- Adım
- Sinan
- Cihazım
- 13 pro 5g
- Meslek
- Tekniker
- Konum
- Tokat
- Katılım
- 25 Nisan 2021
- Konular
- 105
- Mesajlar
- 819
- Tepkime puanı
- 18
- Puanları
- 0
klona düşmüş imeide çalışmıyor. eski operatör çalışıyordu aynı numara sadece op. değiştiği için şebeke gitmişti.
Çalışıyor denedimYani benim hattım Vodafone idi Netgsm taşıdım yurtdışı cihazda çalışır anladığım kadarıyla
Pasaport kayıtlı telefonlarda çalışmıyor.Nasıl yd cihazlarda çalışıyor müşteri hizmetleri bana btk işe görüşmeler sürüyor şuanda kullanmazsınız dedi
Edevletten imei sorgulayınca imeiniz ne olarak gözüküyor ? İthalat yoluyla kaydedilen imei miÇalışıyor denedim
Pasaport değilde normal şekilde atılan imeili cihazlarda çalışıyor mu acaba ?Pasaport kayıtlı telefonlarda çalışmıyor.
Pasaport değilde normal şekilde imei atılmış yd cihazlarda çalışıyor mu yani ?Netgsm pasaport kayıtlı cihazlarda çalışmıyor kayıtsız telefonlarda çalışıyor
Edevletten imei sorgulayınca imeiniz ne olarak gözüküyor ? İthalat yoluyla kaydedilen imei mi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Pasaport değilde normal şekilde atılan imeili cihazlarda çalışıyor mu acaba ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Pasaport değilde normal şekilde imei atılmış yd cihazlarda çalışıyor mu yani ?
Çalışıyor
Fotoğraf yüklenmemişResimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Bu cihazda çalışır dimi ?
Çalışıyor
ÇalışırResimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Bu cihazda çalışır dimi ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Fotoğraf yüklenmemiş
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Çalışır sorun değil. İstediğin zaman başka operatöre geçiş yapabilirsin, taahhüt falan yok zaten netgsm de. Yalnız geçiş yapacaksan sana verilen sim kartı atma, ileride tekrar geçmek istersen onu kullanırsın yine.Server kayıtlı samsung telefonlarda çalışırmı.İhalat yoluyla kaydedilen imei (vestel imei )
Hattımı netgsm ye taşıyıp memnun kalmassam kaç gün içinde başka operatöre gelebilirim?