Çözüldü Mi5'im 3. defa aynı sorundan servise gidecek

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
45
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Herkese selamlar foruma yeni üye oldum.
Geçen sene şubat ayında aldığım Mi5 32gb telefonum bu sene içinde 2 defa açılmama (şarja tepki vermiyor) servise gitti, ve bugün aynı sorun yine karşıma çıktı.
Servise her gittiğimde içerde kavga-dövüş, bağrışan insanlar vardı (örneğin biri yazılımsal problem sebebiyle götürdüğü telefonun servis tarafından bozularak sıvı teması dendiğini iddia ediyordu) internet yorumlarında da çok fazla şikayet var ilgili servis hakkında.
Telefonun değişimini talep etmek istiyorum da başıma bir film getirirler diye çekinmiyor değilim!
Nasıl bir yol izlemeliyim?
Değişim istersem sıfır telefon mu veriyorlar yoksa kullanılıp iade edilmiş telefonlardan mı?
Para iadesi istersem (1100 lira) kesinti oluyor mu?

Merhaba,

Ürününüzü yurtiçi kargo ile servisimize yollayabilirsiniz. Yapılacak inceleme ve testlerden sonra tarafınıza detaylı bilgi verebiliriz. Üründe herhangi bir kullanıcı hatası yoksa ve iade şartlarına uygunsa ürüne fatura bedeli kadar ücret iadesi yapılmaktadır.Diğer konularda karar sizde üründe eğer sıvı temas varsa bazı art niyetli müşterilerimiz kabul etmeyip bağıra çağıra bize iş yaptırmaya çalışmaktadır.Bu gibi durumlarda kesinlikle geri adım atmayıp gerekli olan işlem ne ise o yapılıyor.

Saygılarımızla.
 

procodertr

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
MI 13
Meslek
Yazılımcı
Yaş
33
Konum
Ankara
Katılım
28 Kasım 2016
Konular
23
Mesajlar
491
Tepkime puanı
255
Puanları
78
Merhaba,

Ürününüzü yurtiçi kargo ile servisimize yollayabilirsiniz. Yapılacak inceleme ve testlerden sonra tarafınıza detaylı bilgi verebiliriz. Üründe herhangi bir kullanıcı hatası yoksa ve iade şartlarına uygunsa ürüne fatura bedeli kadar ücret iadesi yapılmaktadır.Diğer konularda karar sizde üründe eğer sıvı temas varsa bazı art niyetli müşterilerimiz kabul etmeyip bağıra çağıra bize iş yaptırmaya çalışmaktadır.Bu gibi durumlarda kesinlikle geri adım atmayıp gerekli olan işlem ne ise o yapılıyor.

Saygılarımızla.
Yakın çevremde ve Xiaomi kullanıcıları ile yaptığım görüşmelerde hatta internette yaptığım araştırmalarda Mennuniyet oranı %50'nin altından burda sizdende kaynaklı problemler var.

MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
45
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
2
Mesajlar
124
Tepkime puanı
113
Puanları
43
Yakın çevremde ve Xiaomi kullanıcıları ile yaptığım görüşmelerde hatta internette yaptığım araştırmalarda Mennuniyet oranı %50'nin altından burda sizdende kaynaklı problemler var.

MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Merhaba,

Emin olun Türkiye bulunan hiç bir servisin memnuniyet oranı %50'yi geçmez.Çünkü hiç bir şeyden memnun olmuyoruz. Tabi ki bizimde hatalarımız olabilir ama bu genel anlamda kötü bir servis olduğumuz anlamına gelmez.Garanti şartnamesinde belirlenen kurallar açık ve nettik ve bu kuralları uyguladığımızda hatalı taraf biz olmuyoruz. Ürün de sıvı temas yada darbe kırık varsa garanti kapsamı dışında kalmaktadır.

Saygılarımızla.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.610
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.130
Puanları
438
Yakın çevremde ve Xiaomi kullanıcıları ile yaptığım görüşmelerde hatta internette yaptığım araştırmalarda Mennuniyet oranı %50'nin altından burda sizdende kaynaklı problemler var.

MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam delta servis'in başka firmalar hakkında istatistik vermesi etik olmaz herhalde ama benim vermemde bir sakınca yok galiba :)

Çok övülen apple oranına bakmak dahi bence yeterli.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

human1st87

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Orhan
Cihazım
Mi5
Yaş
38
Konum
istanbul
Katılım
27 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba,

Ürününüzü yurtiçi kargo ile servisimize yollayabilirsiniz. Yapılacak inceleme ve testlerden sonra tarafınıza detaylı bilgi verebiliriz. Üründe herhangi bir kullanıcı hatası yoksa ve iade şartlarına uygunsa ürüne fatura bedeli kadar ücret iadesi yapılmaktadır.Diğer konularda karar sizde üründe eğer sıvı temas varsa bazı art niyetli müşterilerimiz kabul etmeyip bağıra çağıra bize iş yaptırmaya çalışmaktadır.Bu gibi durumlarda kesinlikle geri adım atmayıp gerekli olan işlem ne ise o yapılıyor.

Saygılarımızla.

Anladım hocam ben de esnafım ve kötü niyetli, kendi hatasını başkasına yüklemeye çalışan müşterilerle hergün karşılaşıyorum. Belki de tesadüf bana denk geldi gittiğim 2 seferde de içerde tartışan-bağrışan insanlar vardı, bu durum da ister-istemez herkesin kafasında soru işareti bırakır. Yoksa sizi karalamak gibi bir niyetim olamaz...

Bu süreçte cenazemiz oldu ve tuşlu nokia'ya talim ederek telefonu servisinize verme konusunda bayağı geciktim (6 ekim). Umarım herhangi bir hak gaspı yaşanmaz da bu konu altında servisinize bir teşekkür yazısı yazarız ve yeni bir xiaomi alarak servisinizin müşterisi olmaya devam ederiz :)
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Form numaranız nedir ya da imei numaranız? Talebiniz üzere formunuzu tekrar incelemeye alalım.
 

human1st87

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Orhan
Cihazım
Mi5
Yaş
38
Konum
istanbul
Katılım
27 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
merhaba bilgi vermek için aradım ama size ulaşamadım. telefonunuz kapalı.
Merhaba hocam kullandığım telefonda batarya problemi olduğundan sık-sık kapanıyor...

Dün servisinizi aradım müşteri hizmetlerindeki hanımefendi anakart değişimi olduğunu, iade istediğime dair kayıt olmadığını söyledi. (Servis formunda iade isteği yazıyor) Telefonum sıkıntılı olduğundan belki ben yanlış anladım. iade talebimle ilgili yeni kayıt açacağını söyledi. Bugün servisinizden onarım işlemlerinin tamamlandığına dair sms aldım gelip alabilirmişim telefonumu...

Sizi de mağdur etmek istemem uğraşıp/masraf yapıp anakart takmışsınız ama 1 aya yakındır telefonsuzum ve 3. defadır aynı şey başıma geliyor. Servis süresini beklemeyi bırak servise telefonu bırakacak zamanı bile bulmakta sıkıntı çektiğim yoğun bir işte çalışıyorum. Cidden yeni bir servis sürecini kaldıramayacağım...
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Merhaba hocam kullandığım telefonda batarya problemi olduğundan sık-sık kapanıyor...

Dün servisinizi aradım müşteri hizmetlerindeki hanımefendi anakart değişimi olduğunu, iade istediğime dair kayıt olmadığını söyledi. (Servis formunda iade isteği yazıyor) Telefonum sıkıntılı olduğundan belki ben yanlış anladım. iade talebimle ilgili yeni kayıt açacağını söyledi. Bugün servisinizden onarım işlemlerinin tamamlandığına dair sms aldım gelip alabilirmişim telefonumu...

Sizi de mağdur etmek istemem uğraşıp/masraf yapıp anakart takmışsınız ama 1 aya yakındır telefonsuzum ve 3. defadır aynı şey başıma geliyor. Servis süresini beklemeyi bırak servise telefonu bırakacak zamanı bile bulmakta sıkıntı çektiğim yoğun bir işte çalışıyorum. Cidden yeni bir servis sürecini kaldıramayacağım...
Merhaba Cihazınızın işlemleri tamamlanmış. Dilerseniz kontrol edin sonrasında bir çözüm yaratabiliriz belki öncelikle cihazınızı kontrol etmenizi öneririm.
 
Üst Alt