Sohbet mi5s ghost screen için evo yolunda

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Merhaba arkadaşlar , Hepsiburada üzerinden almış olduğum Xiaomi mi5s cihazımın uzun süredir olan ve artık çekilmez hale gelen ''ghost screen'' sorunu için garantiye gönderme serüvenimi buradan diğer arkadaşlar da fikir edinsin diye paylaşmak istedim.

Cihazı göndermek için ilk olarak Evoyu arayarak prosedür acaba nasıl işliyor diyerek bilgi almak istedim. Evo çağrı merkezini aradım ve dakikalar süren müzik dinletiminden sonra bir bayan çıktı ve pek ilgili olmayan geçiştirici ve tavır ile sitelerinde bulunan cihaz gönderim formu ile kargo ''bana'' ait olacak şekilde gönderilmesini istedi. Ben de bu tavır ve yaklaşımdan pek hoşlanmadığım için Hepsiburada üzerinden göndermek istedim.

Hepsiburada çağrı merkezini aradım, gayet sıcak ve ilgili bir tavır ile sorunumu dinleyip cihaz gönderim raporu hazırlayıp bir kod vererek anlaşmalı oldukları Yurtiçi kargo ile ürünü göndermemi istediler. Cihazımı sıfırladım, tamamen bütün aksesuarları ve cihazı ilk geldiği haline getirdim fotoğraflarını da çektim, cihazımda hiçbir şekilde hasar, çizik, ezik yok.

Kutu içerisine fatura ve sorunumu daha iyi açıklayacak bir de not bıraktım telefonun galeri kısmına da sorunla ilgili fotoğraflar ve videolar da yükledim bunu da notta belittim. Yani sorunumu açıklayacak başka bir yol kalmayacak şekilde açıkladım cihazı da servise gidecek en iyi halde hazırladım.

Daha sonra Yurtiçi kargoyadaki görevliye ürünü inceleterek Hepsiburada gönderim kodu ile teslim ettim. Yurtiçi kargo her zamanki gibi ürünün başına gelebilecek hasarları reddetmek için bir belge imzalattı. El mahkum imzaladık ve gönderimi gerçekleştirdim.

İyi mi yaptım bilmiyorum ama artık sorun çekilmez hale gelmişti. Evo için google da bulunan onca olumsuz yoruma rağmen Hepsiburada'ya güvenerek ürünü yolladım. Gelişmeler oldukça bildirmeye çalışacağım.
 

taylan08

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
taylan
Cihazım
Mİ5S 64
Meslek
öğrenci
Konum
bursa
Katılım
7 Ekim 2014
Konular
19
Mesajlar
336
Tepkime puanı
187
Puanları
58
En iyisini yapmışsınız hocam benimde mi5s imde ghost screen var ancak gönderince kullanabileceğim telefonum olmadığı için yollayamıyorum ancak en müsait zamanda yollayacağım.Konuyu takipteyim hocam bende hepsiburada'dan almıştım ancak faturayı nasıl halletiniz acaba gerçi alışveriş geçmişinde bulunu ancak benim ki kargo kutusuna yapışmıştı ölümüne çıkarırken tabiki yırtıldı attım bende
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
En iyisini yapmışsınız hocam benimde mi5s imde ghost screen var ancak gönderince kullanabileceğim telefonum olmadığı için yollayamıyorum ancak en müsait zamanda yollayacağım.Konuyu takipteyim hocam bende hepsiburada'dan almıştım ancak faturayı nasıl halletiniz acaba gerçi alışveriş geçmişinde bulunu ancak benim ki kargo kutusuna yapışmıştı ölümüne çıkarırken tabiki yırtıldı attım bende
Ben önceden de gönderim için hepsiburada ile görüşmüştüm ancak sizle aynı sebeple yedek cihazım olmadığı için gönderememiştim, kardeşim sağolsun onunkini aldım. Fatura kutuda oluyor bir de mail adresinize de fatura gönderiyorlar hocam oradaki faturayı çıkarıp göndermeniz yeterli
 

XWORK

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
XWorK
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Öğrenci
Konum
Malatya
Katılım
15 Eylül 2017
Konular
15
Mesajlar
748
Tepkime puanı
403
Puanları
78
En iyisini yapmışsınız hocam benimde mi5s imde ghost screen var ancak gönderince kullanabileceğim telefonum olmadığı için yollayamıyorum ancak en müsait zamanda yollayacağım.Konuyu takipteyim hocam bende hepsiburada'dan almıştım ancak faturayı nasıl halletiniz acaba gerçi alışveriş geçmişinde bulunu ancak benim ki kargo kutusuna yapışmıştı ölümüne çıkarırken tabiki yırtıldı attım bende

Mail adresinize e-fatura posta bilgisi gelmesi lazım. Ben öyle faturayı çıkarmıştım
 

bymustafa59

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Xiaomi MI5S
Yaş
26
Konum
Tekirdağ
Katılım
5 Nisan 2017
Konular
0
Mesajlar
41
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Merhaba arkadaşlar , Hepsiburada üzerinden almış olduğum Xiaomi mi5s cihazımın uzun süredir olan ve artık çekilmez hale gelen ''ghost screen'' sorunu için garantiye gönderme serüvenimi buradan diğer arkadaşlar da fikir edinsin diye paylaşmak istedim.

Cihazı göndermek için ilk olarak Evoyu arayarak prosedür acaba nasıl işliyor diyerek bilgi almak istedim. Evo çağrı merkezini aradım ve dakikalar süren müzik dinletiminden sonra bir bayan çıktı ve pek ilgili olmayan geçiştirici ve tavır ile sitelerinde bulunan cihaz gönderim formu ile kargo ''bana'' ait olacak şekilde gönderilmesini istedi. Ben de bu tavır ve yaklaşımdan pek hoşlanmadığım için Hepsiburada üzerinden göndermek istedim.

Hepsiburada çağrı merkezini aradım, gayet sıcak ve ilgili bir tavır ile sorunumu dinleyip cihaz gönderim raporu hazırlayıp bir kod vererek anlaşmalı oldukları Yurtiçi kargo ile ürünü göndermemi istediler. Cihazımı sıfırladım, tamamen bütün aksesuarları ve cihazı ilk geldiği haline getirdim fotoğraflarını da çektim, cihazımda hiçbir şekilde hasar, çizik, ezik yok.

Kutu içerisine fatura ve sorunumu daha iyi açıklayacak bir de not bıraktım telefonun galeri kısmına da sorunla ilgili fotoğraflar ve videolar da yükledim bunu da notta belittim. Yani sorunumu açıklayacak başka bir yol kalmayacak şekilde açıkladım cihazı da servise gidecek en iyi halde hazırladım.

Daha sonra Yurtiçi kargoyadaki görevliye ürünü inceleterek Hepsiburada gönderim kodu ile teslim ettim. Yurtiçi kargo her zamanki gibi ürünün başına gelebilecek hasarları reddetmek için bir belge imzalattı. El mahkum imzaladık ve gönderimi gerçekleştirdim.

İyi mi yaptım bilmiyorum ama artık sorun çekilmez hale gelmişti. Evo için google da bulunan onca olumsuz yoruma rağmen Hepsiburada'ya güvenerek ürünü yolladım. Gelişmeler oldukça bildirmeye çalışacağım.
Hocam bende birkaç ay önce telefonumu ekran kırıldığı için yolaldım 5-6 kere gitti geldi en son pes ettim taktıkları ekran çizik kenarlar açık ışık sızıyor kenarlardan parmak izi çalışmıyor vaziyette kullanıyorum verdiğim parayada yazık kendim telefoncuda yaptırmadım diye bin pişman oldum umarım size aynı sey olmaz ama işleri rezil ötesi yani bilginiz olsun
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Hocam bende birkaç ay önce telefonumu ekran kırıldığı için yolaldım 5-6 kere gitti geldi en son pes ettim taktıkları ekran çizik kenarlar açık ışık sızıyor kenarlardan parmak izi çalışmıyor vaziyette kullanıyorum verdiğim parayada yazık kendim telefoncuda yaptırmadım diye bin pişman oldum umarım size aynı sey olmaz ama işleri rezil ötesi yani bilginiz olsun
Biliyorum hocam hiç olumlu bir yorum görmedim diyebilirim, ama bir denemek istedim, kendim telefona müdahale edebilecek teknik beceriye sahibim ama benim hatam olmayan bir sorun için kendim müdahale etmek istedim, en kötü ihtimal telefona zarar verirler çizerler bozarlar sonra tüketici hakem heyetleri davalar falan uğraşır bir şekilde hakkımızı ararız. Hepsiburada arkamızda olacak mı bunu da görmek istedim.
 

mfurkant1998

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Mi 5S & Mi A3
Meslek
Öğrenci
Yaş
25
Konum
Osmaniye
Katılım
28 Ağustos 2017
Konular
6
Mesajlar
72
Tepkime puanı
23
Puanları
8
Kardeşim aynı sorun bende de var şu an. Ve Xiaomi'ye LG panel kullandığı için çok sinirliyim. 6 ay olmadı daha telefonu alalı, o yüzden yarın göndermeyi düşünüyorum ben de. Telefonumda çizik dahi yok, tertemiz şekilde göndereceğim. Bakalım ne olacak. 6 ay olmadığı için ayıplı mal statüsüne giriyor. Ücret iadesi isteyeceğim. Senin telefonun şu anki durumunu bildirirsen sevinirim :)
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Kardeşim aynı sorun bende de var şu an. Ve Xiaomi'ye LG panel kullandığı için çok sinirliyim. 6 ay olmadı daha telefonu alalı, o yüzden yarın göndermeyi düşünüyorum ben de. Telefonumda çizik dahi yok, tertemiz şekilde göndereceğim. Bakalım ne olacak. 6 ay olmadığı için ayıplı mal statüsüne giriyor. Ücret iadesi isteyeceğim. Senin telefonun şu anki durumunu bildirirsen sevinirim :)
31.01.2018 de gönderi onayı aldım ve kargo kodu verdiler. 03.02.2018 de kargo onlara ulaşmış, bir kaç gün sonra mail yolu ile kutu içerisinde bulunan materyallerin neler olduğunu bildirmem gerektiği aksi halde eksik gelen hiçbir şeyi talep edemeyeceğim söylendi. Şuan farklı bir gelişme yok muhtemelen evo da, değişim olarak değil de arıza olarak gönderdim. geldiği kusursuz hali ile evo ücretsiz tamir işlemini yapar ve sorunsuz olarak cihazım teslim edilirse sorun çıkmaz ama kendilerine onca özenle gönderdiğim sıfır hatalı cihaza bir zarar gelirse uğraşırız. Bakalım ne olacak
 

mfurkant1998

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
Mi 5S & Mi A3
Meslek
Öğrenci
Yaş
25
Konum
Osmaniye
Katılım
28 Ağustos 2017
Konular
6
Mesajlar
72
Tepkime puanı
23
Puanları
8
31.01.2018 de gönderi onayı aldım ve kargo kodu verdiler. 03.02.2018 de kargo onlara ulaşmış, bir kaç gün sonra mail yolu ile kutu içerisinde bulunan materyallerin neler olduğunu bildirmem gerektiği aksi halde eksik gelen hiçbir şeyi talep edemeyeceğim söylendi. Şuan farklı bir gelişme yok muhtemelen evo da, değişim olarak değil de arıza olarak gönderdim. geldiği kusursuz hali ile evo ücretsiz tamir işlemini yapar ve sorunsuz olarak cihazım teslim edilirse sorun çıkmaz ama kendilerine onca özenle gönderdiğim sıfır hatalı cihaza bir zarar gelirse uğraşırız. Bakalım ne olacak
İnşallah uğraştırmazlar. Sıfır hata ile gönderiyoruz bakalım bir sorun bulabilecekler mi. Aslında hiç ama hiç gönderesim yok. Pek de umutlu değilim açıkçası , mahkeme ile uğraştıracaklar gibi duruyor
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
İnşallah uğraştırmazlar. Sıfır hata ile gönderiyoruz bakalım bir sorun bulabilecekler mi. Aslında hiç ama hiç gönderesim yok. Pek de umutlu değilim açıkçası , mahkeme ile uğraştıracaklar gibi duruyor
Bence de az öyle duruyor, ama insanın gördükçe sinirini bozan bir sorun, bakalım hepsiburada malının arkasında duruyor mu evo ya rağmen bir etkisi olacak mı? Olmazsa uğraşır bir şekilde paramızı alırız üstüne para koyup kvk lı mi6 almayı düşünüyorum.
 
Üst Alt