Yardım Mustafa Koray Selduman Şikayet

mycity

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Leeco pro 3
Yaş
40
Konum
istanbul
Katılım
4 Aralık 2016
Konular
7
Mesajlar
20
Tepkime puanı
6
Puanları
3
Arkadaşlar merhaba şuan bende @by3kk arkadaşımızın yaşadığı sorunu yaşıyorum MUSTAFA KORAY SELDUMAN'dan Xiomi mi note 2 128 gb telefon satın almak için konuştum bana 8 ay sorunsuz kullanıcağımı söyledi kayıtsız olduğunu söyledi okey tamam dedim telefonu getirdi işyerime kadar geldi buraya kadar herşey sorunsuz ancak ödemesini yaptım gitti sonra arkadaşımı aradım ses gitmiyor dedim kendisine böyle böyle şehir dışına çıkıcaktım çıktım telefon kaldı birgün baya sorunluydu kendisine her sorunu aktardım oneplus 3t vereyim dedi yada diğer modellerden ben çizik telefon asla almam bunu biliyor kendisi bu yüzden sanırım titiz davranıyor diye düşündüm sonra geldi oneplus 3 getirmiş göstermeye birde kardeşime zuk z2 pro alıcaktım onuda getirmiş ben zuk 2 pro sıfırmı dedim evet dedi inceledim telefon 2. eldi ha yok seninki 3 gün sonra gelicek dedi o başkasının iyi tamam dedim dün aradım 01/06/2017 tarihinde telefonum noldu dedim bugün gelicem dedi getircem bugün kesin gelicekmi dedim evet dedi iyi tamam dedim bekledim gelmedi aradım açmadı yazdım cevap verdi whatsapp tan telefonlar çok çizik geldi dedi yurt dışından gelen telefonlar sıfır nasıl çizik gelebilirki neyse paramın iadesini istedim ve kendisine hiç bir şekilde ulaşamıyorum mesaj atıyorum cevap vermiyor arıyorum açmıyor son çare buraya yazayım konuyu dedim kendisinden daha öncede alış veriş yaptım ancak bu defa neden böyle bir sorunla uğraşıyorum anlamış değilim.
 

Zenex

Zirveye Doğru
Onursal Yönetici
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baki
Cihazım
OnePlus 7T Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Trabzon
Katılım
15 Ocak 2016
Konular
62
Mesajlar
8.895
Çözümler
10
Tepkime puanı
8.549
Puanları
338
selduman Açıklama bekleniyor.

Forumumuzda satış yapıyorsunuz, bu ve benzeri konularda daha hassas olmanızı dileriz nitekim bu bir hafta içerisinde hakkınızda açılan ikinci şikayet konusu.
 
Son düzenleme:
Oyla:

ultio_23

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
eh işte
Cihazım
note 3
Yaş
37
Konum
istanbul
Katılım
29 Ocak 2017
Konular
2
Mesajlar
16
Tepkime puanı
22
Puanları
3
yine mesai saatleri dışında gelişmiştir olaylar :) satıcının kriterleri de acayip elimde sorunlu cihaz varsa ve ben sıkıntıdaysam senin keyfini bekleyemem.
 
Oyla:

selduman

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Koray
Cihazım
Mi Mix 256gb
Yaş
40
Konum
istanbul
Katılım
9 Nisan 2016
Konular
17
Mesajlar
1.020
Tepkime puanı
254
Puanları
98
insanın yüzüne gülüp arkasından konuşan biriymişsin sen de.

Ayağına hizmet ettiğim, söylediği lafların yarısı yalan olan bir açıklama.

Mi note2 global mağduru olduk imei denemesi yapılmış bir cihazmış ki imei nedeniyle şebeke sıkıntısı olan cihaz. Geri aldım. Doğru.
Oneplus getireceğimi söyledim sıfır ya da çiziksiz doğru, hala da getirebilirim. Ancak kendisi titiz çizik olanları getirecek halim yok.

Temiz cihaz onepus 3t getireceğimi söyledim. Kendisi kabul etti.

Satış - SELDUMAN: Şok fiyatlar Xiaomi mi6 mi mix mi5s plus oneplus 3 3t ZUK Z2 pro edge Leeco Nubia

Kendisi de burada hergün bakıyor, yüzüne de söyledim, zuk z2 pro istiyorsanız 3 güne getiririm. Yarım ağız alacağım diyor ama kesin değil.

Ona getirdiğim zuk z2 pro için ise YAZDIĞI beyanat KOCA BİR YALAN. cihazı görmesi için getirdim müşterinin cihazı o, yazılım atmak için bende olan bir cihaz o cihazı bir gör diye getirdim dedim. Unuttuum kendisine zaten daha önce zuk z2 pro satmıştım.

İADE konusuna gelince, insanlar saniyesinde iade beklemesinler. Müsait maddi durum olunca iadeleri fazlasıyla yaptığımı cümle alem biliyor.
Dakika başı arayıp iade demenin alemi yok.

Gidip 5000tl'ye fautalı cihaz alsanız da sorun çıktığında kimse hiçbir firma anıdna iadeyi geçmiyor.
 
Oyla:

Zenex

Zirveye Doğru
Onursal Yönetici
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baki
Cihazım
OnePlus 7T Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Trabzon
Katılım
15 Ocak 2016
Konular
62
Mesajlar
8.895
Çözümler
10
Tepkime puanı
8.549
Puanları
338
mycity satıcı arkadaş savunmasını yaptı. Beyan ettiğiniz şeylerin kanıtı var mı?

Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

mycity

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Leeco pro 3
Yaş
40
Konum
istanbul
Katılım
4 Aralık 2016
Konular
7
Mesajlar
20
Tepkime puanı
6
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
selduman kendisi burada konuyu açtığımı görünce beni arayıp biraz tartıştıktan sonra 2 mizde yanlış anlaşılmalar sonucu konun bu duruma geldiğini gördük ve paramı iade etti mağduriyetimi giderdi burada konu açmak için biraz acele etmişim.
 
Oyla:

selduman

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Koray
Cihazım
Mi Mix 256gb
Yaş
40
Konum
istanbul
Katılım
9 Nisan 2016
Konular
17
Mesajlar
1.020
Tepkime puanı
254
Puanları
98
Hafta içi mesai saati çok sorun olmuyor, hanım alıştı artık :D

Ahmet'e cihazı gece 22 23 gibi teslim ettim :D salı ya da çarşamba günü. global doannımlı mi note2ler gerçekten sorunlu.


bir sonraki gün gittm geri aldım. o gece de yurtdışından oneplus 3t'ler gelecekti, onları getireyim dedim. Ama ahmet çok titiz. ekranda kılcal çizik olanlar olduğu için 3t ile de değişim yapmadım, bugün 17:21'de de para iadesi yapacağımı whatsapp'tan yazdım (jelatini açılmamış bir sıfır cihazı sattım bugün çünkü 17:15'te) oradan gelen para ile yapacaktım. 18 gibi de bilgisayar başına geçtim para transferi için ama baktım Ahmet konu açmış 16:20 civarı. Sinirlendim haliyle.

Para iadelerinde acele edilmesi gerçekten hoş değil. Bankada tomarla paramız yok. Satılan cihazdan gelen paralar yeni cihaz tedariğine gidiyor. Bu sorunlu xiaomi ve mi note2 global'den ne çektim. Global olanlarda ciddi şebeke sorunu var.

Ahmet iddia edebilir, siz öyle sanabilirsiniz ama bugün bir fare alsanız büyük bir marketten bozuk deseniz para iadesi yapmıyorlar. alalım bunu servise gönderelim. Daha önce gerek fare, gerek usb flash bellek için bizzat yaşadm internette de arayın bulun. Gidip samsung lg garantili bir cihaz alsanız ve iade değişim isteseniz hiçbir firma başımla beraber demez.

Telefon ile müşteri temsilcisi şikayetinizi aldık, ilgili aktarıyoruz der. Karşınızda EVET SÜREKLİ TELEFONU GEREK yoğunluktan GEREK BİLEREK açamadığım durumlar oluyor ama direk muhattabınız olan satıcınız var karşınızda, müşteri temsilcisi yok. Faturalı 2400tl fiyatlı ürünü 1650tl'ye alıp yine de daha fazla hizmet alıyorsunuz ama değerini bilmiyorsunuz. Bu ürünü 2400tl faturalı alsaydınız ve sorunlu çıksaydı hala uğraşıyor olurdunuz.

Kimse bana nereden alırsam alayım, cayma hakkı ile iade edeceğim ya da bozuk çıkan malın parasını satıcı firma ya da şahıs farketmez saniyesinde iade alacak torpilim gücüm var demesin.

Para aidesi için kurumsal büyük küçük farketmez, 3-13 gün içinde yapılır. Bankada herkesin istediği parayı yatıracak param olsa zaten 50 100tl için cihaz satışı yapmazdım.
 
Oyla:
Üst Alt