- Adım
- Cumhur
- Cihazım
- Mi 11T Pro
- Yaş
- 67
- Konum
- İstanbul/Büyükçekmece
- Katılım
- 10 Haziran 2017
- Konular
- 298
- Mesajlar
- 20.481
- Tepkime puanı
- 60.973
- Puanları
- 438
Linkler henüz serbest bırakılmadı8.8.2 bulan var mı?
Gesendet von meinem Mi Max 2 mit Tapatalk
Linkler henüz serbest bırakılmadı8.8.2 bulan var mı?
Linkler henüz serbest bırakılmadı
Gesendet von meinem Mi Max 2 mit Tapatalk
Linkler henüz serbest bırakılmadı
Gesendet von meinem Mi Max 2 mit Tapatalk
MIUI10 Epic yolda...Geçen telefonu göçertince Skorpi hocamın yardımıyla miui 10'a geçmiştim bir kaç saatliğine de olsa. Yav çok datlı çok güzel çok beğendim ama böyle donma kasma ıvır zıvır var gibi hissettim ve tekrar epic roma geçiş yaptım. Yani bir de şunu tekrar anladım miui candır. Hele üzerinde geliştirme yapıp epic rom oldu mu daha da candır. Hem performansından memnunum, hem işlevlerinden, hem artılarından hem de kullanımından. Ben miui 10 kararlıyı bekleme kararı aldım. Sanırım epicte o kadar hıza ve verime alışınca miui 10 beta ağır geldi banaha şunu tekrar diyeyim beğendim ancak epicten geçmem. Miui 10 epic olursa muazzam duygular içinde yüklerim, yok epic olmaz da kararlı gelirse iyidir iyidir der öyle yükler kullanırım yine pişman olmam görsellikten yana. Hala beta olduğundan çok bir performans değerlendirmesi yapmam doğru olmaz. Tamamen subjektif gözlemlerime ve kullanım alışkanlıklarıma göre değerlendirilmiştir
![]()
Hocam miui.am hala yola devam mı yoksa MiuiPro'ya mi gectiniz? Merakımı bağışlayın itiraf etmeliyim MiuiPro 882 görünce dayanamadım geçtimRica ederim...ama MIUI10 MiuiPro romu tavsiye ediyorum
Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
Miui.Am'a aynen devamHocam miui.am hala yola devam mı yoksa MiuiPro'ya mi gectiniz? Merakımı bağışlayın itiraf etmeliyim MiuiPro 882 görünce dayanamadım geçtim