Yardım Mi5 Dokunmatik Problemi

Murat Ülker

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat Ülker
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
30
Konum
Kütahya
Katılım
14 Ocak 2018
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar. Xiaomi Mi5 telefonum Ocak tarihinde dokunmatik problemden ötürü servise gönderildi. Dış kasa, iç cam ve dış cam değişimi yapıldığı söylendi. Telefonu teslim aldığımda telefonu sallıyorum ve içinden tıkırtı geliyor. Vidayı tam sıkmamışlardır, olabilir. Ancak olamayacak olan şey dokunmatiğinde hassas anlayış yoktu, basmatik gibi tepki veriyordu. Akşama doğru dokunmatik hassaslaştı ve ben de doğal olarak bunun telefonu ilk açtığımda kendine gelme süresi olarak kabul ettim sıkıntı etmedim. Ancak gece olduğunda telefonun dokunmatiği kendinden geçti. Sabah oldu, muhteşem gayretlerle teknik servisi aradım ve muhteşem ilgisiz bir telefon trafiğinden sonra mail adreslerini alıp mail atmaya karar verdim.

Şimdi durum tam olarak şudur; Serivise iki defa telefonumu garantiye gönderdim. İkincisinde bana 450 TL masraf çıkartmaya çalışıldı, başarılı olunamadı. Sonra arayıp özür dilendi. Problemin sorunsuz, ücretsiz halledileceğini ve denemeye alıp öyle göndereceğini söylediler. Belirtilen "dış kasa, iç ve dış cam" değişimlerinden sonra bu telefon nasıl bu halde olabiliyor? Problemimle alakalı mail attım. Kısa bir sürede dönüş alamazsam şikayet etmem gereken her yere şikayet edeceğim ve ardından tüketici mahkemesine başvuracağım.

Durumla ilgili önerisi olan var mıdır? Ekim ayından beri telefonumu kullanamıyorum. Şu noktada talebim ücretimin iade edilmesi.

Edit: Delta Teknik Servis.
Edit2: Sorunumu çözdüm gibi duruyor şimdilik, teşekkür ederim.
Edit3: Telefonumu tarafıma tekrar bozuk gönderdiler. Bir teknik servis nasıl olur da 3 defa inatla dokunmatiği sıkıntılı telefonu tarafıma gönderir? Hiç mi kalite kontrol yapmıyor bu insanlar? Ekranı alayına değiştirip duruyorlar. Elektronikten anlamayan insan aynı durumu 2 defa yapmışsın işe yaramamış başka bir sorun var demek diye düşünür be. Telefonun kasasını değiştirdiler, bozuk diye tekrar gönderdim kullanıma bağlı çizik var diye rapor tutmuşlar mesela.
11 gün telefonumu öylece beklettiler. 7 günde tamir ettiler. Beni öylece bekletmekten başka hiçbir şey yapmadılar. Aradım kendilerini durumu bildirdim. Yetkili birinin beni 2 gün içinde arayacağını söylediler. Bugün 3. gün. Telefonumu bunlardan aldım alacağıma bin pişman oldum. Belli ki işimi ancak heyet çözecek
 
Son düzenleme:

Murat Ülker

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat Ülker
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
30
Konum
Kütahya
Katılım
14 Ocak 2018
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Delta Teknik Servis.

Sent from my ASUS_X008D using Tapatalk
 
Oyla:

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Merhaba arkadaşlar. Xiaomi Mi5 telefonum Ocak tarihinde dokunmatik problemden ötürü servise gönderildi. Dış kasa, iç cam ve dış cam değişimi yapıldığı söylendi. Telefonu teslim aldığımda telefonu sallıyorum ve içinden tıkırtı geliyor. Vidayı tam sıkmamışlardır, olabilir. Ancak olamayacak olan şey dokunmatiğinde hassas anlayış yoktu, basmatik gibi tepki veriyordu. Akşama doğru dokunmatik hassaslaştı ve ben de doğal olarak bunun telefonu ilk açtığımda kendine gelme süresi olarak kabul ettim sıkıntı etmedim. Ancak gece olduğunda telefonun dokunmatiği kendinden geçti. Sabah oldu, muhteşem gayretlerle teknik servisi aradım ve muhteşem ilgisiz bir telefon trafiğinden sonra mail adreslerini alıp mail atmaya karar verdim.

Şimdi durum tam olarak şudur; Serivise iki defa telefonumu garantiye gönderdim. İkincisinde bana 450 TL masraf çıkartmaya çalışıldı, başarılı olunamadı. Sonra arayıp özür dilendi. Problemin sorunsuz, ücretsiz halledileceğini ve denemeye alıp öyle göndereceğini söylediler. Belirtilen "dış kasa, iç ve dış cam" değişimlerinden sonra bu telefon nasıl bu halde olabiliyor? Problemimle alakalı mail attım. Kısa bir sürede dönüş alamazsam şikayet etmem gereken her yere şikayet edeceğim ve ardından tüketici mahkemesine başvuracağım.

Durumla ilgili önerisi olan var mıdır? Ekim ayından beri telefonumu kullanamıyorum. Şu noktada talebim ücretimin iade edilmesi.

Edit: Delta Teknik Servis.
Edit2: Sorunumu çözdüm gibi duruyor şimdilik, teşekkür ederim.



Merhaba,

Sorunların çözümü için en sağlıklı durum cihazınızı tarafımıza yollamanızdır. Ürününüzü takip etmek için imei numarasını özel mesaj yoluyla paylaşmanızı rica ederiz.

Saygılar
Delta Servis
 
Oyla:

Murat Ülker

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat Ülker
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
30
Konum
Kütahya
Katılım
14 Ocak 2018
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Merhaba,

Sorunların çözümü için en sağlıklı durum cihazınızı tarafımıza yollamanızdır. Ürününüzü takip etmek için imei numarasını özel mesaj yoluyla paylaşmanızı rica ederiz.

Saygılar
Delta Servis

En sağlıklı çözümün bu olmadığı belli. Telefonu 3.defa servise yolluyorum ancak düzelmeye dair hiçbir ışık yok. Ekim ayından beri telefonu kullanamıyorum. Ne zaman servise göndersem başka bir yerini bozulmuş halde bana dönüyor. Bir servis nasıl olur da bu kadar iş yapamaz hayret verici. Telefonu güya 3 gün deneyip gönderdiniz tarafıma. 3 gün neresini denediniz bu telefonun?
 
Oyla:
Üst Alt