- Adım
- Cumhur
- Cihazım
- Mi 11T Pro
- Yaş
- 67
- Konum
- İstanbul/Büyükçekmece
- Katılım
- 10 Haziran 2017
- Konular
- 298
- Mesajlar
- 20.481
- Tepkime puanı
- 60.973
- Puanları
- 438
Sonucu ben de merak ediyorumDenemedimdeneyeyim hocam


Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
Sonucu ben de merak ediyorumDenemedimdeneyeyim hocam


En iyisini yapmışsınız hocamClean flash yaptım son sürümü. Yeni sürümü bekleyemedim![]()
Öyle bir menü bulamıyorum .Sonucu ben de merak ediyorum
Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
Buradan bakınÖyle bir menü bulamıyorum .yüklü uygulamalar a falan girdik yok dediğiniz yer. Ben yapamadım galiba
![]()
Tamamdır yaptım sağolunBuradan bakın
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirGörselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirGörselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
MI MAX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Rica ederim, demekki varmışTamamdır yaptım sağolun
Rica ederim, demekki varmış
Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk