- Adım
- Delta Servis
- Cihazım
- Xiaomi
- Yaş
- 45
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 27 Aralık 2017
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 124
- Tepkime puanı
- 113
- Puanları
- 43
Herkese selamlar foruma yeni üye oldum.
Geçen sene şubat ayında aldığım Mi5 32gb telefonum bu sene içinde 2 defa açılmama (şarja tepki vermiyor) servise gitti, ve bugün aynı sorun yine karşıma çıktı.
Servise her gittiğimde içerde kavga-dövüş, bağrışan insanlar vardı (örneğin biri yazılımsal problem sebebiyle götürdüğü telefonun servis tarafından bozularak sıvı teması dendiğini iddia ediyordu) internet yorumlarında da çok fazla şikayet var ilgili servis hakkında.
Telefonun değişimini talep etmek istiyorum da başıma bir film getirirler diye çekinmiyor değilim!
Nasıl bir yol izlemeliyim?
Değişim istersem sıfır telefon mu veriyorlar yoksa kullanılıp iade edilmiş telefonlardan mı?
Para iadesi istersem (1100 lira) kesinti oluyor mu?
Merhaba,
Ürününüzü yurtiçi kargo ile servisimize yollayabilirsiniz. Yapılacak inceleme ve testlerden sonra tarafınıza detaylı bilgi verebiliriz. Üründe herhangi bir kullanıcı hatası yoksa ve iade şartlarına uygunsa ürüne fatura bedeli kadar ücret iadesi yapılmaktadır.Diğer konularda karar sizde üründe eğer sıvı temas varsa bazı art niyetli müşterilerimiz kabul etmeyip bağıra çağıra bize iş yaptırmaya çalışmaktadır.Bu gibi durumlarda kesinlikle geri adım atmayıp gerekli olan işlem ne ise o yapılıyor.
Saygılarımızla.