- Adım
- Arda
- Cihazım
- Redmi note 7
- Yaş
- 38
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 18 Temmuz 2019
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
Cihazımı 4 temmuzda n11 sitesinde techpazar firmasından sipariş verdim 5 temmuzda akşam saatlerinde kargodan aldım. Telefonda herhangi bir sıkıntı yoktu ama telefonu açınca ekranın sağ üst köşesinde kararma olduğunu fark ettim. 6 temmuz’da kvk servise verdim ve değişim istedim. Bugün 18 temmuz 12 gün oldu hala değiştirmediler. Onarım yapıp göndermezler umarım. Sıfır aldığım telefonu onarım yapılmış bir şekilde kabul etmek istemiyorum. Başına böyle bir durum gelen var mı?