Soru Note 9 Pro iade süreci.

aliceylan1981

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
mi max 2
Konum
manisa
Katılım
24 Şubat 2018
Konular
5
Mesajlar
34
Tepkime puanı
15
Puanları
8
Beyler. 5 gün önce aldık cihazı. Arka kamera camı elimde kaldı. Toz giriyor. Önceki konuda da belirttiğim gibi. Müdahale etmeme kararı alıp iade yoluna gideceğim.
Satın aldığım dükkanı aradım. Tabi doğal olarak servise yollayip iade kararı yapalım diyor. THHH' ye baş vursam aldığım yere iade aldırtmak gibi bir baskı yapıyor. Doğrudan Xiaomi veya Evofone'ye değil. Aldığım yer de tanıdık. Ne yapsam bilemedim. Önerinizi bekliyorum.
 

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.202
Mesajlar
9.615
Çözümler
22
Tepkime puanı
13.515
Puanları
438
Aldığın yere git iade etmek istediğini söyle iade için servis falan derse servise göndermek yerine thh başvururum daha kolay dersin
 
Oyla:

aliceylan1981

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
mi max 2
Konum
manisa
Katılım
24 Şubat 2018
Konular
5
Mesajlar
34
Tepkime puanı
15
Puanları
8
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
THHH görüşüm. 3 Ay dan fazla süre verdiler. Aldığım yer de Servis iade almaz ise THHH yapalım dedi. Kafam iyice karıştı.
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.202
Mesajlar
9.615
Çözümler
22
Tepkime puanı
13.515
Puanları
438
Oyla:

aslan568

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yaşar
Cihazım
Mi Note 10 Pro
Meslek
tekniker
Yaş
30
Konum
Konya
Katılım
2 Nisan 2016
Konular
33
Mesajlar
2.298
Çözümler
4
Tepkime puanı
1.315
Puanları
188
Hocam en bastan ona bir koruma camı almak gerek kırılmaz cam gibi bişey ben onu aldım taktım sorun yasamıyorum kabada göstermiyo
 
Oyla:

aliceylan1981

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
mi max 2
Konum
manisa
Katılım
24 Şubat 2018
Konular
5
Mesajlar
34
Tepkime puanı
15
Puanları
8
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
KVK izmir' e yollandı. Forumda servis için hiç te iç açıcı şeyler yazmıyor.
İyi tecrubesi olan varmı ?
 
Oyla:

Eyüp Batuhan

M.K. Atatürk
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eyüp Batuhan
Cihazım
Mi 10T
Konum
Balıkesir
Katılım
6 Nisan 2019
Konular
81
Mesajlar
3.448
Çözümler
9
Tepkime puanı
6.053
Puanları
238
KVK izmir' e yollandı. Forumda servis için hiç te iç açıcı şeyler yazmıyor.
İyi tecrubesi olan varmı ?
Belli olmaz hocam, Şikayetvar'ı ziyaret edince hiçbir site iç açıcı gelmez mesela ama kullanıcı yorumlarına baksanız çok güzelmiş dersiniz, iş biraz şansa bakıyor
 
Oyla:

sevimli09

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
mustaovic
Cihazım
mi 9
Yaş
36
Konum
izmir
Katılım
3 Nisan 2020
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Aldığın yere git iade etmek istediğini söyle iade için servis falan derse servise göndermek yerine thh başvururum daha kolay dersin
O iş öyle olmaz dostum Siz sim kartını taktığınızda Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Tüm bilgileriniz gidiyor ve hem garanti süresi hem resmi olarak IMEI kayıt suresi ve kayıt işlemi adınıza başlamış bulunuyor. Yapılması gereken garanti servisine göndermek. Onlar inceler yeni cihaz verir yada tamir eder İade işlemi hakem heyeti kurallarında 3 kere cihazın arızalanması durumunda para iadesi yapılır. Satıcı insaflı ve ise alır garantiye gönderir 300 TL zararla ikinci el olarak satar
 
Oyla:

blackshadow

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
#
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
36
Konum
Istanbul
Katılım
10 Kasım 2019
Konular
22
Mesajlar
416
Çözümler
1
Tepkime puanı
267
Puanları
78
Bu Note 9 serisi ne kadar sorunlu bir seri çıktı ya. Yemin ederim Note 7 Note 8 bu kadar sorunlu değildi.
 
Oyla:

chnekn

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cihan
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Konum
Fransa
Katılım
29 Temmuz 2019
Konular
103
Mesajlar
2.887
Çözümler
16
Tepkime puanı
2.972
Puanları
188
O iş öyle olmaz dostum Siz sim kartını taktığınızda Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Tüm bilgileriniz gidiyor ve hem garanti süresi hem resmi olarak IMEI kayıt suresi ve kayıt işlemi adınıza başlamış bulunuyor. Yapılması gereken garanti servisine göndermek. Onlar inceler yeni cihaz verir yada tamir eder İade işlemi hakem heyeti kurallarında 3 kere cihazın arızalanması durumunda para iadesi yapılır. Satıcı insaflı ve ise alır garantiye gönderir 300 TL zararla ikinci el olarak satar

tüketici.gtb.gov.tr sitesindeki "Ayıplı mal ve hizmetler" belgesinden alıntı yapıyorum.

Satın alınan malın ayıplı çıkması durumunda malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl
içinde tüketicilerin, bedel iadesi, malın ayıpsız misliyle değişimi, ayıp oranında bedel indirimi veya
ücretsiz onarımı isteme hakları vardır. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir. Satıcı
tüketicinin talebini yerine getirmek zorundadır.

Ayıplı mal nedir?

Yine resmi bir pdf den alıntı yapıyorum. (6502 / 8 - 2)

Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.


Konu sahibi için farklı bir hak daha bulunmaktadır.

6502 / 48 - 2

Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma
hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması
yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici,
cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı
değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi
içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
 
Son düzenleme:
Oyla:
Üst Alt