- Adım
- Berkay
- Cihazım
- Mi Note 10 Lite
- Yaş
- 23
- Konum
- Gaziantep
- Katılım
- 23 Haziran 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Öncelikle merhabalar, bir kaç gün önce mi store dan Xiaomi mi note 10 lite modelini aldım. Telefonu alıp eve geldiğimde biraz Wi-Fi sorunu olduğunu fark ettim. Wi-fi'ye bağlıyken Mesela Telefonun hava durumuna şehir eklerken ağ hatası demesi, Telefonun kendi güncellemesini yapmak istediğimde ağ hatası demesi, telefona bir e-posta eklerken yine ağ hatası demesi, Mi hesabıma girmeye çalışırken yine ağ hatası demesi gibi. Tüm bunların yanında normal olarak internet'te gezebiliyorum onda bir sıkıntı yok ancak bu dediklerimi wifiye bağlı halde yapamıyorum.
Kendimce bir çözüm buldum modemin arayüzüne girdim ve ordan kablosuz ağdaki 5G transferini kapattım sadece 2.4g freakansı açık bıraktım. Bundan sonra sorun çözüldü ancak bugüne kadar elime geçen cihazların hiçbirinde bu sorunu yaşamadım. Ne yani ? her wifi li ortama gittiğimde ''modeminizin arayüzüne girip bişeyler yapabilirmiyim ?'' 'mi diyeceğim ? sorunum genel olarak bu efenim. Aldığım yeri yani Mi Store'u aradım kendileri telefona güncelleme geleceğini ancak durum çekilemeyecek kadarsa getirin garantiye yollayalım dediler bende gün içinde uğramaya çalışırım dedim. Sizlerin tavsiyesi ne olur bu konuda ?
Kendimce bir çözüm buldum modemin arayüzüne girdim ve ordan kablosuz ağdaki 5G transferini kapattım sadece 2.4g freakansı açık bıraktım. Bundan sonra sorun çözüldü ancak bugüne kadar elime geçen cihazların hiçbirinde bu sorunu yaşamadım. Ne yani ? her wifi li ortama gittiğimde ''modeminizin arayüzüne girip bişeyler yapabilirmiyim ?'' 'mi diyeceğim ? sorunum genel olarak bu efenim. Aldığım yeri yani Mi Store'u aradım kendileri telefona güncelleme geleceğini ancak durum çekilemeyecek kadarsa getirin garantiye yollayalım dediler bende gün içinde uğramaya çalışırım dedim. Sizlerin tavsiyesi ne olur bu konuda ?