Sohbet mi5s ghost screen için evo yolunda

mfurkant1998

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Mi 5S & Mi A3
Meslek
Öğrenci
Yaş
26
Konum
Osmaniye
Katılım
28 Ağustos 2017
Konular
6
Mesajlar
72
Tepkime puanı
23
Puanları
8
Bence de az öyle duruyor, ama insanın gördükçe sinirini bozan bir sorun, bakalım hepsiburada malının arkasında duruyor mu evo ya rağmen bir etkisi olacak mı? Olmazsa uğraşır bir şekilde paramızı alırız üstüne para koyup kvk lı mi6 almayı düşünüyorum.
KVKnın farkı nedir acaba? O da aynı değil mi diğerleriyle? Bu arada Mi Note 3 e de bakmanızı tavsiye ederim :)
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
KVKnın farkı nedir acaba? O da aynı değil mi diğerleriyle? Bu arada Mi Note 3 e de bakmanızı tavsiye ederim :)
Kvk müşteri memnuniyeti, ilgi, alaka gibi konularda başka firmalar gibi kullanıcı hatası diyip paragöz bir tavır izlemeden yani şuan gönderdiğim firma evo yerine kvk olsaydı gözüm arkada kalmazdı. Tabi kvk lı cihaz biraz daha pahalı olabiliyor. Mi note 3 e baktım efsane bir cihaz fiyatı da güzel ama mi 6 da aklım kaldı tabi bunlar para iadesi gibi birşey olmadığı sürece hayal :D
 

mfurkant1998

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Mi 5S & Mi A3
Meslek
Öğrenci
Yaş
26
Konum
Osmaniye
Katılım
28 Ağustos 2017
Konular
6
Mesajlar
72
Tepkime puanı
23
Puanları
8
Sanırım biz Mi7 yi bekleyeceğiz Bizim bu para iadesi falan o zamana anca olur
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Merhaba, 31.01.2018 tarihinde gönderimini yapmış olduğum Mi 5S Hepsiburada'dan Evo'ya 13(iş günü olarak 9 iş günü civarında sürdü) gün gibi uzun bir zamanda geçerek sonunda servis macerasına devam ediyor. Hepsiburada tarafından bilgiledirici bir mail geldi ve Evo tarafından da İMEİ ile sorgulama kısmı açıldı. Hepsiburadaya ilettiğim sorumu da gerektiği haliyle Evo kısmına aktardıkları görünüyor. Yeni gelişmeler geldikçe paylaşmaya devam edeceğim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

umutchatin

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Mi9
Meslek
Bilişim
Yaş
33
Konum
Antalya
Katılım
30 Aralık 2016
Konular
37
Mesajlar
445
Tepkime puanı
164
Puanları
58
Merhaba, 31.01.2018 tarihinde gönderimini yapmış olduğum Mi 5S Hepsiburada'dan Evo'ya 13(iş günü olarak 9 iş günü civarında sürdü) gün gibi uzun bir zamanda geçerek sonunda servis macerasına devam ediyor. Hepsiburada tarafından bilgiledirici bir mail geldi ve Evo tarafından da İMEİ ile sorgulama kısmı açıldı. Hepsiburadaya ilettiğim sorumu da gerektiği haliyle Evo kısmına aktardıkları görünüyor. Yeni gelişmeler geldikçe paylaşmaya devam edeceğim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Bizler için de emsal olmuş konu hb üzerinden servise göndermeniz artı olacaktır diye düşünüyorum en azından hb sizin adınıza hakkınızı savunur umarım bende mi5s almıştım jdi çıktı sorun yaşamadım ikinci el olarak verdim mi6 aldım yine sorunsuz ama elektronik şans işi resmen babama aldığım mi a1 de çağrı geç gidiyor...
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Bizler için de emsal olmuş konu hb üzerinden servise göndermeniz artı olacaktır diye düşünüyorum en azından hb sizin adınıza hakkınızı savunur umarım bende mi5s almıştım jdi çıktı sorun yaşamadım ikinci el olarak verdim mi6 aldım yine sorunsuz ama elektronik şans işi resmen babama aldığım mi a1 de çağrı geç gidiyor...
Evet teknoloji şans işi, benim de şanslı olduğum söylenemez :) bakalım servis konusunda ne kadar şanslı olacağız. Evo gibi onlarca olumsuz yorum almış bir firmaya bütün prosedürler tamamlanarak gönderilen bir cihazı kullanıcı hatası diyip başlarından mı savacaklar, yoksa gerektiği gibi özenle onarımı mı yapacaklar?
[doublepost=1520307690,1518678283][/doublepost]Uzun bir zamandan sonra yeniden merhaba, Mİ5s'in Evo yolundaki serüveni yeni gelişmeler ile devam ediyor. En son Hepsiburada'ya gönderimini yaptığım cihazımın Evo'ya aktarıldığını ve servis işlemine orada devam edildiğini aktarmıştım. Cihaz Evo'ya aktarıldıktan sonra yaklaşık 15 iş günü boyunca cihaza hiçbir işlem yapılmadı, sadece "teknisyene atandı" ibaresi sorgulama sayfasında yer alıyordu. Bu süre zarfında Hepsiburada tarafından sürekli bilgilendirildim, yaklaşık her 3 günde bir mail ile servis süreci bilgilerini aldım. Cihaza 15 iş günü boyunca hiçbir işlem yapılmadığı için Hepsiburada tarafından ürünümün "özel takibe" alındığı bilgilendirilmesi yapıldı. Bu mailden yaklaşık 1 gün sonra Evo servis sorgulama sayfasında yapılan işlem bölümünde "Kalibrasyonları yapıldı, belirtilen arızaya rastlanılmadı" ibaresi yer almaya başladı. Bunu gördükten sonra hemen Hepsiburada'yı arayarak bilgi aldım. Verilen bilgide, cihazın servisten Hepsiburada bünyesine geçtikten sonrada kontrol edilerek tarafıma gönderildiğini herhangi bir sorun görüldüğünde servise tekrar gönderimi yapılacağı, bu konuda hiçbir endişemin olmaması gerektiği bildirildi. Hepsiburada'nın bu rahatlatıcı ve ilgili tutumu iyi ki direk Evo'ya cihazı göndermedim dedirtti.Daha sonra sadece arama ile yetinmeyerek Hepsiburada müşteri hizmetlerine sorunumu bir kez daha açık bir dille anlatan, cihazın sorunu giderilmeden gönderiminin yapılmasını istemediğimi ve böyle bir şey olursa tekrar tekrar gönderimini yapacağımı belirten bir mail gönderdim. Şuan için durum böyle 1 ayı aşkın süredir cihazım yok ve sorun çözülene kadar benim de geri adım atmaya niyetim yok. Yine gelişmeler oldukça aktarmaya devam edeceğim ve en sonunda da bütün işlemleri bir araya toplayan bilgilendirici bir blog ile aynı sorundan muzdarip arkadaşlara yol göstermeye çalışcağım.
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Alıntısıa.PNG
    Ekran Alıntısıa.PNG
    49,8 KB · Görüntüleme: 57
  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    69,8 KB · Görüntüleme: 54

aklidenqesibozuk

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
ismet
Cihazım
mi5 prime
Konum
nevşehir
Katılım
9 Ocak 2018
Konular
0
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
arkadaşlar merhaba.

bende sizin gibi mi5 prime 64gb telefonumu dokunmatik algılamaması yüzünden hepsiburada.com üzerinden evo'ya gönderdim. 20 iş günü yani telefon 1 ay sonra hiç bi sorun bulunamaması üzerine tekrar geldi. sorunu bulamamalarını geçtim. gönderdiğim telefonum mi5 prime 64gb servisten gelen telefon mi5 32gb yalnız imei numarası aynı görünce şok oldum. hemen hepsiburada'yı aradım tabi bu arada 2 hafta geçti telefona dokunmadım. tekrardan göndermemi istediler 8 martta tekrar gönderdim. açıklayıcı bir şekildede yazdım ayrıca içerisinede not bıraktım durum böyle böyle diye. bugün tekrar aynı telefon geldi değişim felan yok. hepsiburada.com'u aradım ilgileneceklerini söylediler yine. evo'yu aradım ilk gönderimde sadece bilgisayar ortmında bakılmıştır hiç bi şekilde oynama yapılmamıştır bizlik bir durum yok dediler şaka gibi. evo pişmanlıktır arkadaşlar. üstüne bide teknoloji şanssızlığım gelince yaklaşık 3 aydır telefonu kullanamıyorum aldığıma pişman oldum. son kez göndermeyi düşünüyorum. yine aynısı olursa tek çare hakem heyeti tüketici mahkemesi ne gerekiyorsa yapacam insanları salak yerine koymamayı öğrensinler. bu durumun peşini bırakmayacam. benim başıma gelen aklınızda blunsun arkadaşlar. iyi günler.
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
arkadaşlar merhaba.

bende sizin gibi mi5 prime 64gb telefonumu dokunmatik algılamaması yüzünden hepsiburada.com üzerinden evo'ya gönderdim. 20 iş günü yani telefon 1 ay sonra hiç bi sorun bulunamaması üzerine tekrar geldi. sorunu bulamamalarını geçtim. gönderdiğim telefonum mi5 prime 64gb servisten gelen telefon mi5 32gb yalnız imei numarası aynı görünce şok oldum. hemen hepsiburada'yı aradım tabi bu arada 2 hafta geçti telefona dokunmadım. tekrardan göndermemi istediler 8 martta tekrar gönderdim. açıklayıcı bir şekildede yazdım ayrıca içerisinede not bıraktım durum böyle böyle diye. bugün tekrar aynı telefon geldi değişim felan yok. hepsiburada.com'u aradım ilgileneceklerini söylediler yine. evo'yu aradım ilk gönderimde sadece bilgisayar ortmında bakılmıştır hiç bi şekilde oynama yapılmamıştır bizlik bir durum yok dediler şaka gibi. evo pişmanlıktır arkadaşlar. üstüne bide teknoloji şanssızlığım gelince yaklaşık 3 aydır telefonu kullanamıyorum aldığıma pişman oldum. son kez göndermeyi düşünüyorum. yine aynısı olursa tek çare hakem heyeti tüketici mahkemesi ne gerekiyorsa yapacam insanları salak yerine koymamayı öğrensinler. bu durumun peşini bırakmayacam. benim başıma gelen aklınızda blunsun arkadaşlar. iyi günler.

Merhabalar, dediğiniz gibi Evo bence de bulaşılmaması gereken bir kurum. Benim cihazımı da sorun bulunamadı diyerek geri gönderdiler ben almadım ve geri gönderildi. Hepsiburada ile yaptığım yoğun telefon ve mail alışverişi sonucunda para iademi aldım. Hepsiburada müşteriden yana yol izleyen bir kurum o olmazsa bulaşmazdım.
 

qoore

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Yunus
Cihazım
Mi not 2
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
18 Kasım 2017
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
bende mi note 2 telefonumu ghost screenden ve ekrandakı belli belrisiz cizgilelerden dolayı hepsıburadya gonderdım. yaklasık bır hafta sonra evobt benı arayarak cıhazın kasası yamuk dedıler ve kullanımdan kaynaklı ekran hatası oldugu ıcın 1400 tl onarım ucretı ıstedıler bıraz sert cıkıstım telefonu gondermelerını ıstedim. ben gönderirken telefonun kasasında felan yamukluk yoktu sadece kılcal çizikler vardı. umarım telefona bır sey yapmamıslardır evo denen garanti. hepsıburadaya bu durumu anlatmama ragmen bız teknık servıs raporuna karısamayız vs seyler dedıler yarın musterı hızmetlerını tekrar arayacagım .
 

Cb1111-1

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Coşkun
Cihazım
Xiaomi Mi 8lite
Yaş
43
Konum
Ankara
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
247
Tepkime puanı
146
Puanları
58
Mi5s altın rengi hepsiburada evo garantili ürün ve başıma gelenler tüketici hakem heyeti kararı için 6 ay bekledim ve mi 8 lite 4/64 parası kadar iadeyi zorla alıp üzerine ekleyip 6/128 alma maceram...



 
Üst Alt