- Adım
- SERDAR
- Cihazım
- POCO X3 NFC
- Meslek
- Ev Erkeği
- Yaş
- 46
- Konum
- Muğla
- Katılım
- 12 Temmuz 2019
- Konular
- 104
- Mesajlar
- 20.103
- Çözümler
- 64
- Tepkime puanı
- 16.174
- Puanları
- 338
Lucas.Rintaro, Xiaomi bir tek RSA yüzünden kaybeder bizim ülkede
Kayıtsız cihaz satanların kafasını da anlamış değilim. Türkiye garantili cihaz 3500 TL'ye satılıyor. Adam yurtdışı kayıtsız cihaza 2300 TL para istiyor Buna rağmen hala alınıyor...Lucas.Rintaro, Xiaomi bir tek RSA yüzünden kaybeder bizim ülkede
Valla hocam mi10t pro garantilisi 6300 civarı iken ben yurt dışı olanını 4000 liraya aldım. Aradaki fark oranına ben telefonu baştan sona tamir ettirirm. Sonuçta imei sıkıntısı olmayan bir cihazKayıtsız cihaz satanların kafasını da anlamış değilim. Türkiye garantili cihaz 3500 TL'ye satılıyor. Adam yurtdışı kayıtsız cihaza 2300 TL para istiyor Buna rağmen hala alınıyor...
Bunlara da müstehak
Eskiden fiyat farkı daha çoktu ama şu durumda biraz daha verip 2 yıl garantili almak daha mantıklı bence.Lucas.Rintaro, Normal, biz 50 kuruş/ 1 tl için pazarı/marketi 4 tur atan milletiz, asgari ücretin yarısı kadar fiyat farkı olunca tabi ki alır insanlar.....
Lucas.Rintaro, Normal, biz 50 kuruş/ 1 tl için pazarı/marketi 4 tur atan milletiz, asgari ücretin yarısı kadar fiyat farkı olunca tabi ki alır insanlar.....
Eskiden fiyat farkı daha çoktu ama şu durumda biraz daha verip 2 yıl garantili almak daha mantıklı bence.
Şans işi biraz. Yazılım yüklerken benim telefon brick oldu. Garantiye gönderdim ücretsiz anakart değişimi yapıldıredmi note 8 pro cihazım vardı garantili olarak almıştım. darbe vs olmadan ekran yerinden düştü bildiğin yapıştırıcısı az geldiği için olan bişeydi. garantili cihaz uğraşmayayım dedim garantiye verdim kullanıcı hatası dediler. lanet olsun dedim b7000 yapıştırıcı sürerek yapıştırdım geçtim. bir daha da garantili vs cihaz almam.
nede olsa herşeye kullanıcı hatası diyorlar herşeye zaten ekran kırılması filan garantili sayılmıyor
Şans işi biraz. Yazılım yüklerken benim telefon brick oldu. Garantiye gönderdim ücretsiz anakart değişimi yapıldı
Pandemiden önce de böyleydi. Gördüğüm kadarıyla masraflı işlerde ilk önce kullanıcı hatası diyip nabız yokluyorlar. Eğer müşteri dişli çıkarsa genelde garanti kapsamında onarım yapıyorlar. Ses çıkarmayan müşterilerden haksız kazanç sağlıyorlar.güzel şans olmuş. pandemi olaylarından sonra iyice firmalar herşeyi kullanıcı hatası diyerek sıyrılma yolunu seçmeye çalışıyorlar. basit halledilebilecek birşeyse tüketici hakem heyeti filan da uğraşmaya üşeniyo büyük bir çoğunluk ben dahil.
Arkadaşlar 4-5 aydır mi10t pro kullanıyorum (8/128 modeli). Daha önce oneplus kullandığım için bu sefer xiaomi olsun istedim. Telefon beklentilerimi 8/10 oranında karşıladı. Oyuncu değilim. İnternet ve foto odaklı kullanıyorum. Şuan aklımda oneplus 8t'ye geçme fikri var. Geçmeye değer mi? Sizce artılarım eksilerim ne olur? Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.
Teşekkürler