Rom Mi Note 10 / Pro [ Mıuı 12.6 ] Android 11 - 21.12.8 EU Beta ve MIUI 12.5 Eu Stable Android 11 ROM

Onurakdmr

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi note 10 pro
Yaş
31
Konum
Adana
Katılım
4 Ekim 2018
Konular
3
Mesajlar
57
Tepkime puanı
20
Puanları
8
Yeni guncelleme yayınladı lütfen yeni sürümü ekleyin ... 21.12.8 sürümü
 

alasulumurat

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Mi Note 10
Konum
İzmir
Katılım
17 Temmuz 2017
Konular
13
Mesajlar
890
Tepkime puanı
321
Puanları
78
Selam. Beta da son 5 veya 6 versiyonudur Google uygulamaları kullanırken arayüz çok kasıyor. Özellikle gmail ve keep uygulamasında. Aynı problemi yaşayan başka birileri var mı acaba?
 

Ulutan

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ulutan
Cihazım
Mi Note 10 Pro
Meslek
CAD-CAM Prog.
Yaş
40
Konum
İstanbul
Katılım
5 Haziran 2016
Konular
9
Mesajlar
255
Tepkime puanı
105
Puanları
58
Custom romlar ağır çalışıyor, stock roma dönünce bariz hissediliyor.
 

eromer1

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer
Cihazım
mi 17 ultra
Meslek
Öğretmen
Yaş
29
Konum
Diyarbakır
Katılım
27 Eylül 2019
Konular
7
Mesajlar
118
Tepkime puanı
43
Puanları
28
Custom romlar ağır çalışıyor, stock roma dönünce bariz hissediliyor.
Katılıyorum. Custom romları bıraktım bu yüzden.

Mi Note 10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ramizoghlu

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İlqar
Cihazım
Mi Note 10
Yaş
34
Konum
Azerbaycan
Katılım
20 Ocak 2019
Konular
33
Mesajlar
406
Tepkime puanı
119
Puanları
58
Android 12 ne zaman gekecek bilen varmı?
 

Yusuferoglu01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
YUSUF EROĞLU
Cihazım
Cc9 Pro
Meslek
Yazılımcı
Konum
Adana
Katılım
11 Ağustos 2018
Konular
0
Mesajlar
151
Tepkime puanı
101
Puanları
43
Selam. Beta da son 5 veya 6 versiyonudur Google uygulamaları kullanırken arayüz çok kasıyor. Özellikle gmail ve keep uygulamasında. Aynı problemi yaşayan başka birileri var mı acaba?
Endonezya romda bahsettiğiniz uygulamalar yağ gibi akıyor hocam
 

Yusuferoglu01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
YUSUF EROĞLU
Cihazım
Cc9 Pro
Meslek
Yazılımcı
Konum
Adana
Katılım
11 Ağustos 2018
Konular
0
Mesajlar
151
Tepkime puanı
101
Puanları
43
Endonezya romu gerçekten çok güzel. O romda gelişmiş kamera modülü çalışıyor mu deneyen oldu mu?
Vallahi denemedim hocam, yalnız android 11 de hangi rom kullandiysam kötü, eskiden bu cihazın kamerası çok iyiydi eski versiyonlarda. Miui 13 ü de göreceğiz inşallah o iyi olur bari. Başka da güncelleme geleceğini sanmam zaten artık
 
Üst Alt