- Adım
- Yüksel Erdem
- Cihazım
- Redmi Note 8Pro
- Yaş
- 37
- Konum
- Kocaeli
- Katılım
- 12 Aralık 2019
- Konular
- 17
- Mesajlar
- 57
- Tepkime puanı
- 7
- Puanları
- 8
Merhaba,
01.12.2019 tarihinde migrostan xiaomi türkiye garantili ibaresini gördüğüm gönül rahatlığı ile aldığım redmi note 8 pro ile ilgili olarak kafamda sorun işaretleri oluştu.
Bildiğim kadarı ile "Türkiye Garantili" ibaresi resmi distiribütör ile aynı anlamda yani yetkili servis garantisi altında demekti.
Migrosta bazı cihaz kutularında "Ritzy" "Delta" gibi ibareler yer alıyor bunlar itlahalatçı firma garantili anlamına geliyor diye biliyorum. Yani kişi isterse o cihazı isterse diğer cihazı alsın tercih sebebi.
Benim aldığım Türkiye Garantili yazan kutulu cihazı aldım.(resim ekledim) Garanti belgesinin üzerinde de xiaomi türkiye garantili yazıyor, içinde migros kaşe imza var.
Şimdi mi
saygılar.
01.12.2019 tarihinde migrostan xiaomi türkiye garantili ibaresini gördüğüm gönül rahatlığı ile aldığım redmi note 8 pro ile ilgili olarak kafamda sorun işaretleri oluştu.
Bildiğim kadarı ile "Türkiye Garantili" ibaresi resmi distiribütör ile aynı anlamda yani yetkili servis garantisi altında demekti.
Migrosta bazı cihaz kutularında "Ritzy" "Delta" gibi ibareler yer alıyor bunlar itlahalatçı firma garantili anlamına geliyor diye biliyorum. Yani kişi isterse o cihazı isterse diğer cihazı alsın tercih sebebi.
Benim aldığım Türkiye Garantili yazan kutulu cihazı aldım.(resim ekledim) Garanti belgesinin üzerinde de xiaomi türkiye garantili yazıyor, içinde migros kaşe imza var.
Şimdi mi
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
sitesinde yetkili servis olarak "Genpa, Evofone ve Ouno" yazmakta. Migors Türkiye Garantili Cihaz satarak beni ve bir çok kişiyi kandırdı mı? Yoksa muhattabımız kim bilemiyorum.? Konu hakkında bilgisi olanların aydınlatmasını rica ediyorum.saygılar.