- Adım
- Mahmut
- Cihazım
- Xiaomi Mi Note3
- Konum
- Manavgat
- Katılım
- 23 Ağustos 2017
- Konular
- 40
- Mesajlar
- 592
- Tepkime puanı
- 349
- Puanları
- 78
Merhaba arkadaşlar , Hepsiburada üzerinden almış olduğum Xiaomi mi5s cihazımın uzun süredir olan ve artık çekilmez hale gelen ''ghost screen'' sorunu için garantiye gönderme serüvenimi buradan diğer arkadaşlar da fikir edinsin diye paylaşmak istedim.
Cihazı göndermek için ilk olarak Evoyu arayarak prosedür acaba nasıl işliyor diyerek bilgi almak istedim. Evo çağrı merkezini aradım ve dakikalar süren müzik dinletiminden sonra bir bayan çıktı ve pek ilgili olmayan geçiştirici ve tavır ile sitelerinde bulunan cihaz gönderim formu ile kargo ''bana'' ait olacak şekilde gönderilmesini istedi. Ben de bu tavır ve yaklaşımdan pek hoşlanmadığım için Hepsiburada üzerinden göndermek istedim.
Hepsiburada çağrı merkezini aradım, gayet sıcak ve ilgili bir tavır ile sorunumu dinleyip cihaz gönderim raporu hazırlayıp bir kod vererek anlaşmalı oldukları Yurtiçi kargo ile ürünü göndermemi istediler. Cihazımı sıfırladım, tamamen bütün aksesuarları ve cihazı ilk geldiği haline getirdim fotoğraflarını da çektim, cihazımda hiçbir şekilde hasar, çizik, ezik yok.
Kutu içerisine fatura ve sorunumu daha iyi açıklayacak bir de not bıraktım telefonun galeri kısmına da sorunla ilgili fotoğraflar ve videolar da yükledim bunu da notta belittim. Yani sorunumu açıklayacak başka bir yol kalmayacak şekilde açıkladım cihazı da servise gidecek en iyi halde hazırladım.
Daha sonra Yurtiçi kargoyadaki görevliye ürünü inceleterek Hepsiburada gönderim kodu ile teslim ettim. Yurtiçi kargo her zamanki gibi ürünün başına gelebilecek hasarları reddetmek için bir belge imzalattı. El mahkum imzaladık ve gönderimi gerçekleştirdim.
İyi mi yaptım bilmiyorum ama artık sorun çekilmez hale gelmişti. Evo için google da bulunan onca olumsuz yoruma rağmen Hepsiburada'ya güvenerek ürünü yolladım. Gelişmeler oldukça bildirmeye çalışacağım.
Cihazı göndermek için ilk olarak Evoyu arayarak prosedür acaba nasıl işliyor diyerek bilgi almak istedim. Evo çağrı merkezini aradım ve dakikalar süren müzik dinletiminden sonra bir bayan çıktı ve pek ilgili olmayan geçiştirici ve tavır ile sitelerinde bulunan cihaz gönderim formu ile kargo ''bana'' ait olacak şekilde gönderilmesini istedi. Ben de bu tavır ve yaklaşımdan pek hoşlanmadığım için Hepsiburada üzerinden göndermek istedim.
Hepsiburada çağrı merkezini aradım, gayet sıcak ve ilgili bir tavır ile sorunumu dinleyip cihaz gönderim raporu hazırlayıp bir kod vererek anlaşmalı oldukları Yurtiçi kargo ile ürünü göndermemi istediler. Cihazımı sıfırladım, tamamen bütün aksesuarları ve cihazı ilk geldiği haline getirdim fotoğraflarını da çektim, cihazımda hiçbir şekilde hasar, çizik, ezik yok.
Kutu içerisine fatura ve sorunumu daha iyi açıklayacak bir de not bıraktım telefonun galeri kısmına da sorunla ilgili fotoğraflar ve videolar da yükledim bunu da notta belittim. Yani sorunumu açıklayacak başka bir yol kalmayacak şekilde açıkladım cihazı da servise gidecek en iyi halde hazırladım.
Daha sonra Yurtiçi kargoyadaki görevliye ürünü inceleterek Hepsiburada gönderim kodu ile teslim ettim. Yurtiçi kargo her zamanki gibi ürünün başına gelebilecek hasarları reddetmek için bir belge imzalattı. El mahkum imzaladık ve gönderimi gerçekleştirdim.
İyi mi yaptım bilmiyorum ama artık sorun çekilmez hale gelmişti. Evo için google da bulunan onca olumsuz yoruma rağmen Hepsiburada'ya güvenerek ürünü yolladım. Gelişmeler oldukça bildirmeye çalışacağım.