senin gene iyi ben kurumsal olarak arasla calısıyorum daha öncede mng idi mng kargo subesine götürüp bıraktırdıgım kargoya bile adresden alınma ücreti kesiyordu calısanların zeka seviyesi biraz düşük olunca normal böyle şeyler
geçen günde aras kargoyu haşladım 2 farklı ile gitmesi gereken numune ürünlerim kargo alınmadıgı için gitmedi aradım benim bu gitmeye kargolarımın hesabını kim verecek 2gündür almıyorsunuz dedim o kargolar yarın adreslerine ulasacak yeter ettiniz artık dedim krgolar alındı ertesi gün adrese teslim normalde 3güne anca giderdi yane isteseler cok rahat gönderiyorlar ama işte calısanlar olayı cok etkiliyor kargolarda...
Aslında hocam şöyle bi sistem olacak ;
Kargo şirketi, yeni birini işe alırken, birkaç günlüğüne veya 1 haftalığına kuryelik görevini yaptıracak. Sonra 1 hafta içinde, teslim ettiği veya etmediği alıcılardan rapor alınacak. İşte ne gibi raporlar ; "Kuryenin davranışları nasıldı? Kibarmıydı? Kabamıydı? Adrese teslim edilmediğini görüyoruz. Kurye adresinize geldiğinde siz evdemiydiniz? Yoksa gerçekten evde değilmiydiniz? Evde olmadığınıza dair bi not tarzı bişey bırakılmışmıydı?(bana not bırakıldığını söylediler mesela, bütün apartmanı aradım, kapı önünde bulamayınca. Not falan yok. Hikaye
)" vb. tarzında, kargo bekleyen alıcılardan rapor alınacak. Bi nevi anket de diyebiliriz aslında. Bu geri dönüş raporları ne denli iyi ne denli kötü? Alıcı memnuniyetine göre, işçi alacaklar.
Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi