- Adım
- Zekeriya
- Cihazım
- Note 9 Pro
- Meslek
- Tekniker
- Yaş
- 31
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 13 Şubat 2021
- Konular
- 42
- Mesajlar
- 1.074
- Tepkime puanı
- 605
- Puanları
- 128
AOSP rom da sadece iki tane rom var beğendiğim. OxygenOS ve Evolution X 'dir. Tavsiyede ederim ancak çıkan son sürümlerinde sıkıntılar var.
Ama tercihim kesinlikle Razer den yana çünkü cihazdaki, uygulamalardaki ve oyunlarda ki reklamları engelliyor. Bu yönden bile benim için çok büyük artı. Şarj konusunda da inanılmaz başarılı. Diğer artıları da var yani çok beğenerek kullanıyorum.