MIUI 12 [MIUI 12] [20.7.13] [CLOSED CHINA] Beta [Gecelik]

Çveneburi2

Premium Üye
Premium Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M....
Cihazım
Xiaomi 17 Promx
Meslek
Private Driver
Konum
İstanbul
Katılım
10 Ağustos 2017
Konular
45
Mesajlar
2.754
Tepkime puanı
3.489
Puanları
188
Rn8e çıksada yüklesek hocam Gsi veya port romlar fayda etmiyor
Yakındır hocam biraz sabır, miuproya 1 yıllık aboneliği olan biri olarak söylüyorum belki de stock miui 12 olarak devam edebilirim gayet akıcı

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 

StreX

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Cihazım
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Konum
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
241
Mesajlar
9.770
Tepkime puanı
10.500
Puanları
338
Keşke bizede gelse
Hocam bir laf var ya hevesi kursağında kalmak diye şuan onu yaşıyorum :).Gelip gelmemesi umrumda değil açıkçası eu.stabil yüklüyorum şuan uzun süre kullanmayı düşünüyorum
 

aliasaf

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bilinmiyor
Cihazım
Bilinmiyor
Konum
Bilinmiyor
Katılım
17 Aralık 2019
Konular
125
Mesajlar
2.017
Tepkime puanı
3.208
Puanları
188
Hocam bir laf var ya hevesi kursağında kalmak diye şuan onu yaşıyorum :).Gelip gelmemesi umrumda değil açıkçası eu.stabil yüklüyorum şuan uzun süre kullanmayı düşünüyorum
Aynen öyle hocam karşımda Miui 12 Beta yiyorlar benimde ağzım sulanıyor baka kalıyorum öyle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bir laf var ya hevesi kursağında kalmak diye şuan onu yaşıyorum :).Gelip gelmemesi umrumda değil açıkçası eu.stabil yüklüyorum şuan uzun süre kullanmayı düşünüyorum
MiRoom betadan memnundunuz hocam nolduda eu stabil yüklüyorsunuz
 

StreX

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Cihazım
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Konum
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
241
Mesajlar
9.770
Tepkime puanı
10.500
Puanları
338
Aynen öyle hocam karşımda Miui 12 Beta yiyorlar benimde ağzım sulanıyor baka kalıyorum öyle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


MiRoom betadan memnundunuz hocam nolduda eu stabil yüklüyorsunuz
Hocam aosp roma geçtim sonra sıkıntılı olunca eu.stabil hiç kurmamıştım onu deneyim diye geçtim yoksa memnundum
 

StreX

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Cihazım
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Konum
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
241
Mesajlar
9.770
Tepkime puanı
10.500
Puanları
338
Eu beta'nın yeni güncellemesi gün içinde diğer cihazlar için gelir mi ? Sadece 10 tane cihaz için güncelleme vermişler.
Verilecektir hocam :) parça parça güncelleme vermez eu,farklı yerlere yazmanıza gerek yoktu,öğleden sonraya gelir
 
Üst