/8 kronik çöpe atalım o zaman.
Fikrimi yineliyorum para biriktirip yenisini almak ölü yatırımdan daha iyidir.
Hocam almadan önce bir kişi araştırmış ise kronik sorunlu olduğunu bilir ve ona göre alır. Ona göre aldıysa yapacak bir şey yok. Hangi donanım forumuna sorarsanız sorun hepsi aynı cevabı verecektir. Onun dışında JamesDonkeyin LE olmayan modelini alabilirsiniz.
 

talhacker

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi 13T
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2019
Konular
21
Mesajlar
1.621
Çözümler
7
Tepkime puanı
1.999
Puanları
138
Anladım son kez anakartıma bakabilirmisiniz ben kendi araştırmalarım sonucunda i7 3770 uyumlu görüyorum ama sorun çıkmaması açısından, daha önceden kendim işlemciye termal macun tazelemiştim biliyorum sökmeyi direk tak çalıştır oluyor değil mi bilgisayarcı götürmeme gerek yok diye düşünüyorum?
Evet anakartınız i7 3770 ile uyumlu aynı şekilde macun yenileyip tak çalıştır kullanabilirsiniz.
Kazgangap
Arkadaşımız elindeki pcye eklemeler yapıp tekstil programım sorunsuz çalışsın yeter yüksek performans istemiyorum dediği için 1000 TL harcama ile işini görmek istiyor böyle daha mutlu olucagi için bende o şekilde yönlendirdim. 2000 TL cebimde kalsın istiyor hocam yapacak bişey yok :)
 

Eyüp Batuhan

M.K. Atatürk
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eyüp Batuhan
Cihazım
Mi 10T
Konum
Balıkesir
Katılım
6 Nisan 2019
Konular
78
Mesajlar
3.424
Çözümler
9
Tepkime puanı
5.994
Puanları
238
Hocam 1500 lira ile o sistem zor adam olur. Hele ki şu pahalılıkta çok sıkıntı, ekran kartlarının artması gereksiz işlemci fiyatlarını da arttırdı. Yeni anakart almanız da RAM'leri çöp etmenize yol açacak. JD de kronik sorunlu bir SSD ayrıca. Tavsiyem sisteminizi satmanız ve yeni bir sistem kurmanız 2. el ekran kartıyla.
 

talhacker

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi 13T
Yaş
28
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2019
Konular
21
Mesajlar
1.621
Çözümler
7
Tepkime puanı
1.999
Puanları
138
Hocam almadan önce bir kişi araştırmış ise kronik sorunlu olduğunu bilir ve ona göre alır. Ona göre aldıysa yapacak bir şey yok. Hangi donanım forumuna sorarsanız sorun hepsi aynı cevabı verecektir. Onun dışında JamesDonkeyin LE olmayan modelini alabilirsiniz.
Ben o donanım forumlarini biliyorum hocam ssd alicam dersin hepsi Samsung önerir. Kasa alicam dersin coolor master kasalar önerir dark marka kasaya öcü gibi bakarlar.
Ekran kartı alicam desen gider asus rog strix serisi önerir ama asus tuf ve dual serisini önermem almayın derler.
Kisaca her parçaya aynı şeyi yapar gider en pahalı ürünleri tavsiye edip kendini bilgisayarci sanarlar :D
2 3 tane bilgisi olmayan adamın şikayetini görüp kafasına göre markayı veya seriyi kötüler durur.
Yabancı YouTube kanalında asus rx5700 tuf ekran kartı incelemesinde 100 derece üstüne çıkıyor dedi adam ben o kartı aldım mesela oyunda %100 yük altında 75 dereceyi geçmedi.
Herseyin özeti kronik sorunculari boşverin kendiniz alıp tecrübe edin sorun mu çıktı ver iadeyi gitsin.
 
Üst Alt