Yardım Miui Hesabı Silme Sorunu.

osmancan71

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Mi note 10
Meslek
Memur
Katılım
21 Ekim 2014
Konular
28
Mesajlar
1.834
Çözümler
1
Tepkime puanı
938
Puanları
128
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
miui 10
Telefon Modeli
mi note 3
Bootloader Kilidi
Açık
Geçen sene aldığım xiaomi mi note 3 cihazını 6 ay kullandıktan sonra abime vermiştim verirkende miui hesabına dokunmadım hiç kendi açtığım duruyordu 180 id ile başlayan. daha sonra başka marka telefon kullanım 2 hafta önce tekrar xiaomi cihaz aldım ve yeni hesap açtım. Açtığım hesapta e mail de istediği için eski hesabı komple sildim ve az önce abimin telefonda miui hesap şifresi istedi. İptal e tıklayarak geçiyorum fakat ayarlardan girince miui hesaba 180... id li hesabın şifresini istiyor. Eski şifreyi denedim kabul etmedi. Şifremi unuttumu seçtim yeni şifre girdim yine kabul etmedi. Tedbir olarak telefonu yeniden başlatmak hiç dedim ama yeniden başlatma yada sıfırlama gibi bi durum olursa sıkıntı yaşar mıyım bu konuda. Forumda bu tarz bi tecrübe yaşandımı?

bl kilidini açmıştım verirken kapadım mı hatırlamıyorum.
 

archesm

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mesut
Cihazım
Mİ 9T Pro
Konum
istanbul
Katılım
26 Ağustos 2017
Konular
618
Mesajlar
6.335
Çözümler
27
Tepkime puanı
13.240
Puanları
438
Şuan için bir sıkıntı yaşanmaz fakat telefonu sıfırladınız da yeni kurulum yaparken Mi hesap şifresi isteyeceği için oturum açamazsınız,kurulum yapamazsınız.
ki adrese giriş yaparak Şifrenizi değiştirmelisiniz.
 
Oyla:

osmancan71

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Mi note 10
Meslek
Memur
Katılım
21 Ekim 2014
Konular
28
Mesajlar
1.834
Çözümler
1
Tepkime puanı
938
Puanları
128
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
sıkıntı burada zaten. hesap şuan yok mesela oraya girebileceğim bi e mail yok olan e mail benim mi9se de kayıtlı. telefon numarasıda yok xiaomi id si ztn hesabı silince gitti
 
Oyla:

osmancan71

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Mi note 10
Meslek
Memur
Katılım
21 Ekim 2014
Konular
28
Mesajlar
1.834
Çözümler
1
Tepkime puanı
938
Puanları
128
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
şöyle söyleyeyim 180.. id numaralı xiaomi hesabı telefon ayarlar kısmında mi hesabı olarak gözüküyor(xiaomi mi note 3). tıklayınca hesaba şifre istiyor ama şifreleride kabul etmiyor. şifre sıfırlamayı deniyorum mail adresini girince mi9se ye kaydettiğim 650... id li hesabının şifresi sıfırlanıyor. telefon numarasını soruyor onda da yine benim telefon numarasını kabul ediyor kabul edip sıfırladığımda ise yine 650 id li mi9se de kayıtlı olanın şifresi sıfırlanıyor.


xiaomi mi note 3 deki 180... id li hesapta e mail olarak benim mail vardı tel no kayıtlı değildi. ordaki e maili 650... id numaralı hesabıma (mi9se) aldım ve sildim o hesabı. diğer telefonda boşa çıktı. şuan telefon kullanılıyor ama bi yeniden başlatma güncelleme yada sıfırlamada ne olur bilmediğim için şimdiden önlem almaya çalışıyorum
 
Oyla:

osmancan71

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Mi note 10
Meslek
Memur
Katılım
21 Ekim 2014
Konular
28
Mesajlar
1.834
Çözümler
1
Tepkime puanı
938
Puanları
128
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6


şöyle bir link buldum akşam deneyeceğim
 
Oyla:

osmancan71

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Mi note 10
Meslek
Memur
Katılım
21 Ekim 2014
Konular
28
Mesajlar
1.834
Çözümler
1
Tepkime puanı
938
Puanları
128
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
güncel
 
Oyla:

osmancan71

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Mi note 10
Meslek
Memur
Katılım
21 Ekim 2014
Konular
28
Mesajlar
1.834
Çözümler
1
Tepkime puanı
938
Puanları
128
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
aldığım cevap bu :D adamlara hesabı sildim mail numara id kalmadı diye mesaj attım yazdıklarına bak. çözenler ne yazdıda bu salakalra çözdüler sorununu merak ediyorum.

Hi,

Thank you for contacting Xiaomi Customer Support and sharing the snapshots. I am Saloni and sorry to know that you forgot your Mi Account password.
Please follow the below mentioned steps for resolution of the same:
Go to our website
Select your language as “English”
Go to “Forgot Password”
Enter your Registered E-mail or phone number click on “next”
Click on “Send”
Enter verification code sent to your phone/E-mail
Click on “next” and reset the password

OR

Go to our website
Select your language as “English”
Go to “Forgot Password”
Enter your Registered E-mail
Tap on Not working
Verify your Email ID by tapping on next
Send the code to your Email ID
Verify your Mi Account ID through your Email ID



If you are not able to reset the password with provided steps, then follow below mentioned steps to do Manual Verification of Mi Account:
Please visit the link using PC/laptop
Select "Forgot Password"
Choose the "Reset Password"
Enter your ID of Mi Account
Select "Not Working?"
Select "Manual Verification"
Select "Get Started"
It will appear "Reset Security Question"
Enter the new phone number that will be used to get the verification code
Select "Send"
And wait for 3 working days for the confirmation.
Hope the above information helps you. For any further query, feel free to contact us.
Regards,
Saloni
Xiaomi Customer Support
 
Oyla:
Üst Alt